Dagens pass började med att jag beslutade mig för att köra bänk i powerrack, dels för jag inte hade en passare, och dels för jag ville ta ut mig. Taggad som fan ska jag precis börja när jag ser en snubbe som står och kollar mig på som jag vore en total jubel idiot. "Finns det någon särskild anledning att du bänkar där", jag svarade att jag ville ha safteypinnarna, varpå han undra varför jag inte kör i Maxrack.....Därför att jag vill köra bänk, inte någon jävla smith? Han fnös lite rullade med ögonen och gick. Vet ifan om han ville köra i power-racken eller bara tyckte att man var en idiot som inte visste vad jag sysslade med.
Brukar inte bry sådant men det störde fan min koncentration ett tag in i passet. Dessutom fanns det så jävla lite små plattor på gymmet att jag fick leta 10min innan en snäll kille gav mig två 1,25 plattor i utbyte mot 2 stycken 2,5 plattor. Vilket jävla amatörgym, nej tillbaka till vanliga nästa gång.
Nåja skitsamma, dagens,
Bänkpress +1,5kg , körde i powerack, start med stång på bröst.
68,5x5
68,5x5
68,5x5
68,5x5
68,5x4 fail, skyller på killen som störde mig
Militär sittande
35,5x8
35,5x8
35,5x8
Chins , vet inte om det är dom två extra kilona jag lagt på mig som spökar, men satan vad tungt det går med chinsen nu. Körde bara på kroppsvikt idag för att återhämta mig lite.
KVx12
KVx6
KVx6
Dips , Ökade i reps
KV+10kgx8
KV+10kgx7
KV+10kgx5
Sidlyft Ökade i reps
10x12
10x12
10x12
French press Inte säker på vikten på stången så jag gissar.
32,5x8
32,5x6 + 8 smala bänk
Rotatorcuff
4x15
4x15
Ja det var väll ett helt okej pass, så länge man ökar varje vecka får man väll vara glad. Riktigt kul att träna nu, känner mig i en ganska skön fas med både träning och livet i övrigt även om det varit väldigt mycket motgångar nu.
Vikten är + 0,9kg efter 10dagar, midjemåtten har krympt 0,5cm :what:
Avslutar med två bilder, jag har inte orkat ta några riktiga bilder så det får bli två med usel kvalitet, tycker mina axlar har lyckats växa lite smått på sistone, hoppas det inte är inbillning.
Hoppas man kan lägga på några cm på pinnen,
Sämst halvdubbelbiceps i stan,
I helgen blir det vila, om jag inte kan hålla mig borta blir det kanske någon kompletteringsövning i helgen. Annars nästa pass på Måndag.
biffen669 skrev:
Haha, det där med massagen känner jag igen! Det är bara att mig frågar de oftast inte om de kan ta i hårdare. De kör på och då är det bara att bita ihopa (fast man vill skrika av smärta) så gott det går så man inte förlorar sin hårda macho-image
!
Får väll se hur det blir nästa gång, annars får man börja med morfin innan och efter