NetCurse skrev:
Ey ffs, tatuera inte dig i Thailand!

Då har du ju inte en chans till nån rätt om det blir taskigt gjort eller infekterat. Gör det hellre i Sverige, finns den som gör på minderåriga. Jag är ju lika gammal som dig. Eller vänta tills du hra fyllt 18 och gör det på en legitimerad studio som har bra betyg osv.
I Thailand skulle jag aldrig ha tatuerat mig om jag var du!
What????
Inte tatuera sig i thailand???
Jag började tatuera mig i sverige men killen i fråga höll på att förstöra min rygg(Vilken rätt skulle hjälpt mig när han kladdat på min rygg,kan ju inte bara sudda ut den??)
Då träffade jag en kille från Thailand,Nod.
Han var konstnär i generationer och jag förstod snart att de flesta Thailändare lägger stor heder vid sina arbeten och har väldigt många års skolning i att tatuera.
Han räddade min rygg och gjorde den bättre än jag vågat hoppats!!
När jag var i Thailand i December förra året ville min flickvän tatuera sig.
Vi hittade snabbt en ren fräsch studio med en tjej som tatuerade.
Visade sig att hon tillhörde "Siamese5".
Det är 5 tatuerare med Master Sid i spetsen.
sid är verksam i sverige och räknas som en av världens främste.
Han vann bla ett antal X priser vid en tauerarmässa i Malmö nyligen.
Min tatuerare går bla han som lärling hos honom(Trots han är riktigt grym tatuerare)
Tjejen i Thailand gjorde ett otroligt snyggt jobb snabbt och till en tredjedel av priset i Sverige.
Om det är ngn som skulle vilja tatuera sig i Phuket området kan jag garantera ett bra jobb!!!
För en tredjedel av priset.
Hör av er till mig ska ni få all information!!!
Säg du vill göra ryggtavla så får du resa och tatuering istället för bara tatuering hemma
Men visst ska man vara försiktig och uppmärksam vart man går.
Men det gäller över hela världen.
Höll ju själv på att råka illa ut.....hade bara tur jag träfffade en Thailändare innan det var för sent