Mutant Mass viktökning / komma igång träning – med tidigare magproblem

Home Forums Kosttillskott Mutant Mass viktökning / komma igång träning – med tidigare magproblem

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #108163
    #1084479

    Hej!
    Är ny på body.se.
    Det är så att jag pratat med en kille som tränat i 10 år + och han gett mig rådet att äta sunt och regelbundet och börja med mutant Mass 4 gånger om dagen.
    Jag är för tillfället sjukskriven pga problem med magen och minskad vikt.
    Försöker äta sunt men ibland som i 2-3 gånger i månaden så åker en pizza ner.
    Jag har ej magsår men under en gastroskopi för 1.5 månad hade jag en början till det och fick äta 8 tabletter medicin om dagen i en vecka, som är 90% säkert för att återställa balansen i magen.
    Väger i dagsläget 61 kg och 184 lång… Har gått ner ungefär 12 kg det senaste året men nu har det stannat. Har även fått andra mediciner… Som creon som hjälper mig att ta upp det jag får i mig ( ska ta 2 tabletter 3x dagligen) går dom att ta samtidigt med måltid + mutant mass efter måltid?
    Ska jag börja med mutant mass eller finns det något annat?
    Hur mycket ska jag ta?
    Finns det nåt i gainer som kan störa magen?
    Är det farligt att ta gainer med tidigare lättare magsår ( början av magsår )?
    Några råd utöver det vanliga ? ( vad är det vanliga enligt er?)
    Hur mycket och vad ska jag träna?
    Ha en fortsatt trevlig sommar!
    Mvh

    #1084480

    Gainer är i stort sett proteinpulver med tillsatt socker. Att dricka det fyra gånger om dagen känns inte direkt hälsosamt.

    Jag hade nog rådfrågat läkaren som har hand om dig om detta först.

    #1084481
    Jorgen wrote:
    Gainer är i stort sett proteinpulver med tillsatt socker. Att dricka det fyra gånger om dagen känns inte direkt hälsosamt.

    Jag hade nog rådfrågat läkaren som har hand om dig om detta först.

    Hej! Ska prata med min läkare i kommande veckan då hon är på semester. Tack för svaret!
    Mvh

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.