Godast Proteinbar/ RawBar / Energybar

Home Forums Kosttillskott Godast Proteinbar/ RawBar / Energybar

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #106344
    #1082767

    Hej har ni några tips på vilka bars ni tycker är godast. Jag listar mina favoriter här:

    Proteinbars:

    1. EcoProtein Organic Protein Bar – Apple & Peanuts, smakar som äpplepaj. Mycket bra smak och nyttig. Även ekologiskt. Men Raw Revolution har bättre konsistens. Mycket högt innehåll av protein. 25 Gram per bar. Micra gärna.

    2. Raw Revolution – Heavenly Hazelnut Chocolate + Toppar just nu alla listor i USA som gadast och bäst food bar +EKO. Denna måste ni testa. Mer food bar än proteinbar men värd att testa pga av smaken. Testa även Chocolate Crave. Åhh såå god! Saknar ord.

    3. QuestBar Cookies & Cream 60g, god om man mikrar lite innan. Kan vara hård. Micra gärna.

    4. Nutramino Chrispy Vanilla & Caramel 60g – som godis, men kanske inte nyttigast. Smakar som Lion godisket. Farligt god.

    Energybars:

    1. EcoProtein BetterBar Raw Coconut & Barley grass – Konsistensen är outstanding + för eko och naturlig

    2. EcoProtein BetterBar Brazilian nuts & Cacao – Ekologisk energibar 44g grym konsistens och goda nötter.

    3. LoveRaw Rosehip & Lemon,fin smak.

    4. Nutramino Proteinbar Chunky Peanut & Caramel 60g – smakar som Snickers. Farligt god mindre nyttig

    RawFood Bars:

    1 .Raw Revolution – Cherry Chocolate Chunk. Som en dröm. Sjukt god, bästa konsistensen och nyttig. Hela Raw Revolution serien är väldigt goda och de toppar alla listor i USA. Riktigt fina.

    2. EcoProtein BetterBar Brazilian nuts & Cacao, konsistensen är riktigt fin och saftig. Bra smak och nyttig.

    3. Paleo Crunch Raw Pecan 47g

    Vilka bars rekommenderar ni? Några som jag bör testa?

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.