Visa upp dina tatueringar!

Home Forums Repan Visa upp dina tatueringar!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 2,428 total)
  • Author
    Posts
  • #55670
    #203567

    Nu har det varit ganska många trådar om tatueringar osv. Jag själv tycker att det är ett roligt och fint sätt att smycka ut sin kropp på. Jag har en, Joachim i ”Old-English” på underarmen som jag är väldigt nöjd med.

    Så kom igen nu, ni som är lite mer rutinerade. Släng upp några bilder på era tattoos.

    Skulle kunna bli ett roligt kollage det här! :)

    Så, här kommer min (Dålig kamera, så den ser lite grön ut, men är hur fin som helst i verkligheten :p )

    #203568

    Jag tänkte precis samma sak efter zones alla tatueringinlägg. Va på väg att skriva ett likadant inlägg men du han visst före. Riktigt schysst tutering :emo-thumb

    #203569
    Jocke89 wrote:
    Jag tänkte precis samma sak efter zones alla tatueringinlägg. Va på väg att skriva ett likadant inlägg men du han visst före. Riktigt schysst tutering :emo-thumb

    Tack! :)

    Har inte du nån då?

    #203570
    NetCurse wrote:
    Tack! :)

    Har inte du nån då?

    tyvärr är jag lite för ung för att ha nåra tuteringar.. fyller 17 om några dagar. Men nästa vinter ska jag till Thailand och då kanske man skaffar sig en billig tutuering :). Heter själv Joakim så det blir väl kanske nåt liknande som du gjort.. man vill ju inte ångra sig om man gör något som absolut inte betyder något

    #203571
    Jocke89 wrote:
    tyvärr är jag lite för ung för att ha nåra tuteringar.. fyller 17 om några dagar. Men nästa vinter ska jag till Thailand och då kanske man skaffar sig en billig tutuering :). Heter själv Joakim så det blir väl kanske nåt liknande som du gjort.. man vill ju inte ångra sig om man gör något som absolut inte betyder något

    Ey ffs, tatuera inte dig i Thailand! : Då har du ju inte en chans till nån rätt om det blir taskigt gjort eller infekterat. Gör det hellre i Sverige, finns den som gör på minderåriga. Jag är ju lika gammal som dig. Eller vänta tills du hra fyllt 18 och gör det på en legitimerad studio som har bra betyg osv.

    I Thailand skulle jag aldrig ha tatuerat mig om jag var du!

    #203572

    Håller med föregående talare, tatuera dig inte i Thailand, vänta tills du e gammal nog så du får den gjord av en seriös duktig svensk tatuerare.

    Kan visa upp mina två då, en fjuttig som jag inte vet varför jag skaffade och min älskling som jag fortfarande är stolt över på ryggen :)
    [img=http://g.helgon.net/g/%7B74A/%7B74A4397E-A329-4164-B31E-8F4580A4BC27%7D.jpg][img=http://g.helgon.net/g/%7B17A/%7B17A465B9-E19A-4A8D-82D5-39ECEE07CE96%7D.jpg]

    #203573
    NetCurse wrote:
    Ey ffs, tatuera inte dig i Thailand! : Då har du ju inte en chans till nån rätt om det blir taskigt gjort eller infekterat. Gör det hellre i Sverige, finns den som gör på minderåriga. Jag är ju lika gammal som dig. Eller vänta tills du hra fyllt 18 och gör det på en legitimerad studio som har bra betyg osv.

    I Thailand skulle jag aldrig ha tatuerat mig om jag var du!

    Thailand har ändå ganska bra studios med tanke på vilket land det är.. Mamma, morbror och min lossas pappa har tatuerat dig där och dom är nöjda. Bör även tillägas att dom är skitliga och att dom är underskattade. Alla verkar ha fordomar om Thailändare som tatuerar. Men jag ska fundera på dina visdommens ord :p

    #203574
    Jocke89 wrote:
    Thailand har ändå ganska bra studios med tanke på vilket land det är.. Mamma, morbror och min lossas pappa har tatuerat dig där och dom är nöjda. Bör även tillägas att dom är skitliga och att dom är underskattade. Alla verkar ha fordomar om Thailändare som tatuerar. Men jag ska fundera på dina visdommens ord :p

    Jovisst, finns garanterat dem som är skickliga. Du gör som du vill, men jag hade ALDRIG gjort det!

    #203575
    Vildvittra wrote:
    Håller med föregående talare, tatuera dig inte i Thailand, vänta tills du e gammal nog så du får den gjord av en seriös duktig svensk tatuerare.

    Kan visa upp mina två då, en fjuttig som jag inte vet varför jag skaffade och min älskling som jag fortfarande är stolt över på ryggen :)
    [img=http://g.helgon.net/g/%7B74A/%7B74A4397E-A329-4164-B31E-8F4580A4BC27%7D.jpg][img=http://g.helgon.net/g/%7B17A/%7B17A465B9-E19A-4A8D-82D5-39ECEE07CE96%7D.jpg]

    Den nere vid svanken var fin. :)

    #203576

    Jag kan dela med mig två av mina tre tatueringar (den tredje är så svår att fota så jag gav upp…) Varning för kass kvalitet!

    #203577

    ja funderar på att skaffa en nått bra förslag påen snygg tattu på över armen ??

    #203578

    Har du svårt att komma på nåt som passar dig kan du alltid googla. Det finns massvis med bilder på tatueringar.:emo-thumb

    #203579

    Den var ursnygg Pectoralis!:emo-thumb
    Jag kan ju tillägga att man då man klickar på min avatar får man en bättre bild av var jag har tatueringarna, man kan t.o.m. skymta den tredje uppe på höger skulderblad…skymta var ordet!

    #203580

    Ser ut som en WoW Nightelf, men snygg! :)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 2,428 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.