veg deff

Home Forums Kost och Näringslära veg deff

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #107270
    #1083379

    jag har tränat i snart 2 år med hyfsat resultat och har nu tänkt skaka av mej de överblivna fläsket . Äter inte djur och har inte haft några problem alls att lägga på mej lite muskler trots de men nu undrar ja lite vad ja ska äta under ett kaloriunderskott? Jag fattar dom grundläggande principerna med skulle önska lite mer handfasta matförslag då jag tröttnat på keso, kvarg, och ägg kanske finns någon annan vegetarian här?

    #1084372
    pappa wrote:
    jag har tränat i snart 2 år med hyfsat resultat och har nu tänkt skaka av mej de överblivna fläsket . Äter inte djur och har inte haft några problem alls att lägga på mej lite muskler trots de men nu undrar ja lite vad ja ska äta under ett kaloriunderskott? Jag fattar dom grundläggande principerna med skulle önska lite mer handfasta matförslag då jag tröttnat på keso, kvarg, och ägg kanske finns någon annan vegetarian här?

    http://www.bodybuilding.com/fun/healthy-vegetarian-recipes.html

    Lycka till!

    #1084419

    Själv brukar jag äta mycket gröna bönor/linser och kikärter. Om det blir tråkigt kan du prova olika varianter som röror, ”burgare” eller baka ett bröd (med rätt mjöl).

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.