Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
Carrera65
Titel
Registrerad 2010-03-09
Inlägg 778

Pratade en del träning i sommar med vänner (istället för att träna...) De flesta var rätt intresserade av mina entusiastiska förklaringar av allehanda positiva hälsoeffekter som kommer med tung klassisk styrketräning. En kväll diskuterade vi träning med maskiner vs. fria vikter och jag berättade tämligen utförligt om vad jag anser är fördelarna med fria vikter.

En av kompisarna tränar inte så speciellt mycket och hade nog ingen aning om vad vi pratade om. När det blev paus i samtalet kunde han inte låta bli att pressa ur sig följande fråga: "Vad menar du med fria vikter? Kostar dom inget? Är det gratis att träna med dem?"

:)

Yaldish
Titel
Registrerad 2010-04-20
Inlägg 3 498

hahahahahahahahahahahaha

Vad svarade du till det?

Carrera65
Titel
Registrerad 2010-03-09
Inlägg 778

Yaldish skrev:
hahahahahahahahahahahaha

Vad svarade du till det?

Alla andra exploderade i ett ganska brutalt asgarv som höll på rätt länge och som till slut ebbade ut i att vi rullade runt på golvet som i Dum Dummare och vred oss.

Kompisens replik blev: "Så jävla kul var det väl inte?"

En händelse som förmodligen kommer att följa med honom resten av hans liv.

Vandraren
Titel
Registrerad 2007-02-28
Inlägg 3 181

Ni rullade runt till det där? Hur fan blir det om någon av er ser på en bra standup-show då till exempel? Ligger ni och gråtrunkar med epileptiska spasmer samtidigt som skrattar så mycket att ni dör av syrebrist?

Akta så du inte dör av skrattrullaruntande nu, för här kommer den:

- Vi drar och pallar äpplen
- Äh, Jag pallar inte!

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHhttp://www.youtube.com/watch?v=AlkKliPeA_oHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHH

Carrera65
Titel
Registrerad 2010-03-09
Inlägg 778

Vandraren skrev:
Ni rullade runt till det där? Hur fan blir det om någon av er ser på en bra standup-show då till exempel? Ligger ni och gråtrunkar med epileptiska spasmer samtidigt som skrattar så mycket att ni dör av syrebrist?

Akta så du inte dör av skrattrullaruntande nu, för här kommer den:

- Vi drar och pallar äpplen
- Äh, Jag pallar inte!

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHhttp://www.youtube.com/watch?v=AlkKliPeA_oHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHH

Eh, OK?

Yaldish
Titel
Registrerad 2010-04-20
Inlägg 3 498

Snacka om att döda hela stämningen, fyfan alltså

Per Grunditz
Titel
Registrerad 2005-10-13
Inlägg 3 816

Det är väl både en och två gånger jag som liten pajk trodde att "rökfritt" innebar att det var fritt att röka.

"Lyfta skrot" trodde jag för övrigt de facto innebar att man stod på en skrot och lyfte gamla maskin- och bildelar. Min ursäkt är den att jag var 4-5 bast.

Carrera65
Titel
Registrerad 2010-03-09
Inlägg 778

Per Grunditz skrev:
Det är väl både en och två gånger jag som liten pajk trodde att "rökfritt" innebar att det var fritt att röka.

"Lyfta skrot" trodde jag för övrigt de facto innebar att man stod på en skrot och lyfte gamla maskin- och bildelar. Min ursäkt är den att jag var 4-5 bast.

Min fru trodde fram till för några år sedan att Europe på sin gamla 80-talslåt The final Countdown sjöng "There´s a fire in downtown".. När de gjorde någon 80-talskavalkad på TV så kände hon inte igen texten..

Titel
Registrerad 2007-01-25
Inlägg 417

Carrera65 skrev:

Min fru trodde fram till för några år sedan att Europe på sin gamla 80-talslåt The final Countdown sjöng "There´s a fire in downtown".. När de gjorde någon 80-talskavalkad på TV så kände hon inte igen texten..

Hahaha, va härligt! :D

Det finns en bok med bara en massa missförstådda låt texter, en av mina favoriter är Greas-låten " Your the one that I want " där någon trodde inlednings orden var " I got shoes, there made of plywood "

Hehehehe.

Gettodachoppa
Titel
Registrerad 2009-01-22
Inlägg 4 899

Carrera65 skrev:

Hehe, lite kul var det allt. :-) Den alternativa texten passar ju skitbra.

YTS
YTS
Titel
Registrerad 2005-10-09
Inlägg 2 278

ZZ Top har en låt där de sjunger:

"I wouldn't touch him with a ten foot pole."

Jag var helt övertygad om att de sjöng:

"I wouldn't touch him with the damn fotball"

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 8 medlemmar online. 4 foruminlägg har postats idag.

Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

• De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden