Dopingtestad på 17-Dione och Testo Booster + lite mer

Home Forums Kosttillskott Dopingtestad på 17-Dione och Testo Booster + lite mer

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #48398
    #117840

    Ja som rubriken lyder så blev jag intagen på gymmet i veckan för ett dopingprov. Det var RF som låg bakom.

    Har ätit Testo boostern och 17-dione tillskottet i ca 6 veckor utan några som helst resultat på träningen av dom och sen blir man testad på det och kanske riskerar något nu???

    Kosttillskotten för övrigt som regelbundet intas är följande:

    Testo booster, Whey 100, Multivitamin, Omega 3, Casein (MMSPORTS)
    17-Dione, Geranamine XX, Jacked XX (Jacked)
    Super Gainer, Whey 80, ZMA (Star Nutrition)
    Launch (SAN)

    Väntar spännande på resultaten som skulle dröja 4-6 veckor.

    Ifall det skulle vara till intresse för någon så kommer jag att posta resultatet så fort det kommer i brevlådan.

    Lite stats på mig:
    26år 186cm 98kg 13% BF Tränat i ca 7 år

    #117841

    Om dom kör ett test som klarar 7-keto då åker du på samma straff som AAS för så är 17-dione klassad nu. Inte under dopinglagen men av wada. Alltså inte olagligt men du blir avstängd från RF-gym. Har dock ej hört om någon som åkt på detta vid test på gym så det är ju inte däkert att man faktiskt testar för det. Rapportera gärna. Bättre att köra säkra produkter som är godkända på tävling om man tränar på RF-gym.

    #117842
    Gober wrote:
    Bättre att köra säkra produkter som är godkända på tävling om man tränar på RF-gym.

    Speciellt om det icke godkända produkterna inte ger några som helst resultat som i detta fallet.

    #117843

    För grov eller för stora traps? ;-)

    #117844

    Haha ja eller så körde man på hantlar över 30kg :) Var ju någon smart polis som uttalat sig det i en artikel.

    Fortfarande inget svar på testet men väntar spännande

    #117845

    Idag kom det efterlängtade beskedet! 9 veckor senare,

    Ingen dopingförseelse påvisad

    Så ni kan vara lugna alla som använder 17-Dione, BS TESTOBOOSTER, DMAA, Jacked XX, Jack3d mfl produkter

    Så nu fortsätter vi ånga på i gymmet!

    #117846
    Freaksize wrote:
    Idag kom det efterlängtade beskedet! 9 veckor senare,

    Ingen dopingförseelse påvisad

    Så ni kan vara lugna alla som använder 17-Dione, BS TESTOBOOSTER, DMAA, Jacked XX, Jack3d mfl produkter

    Så nu fortsätter vi ånga på i gymmet!

    Jag trodde att satt i finkan vid det här laget ;-)

    Nejdå, det var nog väntat då jag skulle bli förvånad om du skulle åka på några av dessa tillskott (även om 7-keto och 17-dione är på Wadas lista) Tack för din update, det var intressant. Om du har tillgång till papper på det skulle du ju kunna lägga upp det för trovärdighet om någon tvivlar, går ju att censurera namn osv.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.