Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
reebbyy
Titel
Registrerad 2013-07-24
Inlägg 1

http://exempel.se text

Halloj!
''Är en tjej på 19 år som håller på att deffa, behöver dock sista punschen för att få bort det sista underhudsfettet! Några bra tips på vilka som är bäst? Tål hög koffeinhalt osv :up:

Rabbla så många ni kan som är BRA!

Titel
Registrerad 2015-04-09
Inlägg 5

Vad jag har lärt mig under alla dess år är att det inte finns mirakelpiller för att gå ner i vikt. Inte såna som man köper i butiken i alla fall. Det kan hjälpa till lite på sin höjd. Hård träning och rätt kost är den största delen utav ens resultat. Man kan givetvis ta "fettförbrännare" men med tanke på hur lite dom gör så är ju frågan om det är värt pengarna.

Är du 19 år så borde din ämnesomsättning vara bra och du borde inte ha problem att gå ner om du bara tränar ordentligt och äter nyttigt.

Lycka till!

Tommy Ivarsson
Titel
Registrerad 2008-04-01
Inlägg 13 290

Koffein is the shit. Främst för att det håller dig igång så du kan röra mer på dig och bränna mer. Att kosten är 99,9% avgörande är nog ingen direkt kioskvältare kanske.

Och är man för lat för att bränna fett så ska man nog ägna sig åt andra saker :)

Titel
Registrerad 2015-04-27
Inlägg 15

Jo jag instämmer med andra i tråden. Det hela handlar om att äta mindre och fler måltider, minska på kolhydraterna och äta mer protein. Samt utöva lågintensiv träning som t.ex. att gå morgonpromenader eller att simma kan du nå snabba resultat. Sen går det ju lägga till en fettförbrännare men med tanke på din ålder så skulle jag nog avråda dig. Om du mot förmodan vill ha en så kika in på MaxiElit och deras Excalibur Fatburn Magic.

Evinova
Titel
Registrerad 2015-05-04
Inlägg 2

Tommy Ivarsson skrev:
Koffein is the shit. Främst för att det håller dig igång så du kan röra mer på dig och bränna mer. Att kosten är 99,9% avgörande är nog ingen direkt kioskvältare kanske.

Och är man för lat för att bränna fett så ska man nog ägna sig åt andra saker :)

Vilken typ av koffein skulle du rekommendera? Vanligt kaffe, eller tabletter, eller något annat special?

Titel
Registrerad 2015-04-27
Inlägg 15

Vanliga koffeintabletter fungerar rätt bra.

Titel
Registrerad 2012-03-21
Inlägg 2

Gurrablixt skrev:
Vanliga koffeintabletter fungerar rätt bra.

Tummen upp!
Perfekt när du ligger på underskott, men se det inte som ett komplement och inte ersättning.

Titel
Registrerad 2015-09-24
Inlägg 12

Jag rekommenderar försöker Lipodrene eller hydroxyelite. Dessa är mycket starkare än bara koffein piller.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 4 medlemmar online. 0 foruminlägg har postats idag.

Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

• De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden
  • BODY 395, juni 2017

• BODY 394, maj 2017

• BODY 393, april 2017