6 månaders slit och svett

Home Forums Medlemsbilder 6 månaders slit och svett

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author
    Posts
  • #246695

    Den första bilden är på mig när jag gick i 8:an innan sommarlovet och andra bilden i nuläget 2012. Jag var tvungen att slita 2 sommarlov i sträck för att komma dit jag är nu det vill säga 6 månaders träning.

    Jag har en fråga till er här på Body, jag skulle gärna vilja få något större och snyggare fast jag har ingen aning om vad jag ska göra nu. Ska jag bulka eller deffa, jag skulle vara tacksam för ett par tips om vad jag skulle kunna göra. Jag vill gärna ha tips om vad jag ska köpa för kosttillskott.

    Tack i förväg, MVH Kevin :)

    #56022
    #246696

    Starkt jobbat :up:

    #246697

    ^ Håller med, grymt bra jobbat faktiskt. Men drop the ”Come at me bro”-zyzz skiten, så sjukt töntigt :P

    Vad gjorde du mellan sommarloven?

    #246698

    Jag powerwalka ca 3 timmar om dagen faktiskt, sedan komplettera jag med lite styrke övningar hemma. That’s my story, men jag vill öka muskelmassan nu som du kanske ser så har jag zyzz som förebild. Hans fysik enligt mig var helt sinnessjuk!

    Mellan sommarloven levde jag bara livet, jag deltog inte i någon sorts gym eller träning.

    #246699

    You mirin’ brah?

    #246700

    Grymt, tror du hade tjänat på att träna mellan sommarloven :D

    #246701

    Spyr fan på Zyzz och alla som använder den där förståndshandikappade ”slangen”

    Oj vad otrevligt jag var nu, det är ju faktiskt smågrabbar alla dessa som ser upp och skriver på detta viss så jag ska inte vara så stygg.

    #246702
    Gober wrote:
    Spyr fan på Zyzz och alla som använder den där förståndshandikappade ”slangen”

    Oj vad otrevligt jag var nu, det är ju faktiskt smågrabbar alla dessa som ser upp och skriver på detta viss så jag ska inte vara så stygg.

    Jag som inte har någon som helst aning om vem Zyzz är. Kanske borde googla.

    Bra jobbat, Kevin!

    #246703
    microwave wrote:
    Jag som inte har någon som helst aning om vem Zyzz är. Kanske borde googla.

    Bra jobbat, Kevin!

    En asjobbig död bög med örhängen och ankläppar som snackade skitlarvigt i ett par Youtube-videos och blev internetkändis.

    #246704
    Marcus Syvertsen wrote:
    En asjobbig död bög med örhängen och ankläppar som snackade skitlarvigt i ett par Youtube-videos och blev internetkändis.

    kan vara den bästa beskrivningen jag läst. NÅGONSIN :worship:

    #246705

    why u hatin brah’s?? fuaarkkk

    come at me brah , eat tuna brah

    nej jag har ingen jävla aning om vad jag nyss skrev

    #246706
    Marcus Syvertsen wrote:
    En asjobbig död bög med örhängen och ankläppar som snackade skitlarvigt i ett par Youtube-videos och blev internetkändis.

    HAHAHA, helvete vad rolig kommentar.

    #246707
    Marcus Syvertsen wrote:
    En asjobbig död bög med örhängen och ankläppar som snackade skitlarvigt i ett par Youtube-videos och blev internetkändis.

    U mad brah?

    #246708

    Zyzz hade en snygg kropp, men det finns så mycket bättre.
    Och killen var en jävla douche, han var ju beredd på haters så vafan det är väl bara hata han så mycket man kan om man vill det. Jag tycker han är en usel förebild

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.