Vilken gainer borde man köpa?

Home Forums Kosttillskott Vilken gainer borde man köpa?

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #107823
    #1084094

    Hej! Har bestämt mig för att börja träna men har väldigt svårt för att gå upp i vikt och känner att jag vill köpa en gainer tillsammans med utrustningen jag ska köpa!

    Jag har tittat på ett par olika på Gymgrossisten men vet inte vilken som hade passat bäst och hade hoppats på att få lite hjälp! :D

    De jag har tittat på är:

    1: Mutant Mass
    2: Gainer Pro
    3: Serious Mass

    Den som jag är mest inne på är den första men jag har som sagt noll koll på detta, jag har inget schema på min träning ännu utan ska fråga här på forumet i den andra kategorin och se om jag kan hitta något som passa mig men då jag är arbetslös för tillfället och fruktansvärt motiverad så vill jag gärna träna så mycket jag bara kan!

    Lite random information: Ca 175-180 lång, runt 60 kg mer eller mindre och ganska smal!

    Tack för er hjälp och har ni frågor eller så då är det bara att fråga! :)

    #1084099

    Jag skulle säga ingen gainer alls. Gainer är i stort sett proteinpulver med malto i, något du kan blanda själv om du vill, eller ännu bättre, lägg dom pengarna på mat och proteintillskott istället.

    #1084103

    Satsa på ett bra proteinpulver. Jag kör på Maxi Elit ProtaLyn ® 100% Peptide Protein.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.