Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
Titel
Registrerad 2010-12-15
Inlägg 12

hemlagade hamburgare med avokado, stekt ägg, ananasringar och massor med grönsallad, tomat och finstrimlad rödlök.

och en fritzcola eller en kall öl till. herregud vad gott

Titel
Registrerad 2010-12-15
Inlägg 12

...och sedan hemgjord chokladmousse, gjord på grädde, äggulor och mörk choklad. toppa med lite färska bär och ett glas kallt mousserande på det.

Titel
Registrerad 2009-05-26
Inlägg 18

Det finns en pizza som polisen brukar specialbeställa på pizzerian nära mig. Den finns inte på listan utan man säger bara att man vill ha en polis. Tomas, ost, skinka, köttfärs, kebabkött, paprika, jalapenos och stark sås. Har hänt vid ett antal tillfällen att man ber om extra allt när man känt sig riktig flötig :|:o, men då garanterar jag att man blir mätt! :emo-thumb

Titel
Registrerad 2009-05-26
Inlägg 18

J.v.K skrev:
smått sugen på diverse bakverk :) vaniljbullar, negerbollar, diskusar, kokostoppar

Diskusar? Was is das? Ska på bio om någon timma. Känns sådär halvkul när vännerna sitter och trycker i sin en baconsnacks XLmeny

Albin
Titel
Registrerad 2006-11-20
Inlägg 4 180

Säg vad jag inte är sugen på, närmast till hands ligger nog bröd dock... massa kaviar och ostmackor med marmelad.

nible
Titel
Registrerad 2008-03-13
Inlägg 4 267

Efter en 1300 kaloriers middag så är jag inte så sugen på nånting... Okej då, några ballerina går nog allt i.

biffen669
Titel
Registrerad 2009-05-12
Inlägg 2 252

Blev sugen på hemmagjord pizza igen och så blev det...

Titel
Registrerad 2009-02-14
Inlägg 435

Semlor!

ErikHB
Titel
Registrerad 2009-07-16
Inlägg 609

Perfekt tråd att utvärdera vad man skall äta på sina ätarlördagar, synd bara att man aldrig kan bestämma sig :(

Gober
Titel
Registrerad 2010-01-14
Inlägg 6 674

Äggmacka med kaviar, så det får väll bli det till kvällsmat :)

Albin
Titel
Registrerad 2006-11-20
Inlägg 4 180

J.v.K skrev:
gör egen hotellfrukost på lördag? :D (lördag var väl din "ätardag" ?)

Gjorde ju det häromsistens, men nu på lördag blir det nog att jag och tjejen äter hotellfrukost efter morgonens cardiosession. (Perfekt att kunna gå förbi och bara knalla in för frukosten)

Titel
Registrerad 2009-05-26
Inlägg 18

Var hungrig och gick ner och öppnade kylen och allt jag fann var bara sådant jag inte får äta (Förutom en halv burk kesella) :evil: Så går det när man fortfarande bor hemma.. Jag öppnade skafferiet och fann en burk krossade tomater, så jag tog och hackade lök, vitlök och fräste det i lite olivojla, slängde i de krossade tomaterna och kryddade med allt från himmel o jord. Hittade en liten bit ost kvar från min mors och fars ostbricka också slängde i den också! När det hade kokat i ca 20 minuter så slängde jag i en halv burk kesella och mixade sedan med min stavmixer. Den blev sjukt krämig och god! :up::D

Martin_Matti
Titel
Registrerad 2008-07-22
Inlägg 427

Avesand skrev:
Var hungrig och gick ner och öppnade kylen och allt jag fann var bara sådant jag inte får äta (Förutom en halv burk kesella) :evil: Så går det när man fortfarande bor hemma.. Jag öppnade skafferiet och fann en burk krossade tomater, så jag tog och hackade lök, vitlök och fräste det i lite olivojla, slängde i de krossade tomaterna och kryddade med allt från himmel o jord. Hittade en liten bit ost kvar från min mors och fars ostbricka också slängde i den också! När det hade kokat i ca 20 minuter så slängde jag i en halv burk kesella och mixade sedan med min stavmixer. Den blev sjukt krämig och god! :up::D

Det är snarare fördelen med att bo hemma; att du alltid hittar något att slänga ihop i slutändan:D

Titel
Registrerad 2010-01-30
Inlägg 201

J.v.K skrev:
Ravioli, som jag äter nu :up:

inte opti näringsvärden men 800g för 10kr gillar vi

Opti, rent upplevelsemässigt. Ack, så längesedan man åt ravioli. Man borde göra själv någon gång. Då går ju dessutom värdena att justera åt det bättre!

ErikHB
Titel
Registrerad 2009-07-16
Inlägg 609

Precis nya och färska tunnbröd som kan rullas grymt kompakt utan att något spricker överfyllt med smör och leverpastej som doppas i jordgubbsfil.

Albin
Titel
Registrerad 2006-11-20
Inlägg 4 180

Kladdkaka!

LyftarBruden
Titel
Registrerad 2008-06-26
Inlägg 1 186

MOrsans kålsoppa & frikadeller (tigga det till lunch imorn) och så en goood äppelpaj med vispadgrädde :D

Henrik Lindh
Titel
Registrerad 2005-11-27
Inlägg 2 049
Albin
Titel
Registrerad 2006-11-20
Inlägg 4 180

Henrik Lindh skrev:
choklaaaad

Vi är två då Herr Lindh, fick tre "finare" chokladkakor vit choklad (paket med posten) av en Fia jag tror konspirerar mot en allt fetare Albin... (Håller mig till lördag!!! :()

DenSun
Titel
Registrerad 2009-02-17
Inlägg 82

Kladdkaka med grädde!

Titel
Registrerad 2010-07-22
Inlägg 1 744

Proteinfluff med jordgubbar. Men lite osäker på om jag har kvar kalorier på mitt dagliga underskott. :S

Gettodachoppa
Titel
Registrerad 2009-01-22
Inlägg 4 899

Ugnsbakad falukorv med ketshup, senap, chilisås, ost och bostongurka. Vanliga makaroner och ett glas mjölk till det. EXAKT det är jag sugen på just nu.

biffen669
Titel
Registrerad 2009-05-12
Inlägg 2 252

Var sugen på het nudelsoppa med kycklingfilé. Så gjorde det och det var svettigt men alldeles alldeles underbart!

Titel
Registrerad 2011-07-23
Inlägg 62

Mat! Hungrig som F----N

BenGeten
Titel
Registrerad 2011-04-04
Inlägg 118

Mcdonalds Flottiga cheesburgare Och lökringar med dipa, men men gröten står i mikron atm :(

Doc
Doc
Titel
Registrerad 2009-07-19
Inlägg 103

Rostat bröd med lite halvsmält jordnötssmör på.

Dementis
Titel
Registrerad 2007-03-12
Inlägg 871

Satt precis och åt min lunch, kycklinggryta med pasta. Av någon anledning fick jag ett jävla sug efter sparrissoppa medans jag intog lunchen..

Vandraren
Titel
Registrerad 2007-02-28
Inlägg 3 181

thc och the doors

Titel
Registrerad 2005-10-09
Inlägg 978
Fi@
Fi@
Titel
Registrerad 2009-10-04
Inlägg 1 278

...medger jag att jag är hemskt sugen på en:
Bild
- kram!

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 12 medlemmar online. 3 foruminlägg har postats idag.

Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

• De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden