Partner sökes (Jag ber hemskt om ursäkt om jag missat en tråd)

Home Forums Fitness Partner sökes (Jag ber hemskt om ursäkt om jag missat en tråd)

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #104957
    #1081203

    Tjena,

    Jag har i stort sett kört själv i tre år nu. Jag har haft två halfpartners. Jag saknar er!

    Jag trivs jävligt bra själv, det gör jag. Men jag saknar det lilla extra. Det ”kan jag alltid få”.. det är den allmäna bilden. Jag har försökt med flera som inte har fungerat, det är inte kemin (jag tror att ni kommer att inse det om ni vill träffa mig) utan det grymma fokus jag strävar efter.

    Jag var den där lilla taniga saken. Den taniga saken som skapade lilla bullen på magen. Jag tror att min bifogade bild kan påvisa en förändrig.

    Om du älskar ben, så hatar jag dig, men kommer att älska dig överallt annat.

    Kön.. det skiter jag i, vi pratar samma ambitioner. 6 dagar i v, no mercy.. inför sommaren kan de utökas av cardiopass.

    Jag vet inte var jag hittar er. Saknar er!!!!!! :(

    Jag bor på Stora Essingen.

    Problemet är inte att träffa människor på gymmet, älskar de flesta. :) Snälla hjälp mig och låt mig hjälpa er och jag är inte snäll på den fronten, förväntar mig detsamma. [img=[youtube=

    Quote:
    [http://exempel.se länk]

    ]]

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.