Titel
Registrerad 2005-12-14
Inlägg 518
Slappa
Titel
Registrerad 2007-09-13
Inlägg 265
läsa böcker (det har blivit en last på sistone, sitter hellre hemma och läser än umgås med folk), snus och pepsi!
Titel
Registrerad 2008-08-20
Inlägg 714
Jama på gitarren och dricka dunk!
Flugfiska på sommarkvällar i solnedgången med polarna och dricka bärs.
Titel
Registrerad 2009-02-08
Inlägg 48
vissa kanske har en last att sitta på body forumet för mycket 
Själv är det väl godis och bärs. Har bestämt att inte gå på en jävla massa studentskivor nu men godiset får stanna kvar - jag går ju ändå inte upp i vikt ^^
Titel
Registrerad 2008-03-13
Inlägg 4 267
Ejdl skrev:
vissa kanske har en last att sitta på body forumet för mycket
Själv är det väl godis och bärs. Har bestämt att inte gå på en jävla massa studentskivor nu men godiset får stanna kvar - jag går ju ändå inte upp i vikt ^^
Tar du studenten i år? Isf skulle jag verkligen inte hoppa studentskivorna, sånt håller bara igång en gång i en livstiden - nu fram till sommaren.
Fast det är ju självklart helt upp till dig.
Titel
Registrerad 2009-02-08
Inlägg 48
Nejnej, tog studenten förra året men har också yngre polare : )
Var på en för 2 veckor sen men det var ju så jä**a dyrt så mest av den anledningen lägger jag av med det nu
Titel
Registrerad 2007-11-06
Inlägg 2 103
snus, snusk, skräpmat de tre onda S:en.
Titel
Registrerad 2006-07-26
Inlägg 897
alkkohål och dålig karaktär
Titel
Registrerad 2009-05-12
Inlägg 2 252
Mojitos, thaimat och kvinnor utan hjärtan med total brist på empati..............
Titel
Registrerad 2006-05-17
Inlägg 145
sudoku, sudoku och sudoku
Titel
Registrerad 2006-05-17
Inlägg 145
ReNeGaDe skrev:
Sirap!

så jävla gott är det. Glass också, fy ljumsken.
hur tänker du med sirap? Rätt ur flaskan, ljus eller mörk?

emo-thumb
Titel
Registrerad 2009-02-01
Inlägg 109
Titel
Registrerad 2009-03-12
Inlägg 92
Peter Storhannus skrev:
lösgodis...
Usch, jag med
Titel
Registrerad 2009-03-12
Inlägg 92
Titel
Registrerad 2009-02-01
Inlägg 109
madeleinewickman skrev:
Inför KB eller ständigt kras i huvudet?
Smärta i rygg och nacke sen har man väl blivit beroende av dom
Titel
Registrerad 2009-02-14
Inlägg 435
Mat, mat och mat
.
Titel
Registrerad 2006-06-16
Inlägg 98
extremt morgon trött och gillar inte att äta, i perioder där ja inte tränar seriöst så äter ja nästan ingenting för ja trivs bäst så, det är jobbigt som fan för ja vill gå upp i vikt
Titel
Registrerad 2006-02-19
Inlägg 560
Finns så mycket.. Fast just nu är jag extra svag för krämig å syndigt kaloribombad vaniljgräddglass...
Och som alltid, choklad! :happy:
Titel
Registrerad 2008-02-24
Inlägg 1 001
Fortfarande kvinnor och alkohol, fast nu börjar det bli mer och mer cigarretter med.
Mat är en skön sak med förresten.
Titel
Registrerad 2005-10-23
Inlägg 2 677
snabb mat. inte nödvändigtvis snabbmat.
Titel
Registrerad 2007-12-16
Inlägg 435
Treo skrev:
Smärta i rygg och nacke sen har man väl blivit beroende av dom

Man blir lätt det~ Men i ditt fall verkar det vara lite extremt, och du verkar inte direkt försöka tänka på nåt annat heller hehe :devil:
...Har själv en lång lista med laster, men känner inte för att påminna mig själv just nu!
Titel
Registrerad 2007-02-28
Inlägg 3 181
Snus, öl, whisky, thc, internet, trygghet/feghet och spontanprylbögeri/avbetalningsoptimist
Titel
Registrerad 2008-07-07
Inlägg 2 654
Lösgodis och koffein på sistone.
Titel
Registrerad 2008-01-09
Inlägg 200
har fått ett knasigt begär efter Fransk Nougat, den rödvita godisbaren. Fatar inte varför men det är ta mig fan omöjligt att gå in p åpressbyrån eller liknande för att köpa en vattenflaska, banan elle rnåt utan att ta en sådan med! Jaja..sköter det mesta i matväg annars så det är nog ingen katastrof men d-drigt irriterande
Titel
Registrerad 2008-04-01
Inlägg 13 247
Jag måste säga lösgodis och kaffe. Dock kan jag vissa dagar gå en hel dag utan en kopp kaffe och känner mig inte annorlunda för det men det är gött när det väl dricks.
Lösgodis är en större last skulle jag tro, sen kan jag inte köpa under ½kilo när jag väl handlar och allt som oftast trycker jag i mig hela påsen samma kväll..
Titel
Registrerad 2008-08-30
Inlägg 85
Tommy Ivarsson skrev:
Jag måste säga lösgodis och kaffe. Dock kan jag vissa dagar gå en hel dag utan en kopp kaffe och känner mig inte annorlunda för det men det är gött när det väl dricks.
Lösgodis är en större last skulle jag tro, sen kan jag inte köpa under ½kilo när jag väl handlar och allt som oftast trycker jag i mig hela påsen samma kväll..

Sen när är ett halvt kilo mycket? haha.
Själv får jag huvudvärk om jag inte druckit något kaffe under dagen, vid 19 ungefär brukar den komma smygandes. Mitt godisätande ser jag inte som en last, snarare en livsstil men det skulle väl vara det, annars är det nog porr som är min största last.
Titel
Registrerad 2007-12-16
Inlägg 435
Jennifer Eriksson skrev:
Själv får jag huvudvärk om jag inte druckit något kaffe under dagen, vid 19 ungefär brukar den komma smygandes. Mitt godisätande ser jag inte som en last, snarare en livsstil. Ens cravings varierar ju men just nu är det nog måltidsbars och miso-soppa som jag suktar efter.
huvudvärk utan kaffe? skumt, och framför allt jobbigt!..
Miso~soppa Mhh de e schysst! :devil:
Titel
Registrerad 2009-04-05
Inlägg 314
Jennifer Eriksson skrev:
Själv får jag huvudvärk om jag inte druckit något kaffe under dagen, vid 19 ungefär brukar den komma smygandes. Mitt godisätande ser jag inte som en last, snarare en livsstil men det skulle väl vara det, annars är det nog porr som är min största last.
det där med kaffet känner jag igen
brukar få skalle bank o inget biter på det som 2 koppar kaffe,,,sen släpper huvudvärken
så kaffe på morgonene har blivit ett MÅSTE
Titel
Registrerad 2008-04-01
Inlägg 13 247
Jennifer Eriksson skrev:
Nä att dra i sig ½ kilo går hur fort som helst samtidigt som det riktigt gott... Men då jag är diabetiker brukar mitt blodsocker vara ute och sväva med dalar, toppar, rekyler osv i flera timmar efteråt... Inte lika coolt.
Men jag käkar godis för det, det är ju min last!
Titel
Registrerad 2008-08-30
Inlägg 85
Tommy Ivarsson skrev:
Men jag käkar godis för det, det är ju min last!

Ja, det måste verkligen vara en last om du går igenom såpass mycket lidande för sockret. Jag tycker helt ärligt synd om dig.