Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
Titel
Registrerad 2005-10-23
Inlägg 2 677

armveck och mot armhålan är inget jag skulle beskriva i samlagstermer iaf. gjorde minst lika ont som om man tar lite skinn i armhålan och kniper precis allt man bara orkar. i 30 minuter....

men vill man vara fin...

Titel
Registrerad 2005-10-23
Inlägg 2 677

kan rekomndera alla at kika och få inspiration på:

http://www.bmezine.com/tattoo/bme-tatt.html

Per Grunditz
Titel
Registrerad 2005-10-13
Inlägg 3 816

Linda skrev:
Kan bara säga.... skall ni någonsin tatuera er skall ni utan tvekan göra det hos Tony ifrån Tattoo World, det finns ingen som är så grymt duktig och noggran som han är.
Jag är enormt nöjd med min, har haft den i tre år nu och den ser fortfarande ut som om den är nygjord....:up:

Hörö! Nämner du Tattooworld finns det ingen annan än Charlie! Sveriges bästa, även om Daniel Dufo vunnit ett par år i rad nu! :up: Om det är malmö du snackar om?

Dock har jag fått upp ögonen för Evil Twins i Helsingborg.. Grymt duktiga båda två, har faktiskt sökt lärlingplats där.. Finns ju bra gym därnere också.

Får jag inte den blir det till att öppna eget:P

Sofia
Titel
Registrerad 2005-10-08
Inlägg 183
Titel
Registrerad 2005-10-23
Inlägg 2 677

Min är gjord hos Mats på Built to last tattoo i kristianstad. alla kan ju inte gilla motiven jag valt men alla är grymt imponerade på hur bra gjorda dom är

Marko Kokko
Titel
Registrerad 2005-10-23
Inlägg 50

Here u go...

Hiiiman skrev:
Ja marko din axel tatto är riktigt snygg. Släng upp något till är du snäll :emo-thumb

Mvh

7495.attach

Titel
Registrerad 2005-11-02
Inlägg 306

Nån som har erfarenhet av att ta bort tatuering? Vilken behandling och vad kostade det? Vill ta bort min!!!!!!

Bolo
Titel
Registrerad 2005-11-17
Inlägg 147

Sammy skrev:
Här kommer gårdagens verk. en början på min Japanese Fullsleve. 15 timmar kvar på färgläggning och diverse småmotiv som e kvar att göra.

Bild

Bild

posta när den är klar,kommer nog att bli grym:emo-thumb

Maggie
Titel
Registrerad 2005-10-22
Inlägg 50

Ping skrev:
Nån som har erfarenhet av att ta bort tatuering? Vilken behandling och vad kostade det? Vill ta bort min!!!!!!

Jag har tagit bort en (försökt... )på fingret med laser.
Det gjorde typ skit ont, som om man höll på att dö eller så.
Tänkt dig så ont det gör att göra tatueringen * 100......
Det kostade c: 3000 för 4 gången och tatueringen är c:a 1,5 cm * 1 cm, alltså den billigaste klassen.
Den är fortfarande inte borta helt, men jag pallar helt enkelt inte smärtan mer så den får sitta...:(

Läkaren sa dock att det gör ondare ju närmare ett ben det sitter och ju mindre fett/muskler det sitter mellan tatueringen och skelettet.
Benen i kroppen leder ju smärtan från lasern, vilket jag kan intyga.
Jag hade ont i armen, upp i huvudet och långt ut på ryggen....

Maggie
Titel
Registrerad 2005-10-22
Inlägg 50

Ping skrev:

Jag har tagit bort (försökt... ) en på fingret med laser.
Det gjorde typ skit ont, som om man höll på att dö eller så.
Tänkt dig så ont det gör att göra tatueringen * 100......
Det kostade c: 3000 för 4 gånger och tatueringen är c:a 1,5 cm * 1 cm, alltså den billigaste klassen.
Den är fortfarande inte borta helt, men jag pallar helt enkelt inte smärtan mer så den får sitta...:(

Läkaren sa dock att det gör ondare ju närmare ett ben det sitter och ju mindre fett/muskler det sitter mellan tatueringen och skelettet.
Benen i kroppen leder ju smärtan från lasern, vilket jag kan intyga.
Jag hade ont i armen, upp i huvudet och långt ut på ryggen....

Kleine
Titel
Registrerad 2005-10-30
Inlägg 524

Ping skrev:
Nja...tycker inte det kändes så mycket att tatuera vid ryggkotorna, men det stämmer in på mig att det var linjerna som gjorde mest ont!

Amen oj den store..*skojar*
Jo men jag var i slutet på deffen så det kändes som han körde ner nålen rakt i koterna och hela jag skakade;)
Sedan är det visst också olika var det känns mest...eller kanske jag som är klen bara:)

Varför ta bort?
Kan väl bli fint med en cover up med,sitter ju bra där!

Linda
Titel
Registrerad 2005-11-03
Inlägg 42

Voldemaahr skrev:
Hörö! Nämner du Tattooworld finns det ingen annan än Charlie! Sveriges bästa, även om Daniel Dufo vunnit ett par år i rad nu! :up: Om det är malmö du snackar om?

Dock har jag fått upp ögonen för Evil Twins i Helsingborg.. Grymt duktiga båda två, har faktiskt sökt lärlingplats där.. Finns ju bra gym därnere också.

Får jag inte den blir det till att öppna eget:P

Charlie är grym det håller jag med om.... Tony jobbade ner i Malmö innan men startade upp TattooWorld 2 i Höör........
Vad gäller Evil Twins i HGB säger jag bara tummen upp:up:
Startar du eget så visa mig vad du går för, e du duktig lär jag bli din första kund!!!

Linda
Titel
Registrerad 2005-11-03
Inlägg 42

NetCurse skrev:
Är inte skönt att göra konturerna nere vid ådrorna runt handleden heller :p

Det här håller jag med om..... jag har inga problem vad gäller smärtan under nålen... men satan vad ont det gjorde på handleden:(

Joachim Johansson
Titel
Registrerad 2005-10-23
Inlägg 1 283

Linda skrev:
Det här håller jag med om..... jag har inga problem vad gäller smärtan under nålen... men satan vad ont det gjorde på handleden:(

Aa som fan. Det var ju min första tatuering, och han började med sista bokstaven där nere :p Uscha :)

Linda
Titel
Registrerad 2005-11-03
Inlägg 42

NetCurse skrev:
Aa som fan. Det var ju min första tatuering, och han började med sista bokstaven där nere :p Uscha :)

Tur han började längst ner, för min del började det längre upp det kändes inte så farligt.... men ju längre ner det gick...:(

Jag har hört att foten skall vara det stället på kroppen som gör mest ont att tatuera sig på....
Någon som vet??

Titel
Registrerad 2005-10-23
Inlägg 40

Kleine skrev:
Vann han i malmö??
Isåfall fick jag se den up close i där.
Den var riktigt grann!:emo-thumb

Nu har jag kollat upp hur det ligger till. Den du pratar om i Malmö har jag sett hos Sid när jag satt med och polaren fick sin. Riktigt grym! Den jag pratade om från början vann i Trollhättan och är ganska mycket större än den du menar. Båda är dock väldigt snygga och gjorda av Sid.

Titel
Registrerad 2005-11-02
Inlägg 306

Kleine skrev:
Amen oj den store..*skojar*
Jo men jag var i slutet på deffen så det kändes som han körde ner nålen rakt i koterna och hela jag skakade;)
Sedan är det visst också olika var det känns mest...eller kanske jag som är klen bara:)

Varför ta bort?
Kan väl bli fint med en cover up med,sitter ju bra där!

Äh...ni killar är så mesiga...tål inte smärta! :D
Nä jag vill ta bort den, gjorde den när jag var runt 22 år och nu trivs jag inte med den längre. Tänkt efter ordenligt innan ni gör en tatuering om ni verkligen vill ha den i måååååååånga år, tills man hamnar i kistan eller har råd att ta bort den med laser eller liknande.

lat3c
Titel
Registrerad 2005-11-29
Inlägg 263

Ping skrev:
Äh...ni killar är så mesiga...tål inte smärta! :D

haha! 8)

Heidi K
Titel
Registrerad 2006-02-24
Inlägg 2 093

Tror nog att det stämmer :D . Då jag fick min tatuering bredvid ryggraden sa tatueraren att han sett stora män nästan svimma av smärta då de blev tatuerade på samma ställe...Stenhårda tjejer!:up:

Sandra
Titel
Registrerad 2011-04-21
Inlägg 945

Här är min gamla stjärna...
Gjorde färdigt stjärnorna på sidan förra veckan...Fixar en bild på dom snart. :nod

7511.attach

zonecapone
Titel
Registrerad 2005-10-05
Inlägg 6 015

Sandra...
:emo-thumb :emo-thumb :emo-thumb :emo-thumb

ZONE

Sandra
Titel
Registrerad 2011-04-21
Inlägg 945

zonecapone skrev:
Sandra...
:emo-thumb :emo-thumb :emo-thumb :emo-thumb

ZONE

Tackar tackar!

zonecapone
Titel
Registrerad 2005-10-05
Inlägg 6 015

Gillar när tjejer vågar dra på lite!
Inget mes där..your a STAR!
:emo-thumb

ZONE

Sandra
Titel
Registrerad 2011-04-21
Inlägg 945

zonecapone skrev:
Gillar när tjejer vågar dra på lite!
Inget mes där..your a STAR!
:emo-thumb

ZONE

Offcourse...:D

And more are coming!

Samir
Titel
Registrerad 2010-11-03
Inlägg 5 370

tatuerade in en go bonde som plöjjer med en lie i pubis arean idag ...bamboo style YEAH ..kanske kommer upp nån bild når jag kommer hem

Titel
Registrerad 2005-11-17
Inlägg 206

Linda skrev:
Tur han började längst ner, för min del började det längre upp det kändes inte så farligt.... men ju längre ner det gick...:(

Jag har hört att foten skall vara det stället på kroppen som gör mest ont att tatuera sig på....
Någon som vet??

Har faktiskt ingen aning, men har ocså hört att det ska göra extra ont på foten..
Annars kan jag tänka mig att det är rätt obehagligt på sidan av kroppen (mellan mage och rygg) om ni förstår min usla beskrivning haha :D

Titel
Registrerad 2005-11-17
Inlägg 206

Här är mina 2 tatueringar, man kanske inte ser så bra men men
Får slänga upp bättre bilder nån annan dag..

7513.attach

Kenneth
Titel
Registrerad 2005-10-22
Inlägg 164

Sandra: Stjärnhimmel...:emo-thumb

Jay
Jay
Titel
Registrerad 2005-10-22
Inlägg 5 287

Sammy skrev:
Här kommer gårdagens verk. en början på min Japanese Fullsleve. 15 timmar kvar på färgläggning och diverse småmotiv som e kvar att göra.

Now we be talking! Hur klurade du ut motivet? Massa japanska tatueringsböcker?

Och nej, jag är inte alls sugen på något liknande. :|

Sandra
Titel
Registrerad 2011-04-21
Inlägg 945

Kenneth skrev:
Sandra: Stjärnhimmel...:emo-thumb

Ja precis!
Har ett stjärnfall på hela min vänstra sida...Fixar bild snart....:)

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 6 medlemmar online. 4 foruminlägg har postats idag.

Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

• De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden