Släng upp era bästa träningsbilder!

Home Forums Medlemsbilder Släng upp era bästa träningsbilder!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,228 total)
  • Author
    Posts
  • #56550
    #268541

    Ja som rubriken sa, ladda upp era bästa träningsbilder! Gamla som nya!:emo-thumb

    :bb3:

    #268542

    Bidrar själv med en marklyftsbild från i julas! Väger själv 105kg och lyfter där 295kg i mitt sista uppvärmningslyft:)

    #268543

    Tjenna gummimannen ;) mycket starkt.

    #268544

    respektabla vikter :worship:

    #268545
    Nicklas82 wrote:
    Bidrar själv med en marklyftsbild från i julas! Väger själv 105kg och lyfter där 295kg i mitt sista uppvärmningslyft:)

    Hehe vafan, startar en tråd och dödar den sedan effektivt själv med en sån bild! Hur ska någon kunna toppa det där?;)

    #268546
    berenger wrote:
    jag tror ingen kommer komma i närheten av niklas, den bilden är grym… hur kan man bli så röd! jag har tagit i så jag håller på att lämna planeten men aldrig har jag lyckats bli så extremt röd..:worship: jag får öva på det helt enkelt.. detta är inte marklyft, men jag är en medlem och här har ni en chimpans som tränar biceps

    Massiv!:up:

    #268547
    xRickardx wrote:
    haha… jag då 186, 90~kg, född 88a.. enbart 230kg 😮
    hoppas nu folk kommer våga visa, så inte bara jag får skämmas och gemföras med nicklas :p

    Vilket järngrepp du verkar ha ! du håller stången i finger spetsarna , riktigt stark . önskar jag hade sånt grepp :emo-thumb

    #268548

    Damn vilka biccar……ja axlar och bröst var ju också jäkla bra!

    #268549
    berenger wrote:
    jag tror ingen kommer komma i närheten av niklas, den bilden är grym… hur kan man bli så röd! jag har tagit i så jag håller på att lämna planeten men aldrig har jag lyckats bli så extremt röd..:worship: jag får öva på det helt enkelt.. detta är inte marklyft, men jag är en medlem och här har ni en chimpans som tränar biceps

    Hur gammal är du, Berenger? Snygg delning på brösten föresten!

    #268550
    xRickardx wrote:
    haha… jag då 186, 90~kg, född 88a.. enbart 230kg 😮
    hoppas nu folk kommer våga visa, så inte bara jag får skämmas och gemföras med nicklas :p
    [img=http://img461.imageshack.us/img461/7910/230kgmark1qw.gif]

    jag är inte den som är den…men det där är väll ändå 190kg?

    #268551
    StorPatrik wrote:
    jag är inte den som är den…men det där är väll ändå 190kg?

    Hur räknar du då? Den enda plattan man vet vikten på är den yttersta som är en 20, där är 6 plattor på varje sida (=240kg), stången väger vanligtvis 20kg så om man utgår från bilden borde väl vikten isf vara 260kg?

    #268552
    berenger wrote:
    hur kan man bli så röd! jag har tagit i så jag håller på att lämna planeten men aldrig har jag lyckats bli så extremt röd..:worship: jag får öva på det helt enkelt..

    Håll andan när du lyfter så skall du se att också du kan fixa det. :emo-thumb

    #268553
    IATOAON wrote:
    Hur räknar du då? Den enda plattan man vet vikten på är den yttersta som är en 20, där är 6 plattor på varje sida (=240kg), stången väger vanligtvis 20kg så om man utgår från bilden borde väl vikten isf vara 260kg?

    Ser ut som 3st 15 och 3st 20 på varje sida vilket är lika med 230kg. :emo-thumb

    #268554
    Nicklas82 wrote:
    Bidrar själv med en marklyftsbild från i julas! Väger själv 105kg och lyfter där 295kg i mitt sista uppvärmningslyft:)

    Och vad är max om du värmer på 295?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 1,228 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.