Sabatoz skrev:
Nja, det märkliga är att man kan dela upp dieten i 3 steg, under steg 1 (vecka 3-6) använde jag BS Testobooster, det var en bra period där styrkan ökade. Steg 2 (vecka 7-10) använde jag Androx, där behöll jag styrkan, eller sänkte den marginellt. Steg 3 (vecka 11-14) använde jag BS Testobooster igen och då ökade styrkan igen, till nivåer över steg 1. Detta är ganska anmärkningsvärt då jag sänkt kaloriintaget progressivt, under den period jag ätit minst kalorier är jag alltså som starkast. I övrigt har träning m.m. sett exakt likadan ut under hela dieten.
Jo men använda olika produkter tätt inpå varandra och du kan med precision säga att den gjorde si och så. Väldigt imponerande! Anmärkningsvärt är det att du kört den andra boostern 8 veckor och ger skarp kritik när jag föreslår att du ska testa Androx i 8 veckor. Sen att du kanske gjorde en dags vila emellan bytena och du anser att det ska ha räckt för att ditt testosteron värde i kroppen ska ha återgått till normalt så du kan utvärdera nästa. Bättre vet du väl, du som länkar en massa undersökningar till höger och vänster.
Sen att du gör en recension på två tre rader ser jag inte heller som nåt seriöst.
Du klagar på priset dessutom när det är en recension om produkten funkar eller ej. Då kan jag lika gärna klaga på priset på en ferrari när det finns en nissan gtr som går mycket snabbare för halva pengarna.
Ska du ge kritik så får du tåla kritik om din recension men istället så anser du att vi ger obefogad kritik. Hur hör det ihop? Vi kritiserar ditt sätt att använda produkten och inget annat om nån annan produkt.
Du får göra hur många recensioner du nu vill men då får du tåla kritik på ditt sätt att använda produkten.