Kosttillskott från www.crazymass.com (DHEA)

Home Forums Kosttillskott Kosttillskott från www.crazymass.com (DHEA)

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #105172
    #1081476

    Tjenare , tänke höra med er angående produkter som jag köpte från den hemsidan som står ovan.
    jag köpte ”anadroll” , ”Dianobal” och Trenbal ni som är erfarna vet redan vad produkterna ska efterlikna.
    min fråga är nu , ingredigenserna på produkterna verkar vara för bra för att vara sant.
    men min fråga är nu om någon skulle kunna förklara lite mer specifikt om vad just ämnet ”DHEA” används för och vad det kan åstakomma (bra och dåligt).
    sedan undrar jag även om ”DHEA” som finns i den om det råkar vara ”Dehydroepiandrosteron”.
    och vad man kan förvänta sig i viktökningar rent kroppsmässigt.
    tack i förhand! :)

    #1082471

    Förvänta dig ingenting.
    DHEA är dopingklassat i Sverige och flera andra länder, det är en förkortning för just Dehydroepiandrosteron. Den som lever på att sälja sådana preparat fungerar det anabolt för rent ekonomiskt, det är nog des värre närmare den krassa vekligheten än något annat gissar jag..

    #1084385
    trolig wrote:
    Tjenare , tänke höra med er angående produkter som jag köpte från den hemsidan som står ovan.
    jag köpte ”anadroll” , ”Dianobal” och Trenbal ni som är erfarna vet redan vad produkterna ska efterlikna.
    min fråga är nu , ingredigenserna på produkterna verkar vara för bra för att vara sant.
    men min fråga är nu om någon skulle kunna förklara lite mer specifikt om vad just ämnet ”DHEA” används för och vad det kan åstakomma (bra och dåligt).
    sedan undrar jag även om ”DHEA” som finns i den om det råkar vara ”Dehydroepiandrosteron”.
    och vad man kan förvänta sig i viktökningar rent kroppsmässigt.
    tack i förhand! :)

    Bättre du lägger pengar på en sund varierad kosthållning med extra rött kött. Den produkten kommer inte ge dig mycket.

    Lycka till!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.