Stort tack för alla bra svar.
sebbeboy skrev:
->Eller tänker Du ens i dessa tankebanor?
jag tänker aldeless för ofta i desa tankebanor.. tror det sätter sprätt åp min hjärna.. blir väl störd snart eller nått
Hehe... Du är som mig. har tänkt lite väl mycket på den mentala biten på senaste tiden, vilket nästan har fått motsatt effekt. Man behöver slappna av och ha kul emellanåt också
JanPeter: Det skulle vara väldigt givande att få intervjua Dig som mental rådgivare.
Citat:
->Vad får Dig att kunna ta i med varenda liten muskelfiber och orka den där sista strikta repetitionen?
Viljan att förbättra mig - nå mitt mål.
->Vad tänker Du på för att tagga till och locka fram din fulla potential?
KOM IGEN NU FÖR H-E !!
Det kan ju vara andra saker än tankar som får en att kunna ta i, som en träningspartner t.ex., men du har rätt. Jag kunde formulerat frågan bättre :nod
AthleticMia: Väldigt intressant. Själv tränade jag kampsport och satsade stenhårt på det tills innan sommarn då jag fick knäproblem.

Omedvetet höll jag på väldigt mycket med mental träning och utvecklades därmed väldigt snabbt. Under sommarlovet gick träningen bra för då hade man hela dagen på sig att få allt att stämma till gympasset (som ersatte kampsporten), men nu känner jag att både motivationen och psyket är i en liten svacka. Därmed detta arbete... Räkna med att jag hör av mig med mer frågor! Tack.
LitenKarl: Du får skicka ditt arbete sen, kompis. Lycka till! :emo-thumb
Tack för alla svar hörni. Keep it comin'!