Hejsan

Jag skulle vilja få hjälp med varför jag inte får några synliga resultat i min styrketräning.
Jag är tjej, väger 55kg är 169cm och styrketränar varannan dag 30min-60min intensivt. Ökar successivt med vikter allt eftersom jag känner att jag klarar av det.

Har nu i 4 dagar bokfört allt jag stoppat i mig för att se exakt hur stora mängder det blir av allt, protein, fett, kolhydrater, kalorier osv. Jag ligger varje dag på ett kaloriunderskott på ca 600 men det intressanta är mängden protein jag ätit och ska äta.
Kalendern visar att jag bör ha ätit 700g protein på dessa 4 dagar och att jag endast fått i mig ynkliga 210g!? Alltså 481g för lite på 4 dagar. Det låter väldigt mycket i mina öron. Detta är enligt rekommenderat intag av protein från livsmedelsverket och alltså inte rekommendationer för en som tränar hårt. Om kalkylatorn jag använder stämmer, är detta varför jag inte får några synliga resultat?

Om detta är boven så behöver jag verkligen hjälp med proteinkällor!
Proteinpulver? -Ja tack gärna, men inte något utvunnet från mjölkprodukter då jag får akne av det. Sen läste jag att sojaprotein i studier visat sig hämma tillväxten av muskler, så det har jag inte velat satsa på då jag vill bygga muskler, om det då stämmer.. Finns det något fler alternativ?

Några tankar, tips och råd? Behöver jag äta mer och inte ligga på ett kaloriunderskott?