”Startbild” av tjej med fitnessambitioner, kommentar sökes!

Home Forums Medlemsbilder ”Startbild” av tjej med fitnessambitioner, kommentar sökes!

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #100787
    #1073591

    Är jag på rätt väg?

    Dagsform efter 1 mån träning 6d/v.. vikt 78 kilo, målvikt 60 kilo. Längd 161 cm.

    #1073674
    Drakunge wrote:
    Är jag på rätt väg?

    Dagsform efter 1 mån träning 6d/v.. vikt 78 kilo, målvikt 60 kilo. Längd 161 cm.

    Som det ser ut på bilden, ja.

    Men pma mig så kan vi prata lite mer detaljrikt där.

    #1074025

    Så länge man faktiskt tränar är man på rätt väg! fortsätt på bara.

    #1075795

    första bilden väger jag 72 på… :S men det är lite olika poser.. men iaf.. sista bilden väger jag 90 på..

    #1076323
    Drakunge wrote:
    Är jag på rätt väg?

    Dagsform efter 1 mån träning 6d/v.. vikt 78 kilo, målvikt 60 kilo. Längd 161 cm.

    Vi har ju ingen före-bild så hur ska vi kunna veta om du är på rätt väg?
    Stirra dig inte blind på kilona utan kolla också i spegeln hur det ser ut. En del tränar sig smala och får oproportionerligt byggd muskulatur. En god hållning är också de flesta vill åt, för att man ska se bra ut.
    Det syns iallafall att du börjat styrketräna, så du har nog gjort en väldigt bra start iallafall!

    MorfiusBaltzar wrote:
    Men pma mig så kan vi prata lite mer detaljrikt där.

    :D😀

    Överkill wrote:
    Så länge man faktiskt tränar är man på rätt väg! fortsätt på bara.

    Håller inte med, men jag tror jag förstår din poäng.
    Det beror ju på vad man har för mål men jag tror vi här fokuserar mer på utseende än styrka i t ex, egentligen helt ointressanta, övningar som bänkpress och biceps.
    Har sett massvis med bildexempel på folk som tränat sig fula. Har även hänt mig själv men nu är det på väg åt rätt håll.
    Och även om man enbart tränar för att bli starkare kan man ju överträna sig, skada sig eller bli stel så att man får problem med andra övningar.

    henrione wrote:
    första bilden väger jag 72 på… :S men det är lite olika poser.. men iaf.. sista bilden väger jag 90 på..

    Vad har detta med hennes träningsutveckling att göra? :D

    #1076403
    Drakunge wrote:
    Är jag på rätt väg?

    Dagsform efter 1 mån träning 6d/v.. vikt 78 kilo, målvikt 60 kilo. Längd 161 cm.

    Du ser ju ut som mig! :D Och vi väger samma och är lika långa! Jag har hållt på ca ett år, tappat 12 kg och ökat en hel del i styrka. Inte bestämt mig än om det ska leda nånstans (tävling), tänkte se hur jag ser ut om ytterliggare ett år och bestämma mig då. :D

    #1080324
    henrione wrote:
    första bilden väger jag 72 på… :S men det är lite olika poser.. men iaf.. sista bilden väger jag 90 på..

    wtf? är det motivationsbild till OP?

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.