Konstruktiv kritik sökes

Home Forums Medlemsbilder Konstruktiv kritik sökes

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author
    Posts
  • #921296

    Bilderna som kommer till att publiceras efterhand är under deffens gång som avslutades för ngn vecka sedan. Jag körde deffen för att komma i min bästa form någonsin och det gjorde jag, till sist blev det för tufft och kände för att bygga. Nu har jag påbörjat byggning och ska bygga ett tag framöver för att sedan (kanske) kunna ställa upp och tävla, med lite hjälp från minst en som finns här på brädan. Klaga inte på poseringarna, dem är lite halvdana.

    Prio under uppbyggningen är vader, utsida axlar, lats, armar, lite mage och lite större ben också. Nästan allt helt enkelt.

    Men det är här ni även ska komma in och tycka till.

    Första bilden är rygg samt ben, men bena är inte bra spända.

    #87496
    #921297

    Axlar och armar ser bra ut. Men behövs jobbas lite på vaderna vad jag ser från denna bilden. Vad är det du satsar på BB eller AF? Men lite fler bilder hade inte skadat.

    #921298

    en sidechest

    #921299

    helkropps sidechest

    #921300

    Benbild, ingen posering utan var mest ”ta fota snabbt och sticka” detta foto är taget på deffens ”avslutningsdag”.

    #921301
    _Rocky_ wrote:
    Axlar och armar ser bra ut. Men behövs jobbas lite på vaderna vad jag ser från denna bilden. Vad är det du satsar på BB eller AF? Men lite fler bilder hade inte skadat.

    Jo vaderna vet jag att dem behöver piskas, men har problem med dem. Har slängt upp litefler bilder nu kanske kommer någon mer sen. Tror det kommer bli AF isf.

    #921302

    Rygg, trapz och låren såg bra ut enligt mig iaf :p

    #921303

    Låren är nog den mest välutvecklade muskelgruppen, samt vaderna som inte alls är dåliga som någon påstår, vaderna är lite större om man jämför med övriga kroppen.

    Övre delen av ryggen är ok bakifrån, men du behöver överlag mer massa på överkroppen, axlar, armar, bröst.. allt behöver upp ett snäpp.. Men det är bara och köra på.

    Totalt sett mer muskler, men en hyffsat jämnt utvecklad fysik.

    #921304
    Mats E. wrote:
    Låren är nog den mest välutvecklade muskelgruppen, samt vaderna som inte alls är dåliga som någon påstår, vaderna är lite större om man jämför med övriga kroppen.

    Övre delen av ryggen är ok bakifrån, men du behöver överlag mer massa på överkroppen, axlar, armar, bröst.. allt behöver upp ett snäpp.. Men det är bara och köra på.

    Totalt sett mer muskler, men en hyffsat jämnt utvecklad fysik.

    Tackar för svaret! Precis vad jag eftersöker. En hård och lång uppbyggnads period är på gång nu, har alltid varit lite tjock och kraftig tidigare i mitt liv. Men detta har jag ändrat på rätt bra under årens gång med styrketräning. Har varvat deff med bulk på ett felaktigt sett som jag kommit på nu i efterhand. Men man lär sig av sina misstag.

    #921305

    som Mats säger så har du en relativt jämn fysik. Så det är bara att låsa in dig och piska på alla muskelgrupper så kommer det där bli riktigt bra!

    #921306
    Jacksatan wrote:
    som Mats säger så har du en relativt jämn fysik. Så det är bara att låsa in dig och piska på alla muskelgrupper så kommer det där bli riktigt bra!

    skall göras:up:

    #921307

    Ser ju bra ut!!
    Är ju jämt och fint utveckad med lite försprång på benen och vaderna ser det ut som.
    Tycker dock du ser lite tom och trycklös ut mot vad du gör på gymmet.
    Armarna gör dig iallafall ingen rättvisa på bilderna.:up:
    Ha det gott!/Robin

    #921308
    Kleine wrote:
    Ser ju bra ut!!
    Är ju jämt och fint utveckad med lite försprång på benen och vaderna ser det ut som.
    Tycker dock du ser lite tom och trycklös ut mot vad du gör på gymmet.
    Armarna gör dig iallafall ingen rättvisa på bilderna.:up:
    Ha det gott!/Robin

    Tackar! Tycker själv att jag ser tom och trycklös ut, men visste inte riktigt hur man skulle ”förbereda” sig inför fotograferingen. Har fler bilder men dem ser ännu värre ut. Men jag ska kämpa på och bygga upp mig nu. Blev ett bra axlar och armpass idag iaf!

    Grattis till vinsten ännu en gång, bra gjort:emo-thumb

    #921309

    Istället för att skapa en ny tråd så fortsätter jag här i min gamla.
    Har inte varit online här på ett bra tag nu, detta eftersom jag har haft problem med min ena axel och därför inte kunnat träna normalt.

    Jag begav mig till en kiropraktiker som ville att jag skulle till en ortoped först, för att få tid till en ortoped gick jag till en läkare som sa att jag bara var övertränad och frågade om jag tog aas. Till sist fick jag antiinflammatoriska tabletter och en remiss till sjukgymnast. Sjukgymnasten såg direkt mitt problem med axeln och skickade mig på en magnetröntgen. Magnetröntgen visade att jag har en skada i ledkapseln (i axeln) och en sena som sträcker sig upp mot nacken är skadad. Nu sitter jag här och väntar på min ortopedtid som är om ca 3 mån allt detta har pågått nu sedan i aug. Problemet med axeln har jag haft under en längre tid, men det var först i aug som jag fick stora smärtor och beskymmer med det, jag har tappat styrkan på min högra sida samt har blivit sned i kroppen.

    Under denna tid har jag gått ner ca 13kg och därför har motivationen försvunnit och jag slutade träna i höstas.

    Får väl bara hoppas på att det löser sig och att jag kan börja träna igen.

    Off topic:
    När jag ändå skriver här så kan jag lika bra fråga om någon har kontakter till lägenhet i Malmö i så fall får ni gärna höra av er eftersom jag ska flytta dit.
    Detta tack vare att mitt jobb finns där, och det är lite jobbigt att pendla. :emo-thumb :D

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.