”Ägaren” till gymmet jag går på är ett redigt j*vla arsle

Home Forums Repan ”Ägaren” till gymmet jag går på är ett redigt j*vla arsle

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #106105
    #1082500

    Tjena!

    ”Ägaren” till gymmet jag går på och tränar är rent ut sagt ett jävla arsle emot mig. Vet inte om det är bara mig, men mina kamrater på gymmet påstår att dom hört han bara snacka om mig och det är bara dåliga saker. Varför jag sätter parenteser är för att jag inte riktigt tror han är ägaren, men han är en utav dom högre i styrelsen som håller gymmet.

    Har tränat där lite smått och inte jätteseriöst sen år 2010, men har nu i år börjat tränat seriöst. Har aldrig förstört något, har följt alla regler till punkt och pricka och har inte direkt lallat när jag vart där. Joggade mest och lyfte lite vikter för att hålla mig i form åren innan 2014.
    Men nu går han runt och säger till andra att jag och min familj bara kommer och förstör och att vi inte borde vara där, att vi bara lallar runt på gymmet och förstör för andra.
    Mina familjemedlemmar har aldrig vart på gymmet förens i år (nya gymåret startar i september), det är bara jag som vart på det gymmet och han säger massa om dom fast dom inte ens vart där. Och för någon vecka sen stängde han av alla våra taggar där med flit också, och påstog att vi inte betalat fast vi hade gjort det. Så jag tog dit en snubbe med kriminellt förflutet som frågade vad problemet var, ja då börjar han dra ihop en lögn att det var folk där och tjuvgymma fast man inte ens kommer in i gymmet utan tagg. Så fixade han taggarna på någon minut och vart skitsmörig mot mig. Och han hade snackat med en av mina polare efteråt jag drog och berätta att det var med flit för att han inte ville ha oss där.

    Han är allmänt trevlig när jag är där, men när jag drar så börjar munnen få diarré. Har aldrig gjort ”ägaren” något personligt, på gymmet eller någon annanstans, men ändå gör han såhär. Blir så jävla förbannad 👿

    Så min fråga är, hur ska jag bete mig i en sån här situation? Hade inte mina polare vart där nu och taggat/stöttat mig så hade jag slutat gymma direkt. Han får en att inte vilja dra dit

    #1082523

    Tja, det låter ju som en jobbig och otrevlig situation, men känns som att det finns en annan sida av myntet också… Att du ens får tanken på att dra dit en kriminell person i syfte att hota/skrämma någon talar ju för att något inte stämmer med allt du säger… Vanligtvis är människor trevliga eller neutrala mot varandra, väldigt sällan någon verkligen vill anstränga sig för att göra livet surt för någon annan, så något måste ju ha triggat ”ägaren” att agera så som han gör.

    #1082556
    tanig tyngdlyftare wrote:
    Har aldrig förstört något, har följt alla regler till punkt och pricka och har inte direkt lallat när jag vart där.

    Så jag tog dit en snubbe med kriminellt förflutet som frågade vad problemet var, ja då börjar han dra ihop en lögn att det var folk där och tjuvgymma fast man inte ens kommer in i gymmet utan tagg. Så fixade han taggarna på någon minut och vart skitsmörig mot mig. Och han hade snackat med en av mina polare efteråt jag drog och berätta att det var med flit för att han inte ville ha oss där.

    Du ser inte paradoxen i detta?
    Jag tror inte att det någonstans i reglerna är ok att ”ta dit en snubbe med kriminellt förflutet” och vara hotfull.
    Något säger mig att ”ägaren” har en helt annan version än din med tanke på vad du skriver.

    Byt gym är mitt råd.

    #1082697

    Kan du inte byta gym?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.