Hur ökar jag snabbt i muskelmassa och volym.

Home Forums Kosttillskott Hur ökar jag snabbt i muskelmassa och volym.

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • Author
    Posts
  • #791315

    Vad tycker ni jag ska köra med för tillskott om jag vill öka så mycket som möjligt i volym och muskelmassa inför sommaren. Något som inte är allt för dyrt, hade tänkt mig kring 1000 kr i månaden om de räcker? Just nu kör jag med Reflex Instant Whey, Kreatin från Peak, Omega-3 samt Berocca vitaminer och mineraler.

    #82972
    #791316

    Varför så snabbt hela tiden!? ge de lite tid…..

    #791317
    Ponthaa wrote:
    Varför så snabbt hela tiden!? ge de lite tid…..

    Okej, men om vi säger att jag ska låta de ta lite längre tid, vad tycker du jag ska satsa på för tillskott?

    #791318

    1000 kr i månaden är sorgligt mycket pengar att bränna på tillskott.

    #791319
    nutz wrote:
    1000 kr i månaden är sorgligt mycket pengar att bränna på tillskott.

    Tror faktiskt inte att de räcker så värst långt, men om man har intresse för träning så är de värt de. :) Eller vad lägger du pengarna på? Kronan är ju rund av en anledning, den ska rulla. Annars går inte Sveriges ekonomi ihop ;)

    #791320

    Din lär ju inte heller göra det….?

    Va e de som e så dyrt å hur små förpackningar å hur höga fraktpriser har du igenterligen?

    #791321
    Ponthaa wrote:
    Din lär ju inte heller göra det….?

    Va e de som e så dyrt å hur små förpackningar å hur höga fraktpriser har du igenterligen?

    Min ekonomi går runt och blir över med. Jag menar att jag är berädd att lägga 1000 kr i månaden på tillskott. Det jag använder idag är betydligt billigare.

    #791322

    Lägg det på aminosyror och lite kreatin.

    #791323
    MathiasB wrote:
    Lägg det på aminosyror och lite kreatin.

    Vad är EAA?

    #791324
    _Robert_ wrote:
    Vad är EAA?

    De essentiella aminosyrorna, i detta fall syntetiskt framställda i fri form som kosttillskott.

    I övrigt verkar du ha en väldig övertro på vilken roll tillskott spelar för en persons träningsresultat. Vad du vill lägga pengar på är ju upp till dig förstås, men tro inte för mycket på annat än placebo (som i sig inte skall förringas visserligen).:)

    #791325
    Eddie Vedder wrote:
    De essentiella aminosyrorna, i detta fall syntetiskt framställda i fri form som kosttillskott.

    I övrigt verkar du ha en väldig övertro på vilken roll tillskott spelar för en persons träningsresultat. Vad du vill lägga pengar på är ju upp till dig förstås, men tro inte för mycket på annat än placebo (som i sig inte skall förringas visserligen).:)

    Förstår vad du menar, men kosttillskotten lär ju ha nån inverkan iaf. Specielt alla grundämnen som protein, mineraler och såvidare. Men många tillskott är ju rena placeboeffekten.

    #791326
    _Robert_ wrote:
    Förstår vad du menar, men kosttillskotten lär ju ha nån inverkan iaf. Specielt alla grundämnen som protein, mineraler och såvidare.

    Javisst, samma inverkan som samma ämnen har när de kommer från god och mättande mat.:)

    #791327
    Eddie Vedder wrote:
    Javisst, samma inverkan som samma ämnen har när de kommer från god och mättande mat.:)

    Visst äre så, riktig mat är alltid bäst. Men ofta så vill man ha ett extra tillskott till maten så man alltid har ett överskott av protein mm

    #791328

    Hur länge har du tränat? Hur gammal är du?

    Känns som detta värkar vara ett fall då en 15 åring precis börjat gymma och vill bli modell för calvin klien om 2 veckor.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.