Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
Proof
Titel
Registrerad 2005-12-14
Inlägg 518

Slappa =/

Anne-J
Titel
Registrerad 2007-09-13
Inlägg 265

läsa böcker (det har blivit en last på sistone, sitter hellre hemma och läser än umgås med folk), snus och pepsi! :D

PatrikBergman
Titel
Registrerad 2008-08-20
Inlägg 714

Jama på gitarren och dricka dunk!
Flugfiska på sommarkvällar i solnedgången med polarna och dricka bärs.

Titel
Registrerad 2009-02-08
Inlägg 48

vissa kanske har en last att sitta på body forumet för mycket ;)

Själv är det väl godis och bärs. Har bestämt att inte gå på en jävla massa studentskivor nu men godiset får stanna kvar - jag går ju ändå inte upp i vikt ^^

nible
Titel
Registrerad 2008-03-13
Inlägg 4 267

Ejdl skrev:
vissa kanske har en last att sitta på body forumet för mycket ;)

Själv är det väl godis och bärs. Har bestämt att inte gå på en jävla massa studentskivor nu men godiset får stanna kvar - jag går ju ändå inte upp i vikt ^^

Tar du studenten i år? Isf skulle jag verkligen inte hoppa studentskivorna, sånt håller bara igång en gång i en livstiden - nu fram till sommaren.

Fast det är ju självklart helt upp till dig.

Titel
Registrerad 2009-02-08
Inlägg 48

Nejnej, tog studenten förra året men har också yngre polare : )
Var på en för 2 veckor sen men det var ju så jä**a dyrt så mest av den anledningen lägger jag av med det nu :P

Peter_Eriksson
Titel
Registrerad 2007-11-06
Inlägg 2 103

snus, snusk, skräpmat de tre onda S:en.

Titel
Registrerad 2006-07-26
Inlägg 897

alkkohål och dålig karaktär

biffen669
Titel
Registrerad 2009-05-12
Inlägg 2 252

Mojitos, thaimat och kvinnor utan hjärtan med total brist på empati..............

Titel
Registrerad 2006-05-17
Inlägg 145

sudoku, sudoku och sudoku

Titel
Registrerad 2006-05-17
Inlägg 145

ReNeGaDe skrev:
Sirap! ;) så jävla gott är det. Glass också, fy ljumsken.

hur tänker du med sirap? Rätt ur flaskan, ljus eller mörk?

:up:emo-thumb

Treo
Titel
Registrerad 2009-02-01
Inlägg 109
madeleinewickman
Titel
Registrerad 2009-03-12
Inlägg 92

Peter Storhannus skrev:
lösgodis...

Usch, jag med :(

madeleinewickman
Titel
Registrerad 2009-03-12
Inlägg 92

[quote="Treo"]

Treo
Titel
Registrerad 2009-02-01
Inlägg 109

madeleinewickman skrev:
Inför KB eller ständigt kras i huvudet?

Smärta i rygg och nacke sen har man väl blivit beroende av dom:(

Titel
Registrerad 2009-02-14
Inlägg 435

Mat, mat och mat :).

Titel
Registrerad 2006-06-16
Inlägg 98

extremt morgon trött och gillar inte att äta, i perioder där ja inte tränar seriöst så äter ja nästan ingenting för ja trivs bäst så, det är jobbigt som fan för ja vill gå upp i vikt

Athletica
Titel
Registrerad 2006-02-19
Inlägg 560

Finns så mycket.. Fast just nu är jag extra svag för krämig å syndigt kaloribombad vaniljgräddglass...;) Och som alltid, choklad! :happy:

Titel
Registrerad 2008-02-24
Inlägg 1 001

Fortfarande kvinnor och alkohol, fast nu börjar det bli mer och mer cigarretter med.

Mat är en skön sak med förresten.

Titel
Registrerad 2005-10-23
Inlägg 2 677

snabb mat. inte nödvändigtvis snabbmat.

Real
Titel
Registrerad 2007-12-16
Inlägg 435

Treo skrev:
Smärta i rygg och nacke sen har man väl blivit beroende av dom:(

Man blir lätt det~ Men i ditt fall verkar det vara lite extremt, och du verkar inte direkt försöka tänka på nåt annat heller hehe :devil:

...Har själv en lång lista med laster, men känner inte för att påminna mig själv just nu!

Vandraren
Titel
Registrerad 2007-02-28
Inlägg 3 181

Snus, öl, whisky, thc, internet, trygghet/feghet och spontanprylbögeri/avbetalningsoptimist

JakobMinell
Titel
Registrerad 2008-07-07
Inlägg 2 654

Lösgodis och koffein på sistone.

RogBys
Titel
Registrerad 2008-01-09
Inlägg 200

har fått ett knasigt begär efter Fransk Nougat, den rödvita godisbaren. Fatar inte varför men det är ta mig fan omöjligt att gå in p åpressbyrån eller liknande för att köpa en vattenflaska, banan elle rnåt utan att ta en sådan med! Jaja..sköter det mesta i matväg annars så det är nog ingen katastrof men d-drigt irriterande:-)

Tommy Ivarsson
Titel
Registrerad 2008-04-01
Inlägg 13 247

Jag måste säga lösgodis och kaffe. Dock kan jag vissa dagar gå en hel dag utan en kopp kaffe och känner mig inte annorlunda för det men det är gött när det väl dricks.
Lösgodis är en större last skulle jag tro, sen kan jag inte köpa under ½kilo när jag väl handlar och allt som oftast trycker jag i mig hela påsen samma kväll.. :D

Titel
Registrerad 2008-08-30
Inlägg 85

Tommy Ivarsson skrev:
Jag måste säga lösgodis och kaffe. Dock kan jag vissa dagar gå en hel dag utan en kopp kaffe och känner mig inte annorlunda för det men det är gött när det väl dricks.
Lösgodis är en större last skulle jag tro, sen kan jag inte köpa under ½kilo när jag väl handlar och allt som oftast trycker jag i mig hela påsen samma kväll.. :D

Sen när är ett halvt kilo mycket? haha.

Själv får jag huvudvärk om jag inte druckit något kaffe under dagen, vid 19 ungefär brukar den komma smygandes. Mitt godisätande ser jag inte som en last, snarare en livsstil men det skulle väl vara det, annars är det nog porr som är min största last.

Real
Titel
Registrerad 2007-12-16
Inlägg 435

Jennifer Eriksson skrev:

Själv får jag huvudvärk om jag inte druckit något kaffe under dagen, vid 19 ungefär brukar den komma smygandes. Mitt godisätande ser jag inte som en last, snarare en livsstil. Ens cravings varierar ju men just nu är det nog måltidsbars och miso-soppa som jag suktar efter.

huvudvärk utan kaffe? skumt, och framför allt jobbigt!..

Miso~soppa Mhh de e schysst! :devil:

Sinni
Titel
Registrerad 2009-04-05
Inlägg 314

Jennifer Eriksson skrev:

Själv får jag huvudvärk om jag inte druckit något kaffe under dagen, vid 19 ungefär brukar den komma smygandes. Mitt godisätande ser jag inte som en last, snarare en livsstil men det skulle väl vara det, annars är det nog porr som är min största last.

det där med kaffet känner jag igen
brukar få skalle bank o inget biter på det som 2 koppar kaffe,,,sen släpper huvudvärken
så kaffe på morgonene har blivit ett MÅSTE

Tommy Ivarsson
Titel
Registrerad 2008-04-01
Inlägg 13 247

Jennifer Eriksson skrev:

Nä att dra i sig ½ kilo går hur fort som helst samtidigt som det riktigt gott... Men då jag är diabetiker brukar mitt blodsocker vara ute och sväva med dalar, toppar, rekyler osv i flera timmar efteråt... Inte lika coolt. ;)

Men jag käkar godis för det, det är ju min last! :D

Titel
Registrerad 2008-08-30
Inlägg 85

Tommy Ivarsson skrev:

Men jag käkar godis för det, det är ju min last! :D

Ja, det måste verkligen vara en last om du går igenom såpass mycket lidande för sockret. Jag tycker helt ärligt synd om dig.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 12 medlemmar online. 2 foruminlägg har postats idag.

Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

• De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden