Vad tycker ni om Gasp kläder, specielt jeansen i deras sortiment?

Home Forums Repan Vad tycker ni om Gasp kläder, specielt jeansen i deras sortiment?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 34 total)
  • Author
    Posts
  • #540393

    Som sagt tänkte köpa lite nya jeans och undrar vad folk tycker om gasp jeans och deras andra kläder?

    #70473
    #540394

    Deras träningskläder går väl att träna i , men mer än så är det fan inte.

    #540395

    Jag tycker det är svårt att hitta jeans som är tillräkligt stora i låret och tillräkligt små i midjan om vi säger så :p

    #540396

    En skräddare borde väl kunna lösa det problemet tämligen enkelt?

    #540397
    J.v.K wrote:
    mjukisbyxor ftw :D

    Jo klart man kan ju gå naken också :p men jag är ute efter jeans och vill helst inte får skrädarsydda jeans :p

    #540398

    Kappahl brukar ha ganska bra storlekar. Jag kan inte hitta jeans på många ställen heller.

    #540399
    J.v.K wrote:
    jag tycker de ser lite lustiga ut, typ för folk med böjröv?

    haha. det är ju det som är hela tanken med deras kläder. att folk som gjort sin benträning ska hitta ett par brallor som passar.

    så när wannabes köper deras grejor så tro fan det sitter konstigt.

    #540400

    Usch, ogillar Gasps kläder, tycker man lär se ut som Martin Kjällström för att passa i dom.. Better Bodies är det klass på. Gasp är mer för den tatuerade fängelsebusen med en rottweiler till hund i nithalsband.

    #540401

    Och när fan blev det fel att se ut så?

    #540402

    problemet är att en viss generation byggare envisas med att stoppa in sin pikétröja i dem, ha dem uppe i armhålorna och dra åt skärpet så mkt det går..

    Jag har själv dessa, baggy denim och de är ett av de skönaste par jeans jag äger för tillfället!

    #540403
    grekelito wrote:
    Och när fan blev det fel att se ut så?

    Inget ;) min personliga egoistiska åsikt bara om att alla ska se ut som jag tycker ;)

    #540404
    kiRRe wrote:
    Inget ;) min personliga egoistiska åsikt bara om att alla ska se ut som jag tycker ;)

    när svenssons armbågade sig in på gymmen och gjorde om dom till SPA istället för ett ställe där man skulle bygga muskler så blev den åsikten vanlig. förr dick byggarna vara i fred i sina magväskor och baggy brallor.

    #540405
    Sammy wrote:
    när svenssons armbågade sig in på gymmen och gjorde om dom till SPA istället för ett ställe där man skulle bygga muskler så blev den åsikten vanlig. förr dick byggarna vara i fred i sina magväskor och baggy brallor.

    Dubbeltumme på den!

    #540406
    Sammy wrote:
    när svenssons armbågade sig in på gymmen och gjorde om dom till SPA istället för ett ställe där man skulle bygga muskler så blev den åsikten vanlig. förr dick byggarna vara i fred i sina magväskor och baggy brallor.

    Sverige – Lilla Landet Lagom, stolt grundare av Jantelagen.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 34 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.