Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
fitnesserik
Titel
Registrerad 2012-04-29
Inlägg 320

Har aldrig testat PWO men tänkte kanske göra det. Nån som har bra tips på bra och billig PWO som funkar både för gym o HIIT typ? Brukar köra kaffe men brukar få håll när jag kör HIIT efter typ två koppar kaffe 20min innan..

Sundin
Titel
Registrerad 2012-08-15
Inlägg 1

Unleash från XXL nutrition funkar utmärkt!

iStriem
Titel
Registrerad 2012-07-18
Inlägg 65

Skaffa något som innehåller l-argenin, beta-alanin, koffein och kreatin så bör du få en bra effekt såvida du inte överkonsumerar det :)

Gober
Titel
Registrerad 2010-01-14
Inlägg 6 675

Efter säljstoppet på produkter med koffein+synefrin så finns det inga riktigt bra PWO imo. Bästa alternativet är en egen mix.

Koffein
Cittruline
kreatin

Back to basic typ.

Kommer väl dock ut nya och ännu mer effektiva pwo´s inom snar framtid. En Redbull plus extra koffein funkar ju alltid i väntan på : - )

Ellor så sputtar man i näven och kör utan.

Titel
Registrerad 2010-11-13
Inlägg 28

Craze, helt överlägsen alla pwo's jag har testat.

dom jag har testat är.

Rage 2
VipX
Jack3d
Anabolic beast
Jacked XX
Berzerk
Stacker 2
Rezerk

CRAZE.

Titel
Registrerad 2007-01-08
Inlägg 4

Jag har bara testat Kolozzeum 'Evil' och den fungerade då fint på mig. :)

Berling
Titel
Registrerad 2011-08-21
Inlägg 20

NeuroCore från MuscleTech är något jag kan rekommendera, och har testat en del olika genom åren.
CRAZE funkar också bra, men jag vet inte om den är så himmelsk så många andra hävdar. ;-)

Titel
Registrerad 2012-09-08
Inlägg 2

Ni som har Craze, följde det med en skopa i eran burk? Jag har grävt och grävt och till och med hällt ut allt pulver för att vara helt säker på om det ligger en skopa där eller inte och det gör det inte. Hur ska jag veta hur mycket pulver jag ska ta?

Fairytale
Titel
Registrerad 2012-09-17
Inlägg 1
Johan.S
Titel
Registrerad 2005-10-18
Inlägg 1 212

Craze för bäst stim effekt så länge jag inte tar den för ofta.

Overdrive för bäst pump och lagomt med stim.

Titel
Registrerad 2010-06-12
Inlägg 71

F#cked Up överlägset den bästa PWO:n som finns på marknaden idag!

Titel
Registrerad 2012-08-30
Inlägg 12

Det finns nog ingen PWO som funkar bäst på alla. Så mitt tips är att bara leta tills du hittar en som funkar perfekt på dig!

Titel
Registrerad 2006-03-09
Inlägg 446

Vad är det fär ämne i PWO som ger crash effekten?

Titel
Registrerad 2011-11-02
Inlägg 5

De är ganska likvärdiga de nya pwoerna som kommit, Craze, Fucked Up och Jack 3d Micro.Men de tre är absolut de bästa för tillfället.

AgnethaThelin
Titel
Registrerad 2012-11-07
Inlägg 5

jag har testat många PWO;s körde mycket med BERZERK tills den blev förbjuden. Den där omtalade craschen man kan få av PWO var väl just från DMAA vad ja fått för mig...
Nu är min favorit PWO helt klart Craze, men har hört att Maximize Intense ska vara ännu bättre så väntar nu på att den ska dimpa ner i skafferiet =D

Arne Persson
Titel
Registrerad 2005-10-07
Inlägg 3 298

Sov ca 9 timmar om natten, ät 4-5 st kolhydratrika (långsamma) måltider innan träningen samt sist men inte minst total mental uppladdning innan passet. Detta slår alla mlm beroendeframkallande PWO's!

Mathias Dahlgren
Titel
Registrerad 2006-10-19
Inlägg 963

ovalie skrev:

dom jag har testat är.

Rage 2
VipX
Jack3d
Anabolic beast
Jacked XX
Berzerk
Stacker 2
Rezerk

CRAZE.

Det är just det här som är så fascinerande...
Finns ett sjukt beroende av PWO:er bland ett överantal som gymmar.
Du testar PWO efter PWO i strävan efter att finna den magiska blandningen och glömmer det som är viktigt...precis som Arne beskriver. Sömn, vila, bra käk och en jävla vilja. PWO kan vara till sin rätt om man någon dag är rejält vissen men vill gå att träna ändå. Iofs är det nog bättre att vila en sådan dag - kroppen säger ifrån av en anledning.
Kan jämföra detta med idrottsmän som tar voltaren i tid och otid för att kunna spela trots att de har ont. I vissa fall har detta ledat till hjärtstillestånd.

PWO = Ett sjukt beroende

Titel
Registrerad 2009-07-24
Inlägg 3

Problemet för en annan har väl aldrig varit att inte kunna träna hårt nog.
Snarare att låta bli att träna för hårt/intensivt.

Simonfrisk
Titel
Registrerad 2012-11-13
Inlägg 38

Testa olika pwo's, alla pwo's behöver inte ha samma inverkan på alla.
Som tex jag var väldigt sugen på o testa No-explode, men typ 4 av mina vänner har testat, och den ger ingen effekt alls på dem.
Då blir man ju självklart lite "osäker" men som sagt, den kan ju fungera på mig, det är person till person det där.

Så liksom, allt vi andra medlemmar kan göra, är att rekommendera dom "pwo's" vi har testat, men egentligen ska du testa runt lite, och om dem fungerar, så kör du med en och samma. (tills du hittar den rätta).

Jag själv tar Whey - 80 , Kreatin, & EAA (Amino Rush) i dryckform, sen Anabolic ZMA & BCAA kapslar, och det fungerar sjukt bra för mig, så jag väntar med Pwo's lite till ;) men vissa fungerar inte Amino Rush för tex, men den fungerar för mig. ;)

Det är precis likadant med pwo's, så ah, testa dig för! håll utskik på omdömmen & ingrendienser bara, satt det inte är några "hokospokos" ingrendienser ;)

Titel
Registrerad 2012-12-15
Inlägg 4

Brukar köra med Brutal fx. Det som funkat bäst för mig iaf. Så länge man gör uppehåll så avtar inte effekten.

Titel
Registrerad 2010-06-12
Inlägg 71

ovalie skrev:

dom jag har testat är.

Rage 2
VipX
Jack3d
Anabolic beast
Jacked XX
Berzerk
Stacker 2
Rezerk

CRAZE.

Då har du inte testat F#cked Up, spöar craze alla dar.

Titel
Registrerad 2013-01-05
Inlägg 7

robin80 skrev:
Ni som har Craze, följde det med en skopa i eran burk? Jag har grävt och grävt och till och med hällt ut allt pulver för att vara helt säker på om det ligger en skopa där eller inte och det gör det inte. Hur ska jag veta hur mycket pulver jag ska ta?

Jo låg en liten skopa i min burk...

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 9 medlemmar online. 0 foruminlägg har postats idag.

Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

• De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden
  • BODY 361, augusti 2014

• BODY 360, juli 2014

• BODY 359, juni 2014