Linda Fodor, fotograf Sara Ringström

Home Forums Fitness Linda Fodor, fotograf Sara Ringström

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • Author
    Posts
  • #1044255

    Sara Ringström, syster till en god vän till mig och Linda tog dessa bilder för ett litet tag sedan.

    #95192
    #1044256

    :up: Kanon fina bilder!!! Hon e SÅ fin.

    #1044257

    Lika vacker som alltid! Jättefina bilder! :up:
    //Bella

    #1044258

    Japp, en riktigt snygg tjej!
    Hoppas hon kan bli klar med sin egen hemsida snart bara :o)

    ;)

    #1044259

    snygg tjej du har mats. Skulle det finnas ”most fittest couple of the year” skulle ni ligga bra till där:)

    #1044260

    Oj, riktigt snygga bilder :emo-thumb hon är verkligen fotogenisk!

    #1044261

    Hon

    #1044262

    Har du inte fler bilder Mats?

    #1044263

    :up: :worship:

    #1044264
    Vanessa Frykman wrote:
    Har du inte fler bilder Mats?

    Nä, har inga fler bilder.. Har några jag tog dagen efter SM.. kanske lägger ut en av dem som lite sneak preview av Lennart Bergströms bilder. Det är de coolaste och bästa bilder jag sett på Linda någonsin. :emo-thumb

    #1044265
    Mats Egelstig wrote:
    Nä, har inga fler bilder.. Har några jag tog dagen efter SM.. kanske lägger ut en av dem som lite sneak preview av Lennart Bergströms bilder. Det är de coolaste och bästa bilder jag sett på Linda någonsin. :emo-thumb

    hälsa att hon glömt maila dom till mig :emo-thumb vill oxå se ;)

    #1044266
    Gustav Johansson wrote:
    När blir Lindas hemsida klar??
    Har en flickvän som ser upp till henne något enormt!
    Tidigare gick hon bara till gymmet sporadiskt, men efter att ha läst ett reportage med henne i Body har hon tränat stenhårt i ett halvår nu och nått grymma resultat!

    Tjenare. Arbetet med hemsidan har gått lite sisådär.

    Men Linda har senaste veckorna suttit och skrivit massa texter. Bilder finns det gott om, bara att anpassa storlek efter hemsidan. Det svåra har varit design av hemsidan då Linda är lite kräsen : och vi har heller ingen lust att lägga ut massa pengar på design.

    Den är iaf på gång och jag ska framföra detta till Linda. :up:

    #1044267
    Mats Egelstig wrote:
    Det svåra har varit design av hemsidan då Linda är lite kräsen : och vi har heller ingen lust att lägga ut massa pengar på design.

    Kanske lösningen kan vara att göra något extremt enkelt och stilrent. En enkel vit sida, alltså. Kräsenhet är bra. :emo-thumb

    #1044268
    Mats Egelstig wrote:
    Tjenare. Arbetet med hemsidan har gått lite sisådär.

    Men Linda har senaste veckorna suttit och skrivit massa texter. Bilder finns det gott om, bara att anpassa storlek efter hemsidan. Det svåra har varit design av hemsidan då Linda är lite kräsen : och vi har heller ingen lust att lägga ut massa pengar på design.

    Den är iaf på gång och jag ska framföra detta till Linda. :up:

    Linda är perfektionist :emo-thumb Tror hon bli glad i slutändan

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.