Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
Jan Hansson
Titel
Registrerad 2005-10-11
Inlägg 299

From, 1/1-2006 så börjar jag satsa hårt igen. Nu har jag tränat dåligt och ätit dåligt för länge. Efter att ha sett Decembercupen från publiken och på Lucia så jobbade jag och satt sen hemma i soffan och ångrade att jag inte var där. Nu har jag gjort upp ett schema som skall ge mig ett par bättre ben till nästa gång dom visas på en scen. Jag skall köra enligt följande nu i 3 mån med prioritering på benen så får vi se hur det går. Jag börjar med en ca 115 kg tung och slapp kropp så får vi se till hösten/vintern 2006 var det slutar. Tänkte att ni här inne skulle hjälpa mig att övertala Jonas att börja satsa nu med, så att VI kommer upp hårda på scen i +95 nästa år. Kom igen nu JONAS :nerd-tb:

[size=4][COLOR="Blue"]Dag 1 Vader 6-8 set & Bröst 12-14 set

Dag 2 Framsida lår 10-12 set & Baksida lår 8-10 set

Dag 3 Rygg 12-15 set & Mage 5-8 set

Dag 4 VILA

Dag 5 Vader 6-8 set & Axlar 12-14 set

Dag 6 Baksida lår 10-12 set & Framsida lår 8-10 set

Dag 7 Biceps 8-10 set & Triceps 10-12 set

Dag 8 VILA

Dag 9 Som Dag 1 osv[/COLOR][/b]

2765.attach

Andreas Malm
Titel
Registrerad 2005-10-23
Inlägg 384

Hall

Alm
Titel
Registrerad 2005-10-24
Inlägg 2 008

kul med inspiration, go for it ! :up:

Ripper
Titel
Registrerad 2005-10-23
Inlägg 275

Lycka till Janne!:up:

Jan Hansson
Titel
Registrerad 2005-10-11
Inlägg 299

Andreas Malm skrev:
Hallå Jan!

Kör hårt nu:bb3: och Lycka till:emo-thumb

Hoppas dina planer på ett eget gym nu går i lås :emo-thumb

MVH: Andreas...

Tack Andreas,

Det kommer att bli av. Det är bara en fråga om NÄR.

MVH Janne

Jan Hansson
Titel
Registrerad 2005-10-11
Inlägg 299

Tack Alm och Ripper

Jonas Lundberg
Titel
Registrerad 2005-10-05
Inlägg 7 253

[quote="Mr_GYMBODEN"] T

Jan Hansson
Titel
Registrerad 2005-10-11
Inlägg 299

[quote="Jonas Lundberg"]jobbar faktiskt p

Jan Hansson
Titel
Registrerad 2005-10-11
Inlägg 299

Så då var det första passet i nysatsningen gjort. Vader och bröst. Lugn och skön start innan jul sen blir det mer allvar. Skall först komma in i rutinen att träna dom pass som jag skall. Har inte blivit mycket av det i år annars. Nu är det på G så se upp nu ni tunga pojkar :|

jocke
Titel
Registrerad 2005-10-15
Inlägg 3 182

Mr_GYMBODEN skrev:
Så då var det första passet i nysatsningen gjort. Vader och bröst. Lugn och skön start innan jul sen blir det mer allvar. Skall först komma in i rutinen att träna dom pass som jag skall. Har inte blivit mycket av det i år annars. Nu är det på G så se upp nu ni tunga pojkar :|

Bröst-vader är ett bra öppnings pass :nerd-tb:
Are you good to go old timer :bb2:

Jan Hansson
Titel
Registrerad 2005-10-11
Inlägg 299

[quote="jocke"]Br

snuttan347
Titel
Registrerad 2005-11-29
Inlägg 1 503

:D GUD va kul att du satsar igen.Låter som att du verkligen vill satsa stenhårt :emo-thumb
Vi håller på dig och vi ska peppa dig :bb2:
ta väl hand om dig vännen :up:
Trissan hälsar oxå :happy:

3154.attach

Jan Hansson
Titel
Registrerad 2005-10-11
Inlägg 299

[quote="snuttan347"]:D GUD va kul att du satsar igen.L

3155.attach

Jan Hansson
Titel
Registrerad 2005-10-11
Inlägg 299

Så då var andra passet avklarat. Baksida och Framsida lår. Kändes ritkigt bra så jag är nog på G känns det som. Se upp +95 killar :whistle:

Jan Hansson
Titel
Registrerad 2005-10-11
Inlägg 299

Janne är på G igen. 3 dagar på raken har jag inte gjort sen förra höstens diet. Rygg och mage blev det idag. Kändes riktigt bra :up:

Lindmark
Titel
Registrerad 2005-11-04
Inlägg 1 729

Kan man inte få se lite övningar och vikter också :D

Jan Hansson
Titel
Registrerad 2005-10-11
Inlägg 299

Lindmark skrev:
Kan man inte få se lite övningar och vikter också :D

Jag kör som en 80 kg kille när det gäller vikter så det är inte mycket att titta på :p

jocke
Titel
Registrerad 2005-10-15
Inlägg 3 182

Jan Hansson skrev:
Jag kör som en 80 kg kille när det gäller vikter så det är inte mycket att titta på :p

hrmm vad menar du med det :evil: 80kg

Jonas Lundberg
Titel
Registrerad 2005-10-05
Inlägg 7 253

jocke skrev:

sådanna där fjollvikter som alla -80 killar använder. :devil:
det är därför det inte blir mera kött på benknotorna!:rtfm: :fun:

jocke
Titel
Registrerad 2005-10-15
Inlägg 3 182

Jonas Lundberg skrev:
sådanna där fjollvikter som alla -80 killar använder. :devil:
det är därför det inte blir mera kött på benknotorna!:rtfm: :fun:

Du och jag anytime dude :aggresiv: :bb2:

Jan Hansson
Titel
Registrerad 2005-10-11
Inlägg 299

jocke skrev:

Ha ha det är som Jonas säger, men jag har lyckats ganska hyfsat ändå, men jag är bara en mycket vek tungviktare som lyfter vikter som ni mindre killar klarar och ibland tom mer än lilla jag :o . Det syns ju inte på scen hur många kg jag lyfter :nerd-tb:

Storfredda
Titel
Registrerad 2005-10-24
Inlägg 303

Ska bli intressant o följa....behöver själv lite motivation för o ge det där lilla extra...kanske är det du som ger mig den?
Jag VET att du kan Janne, o det vet du oxå...så...NO excuses...back to basics!!

Jan Hansson
Titel
Registrerad 2005-10-11
Inlägg 299

[quote="Storfredda"]Ska bli intressant o f

Camilla Öhman
Titel
Registrerad 2005-10-06
Inlägg 444

jocke skrev:

Hehe...men du ska väl inte ta åt dig...du går väl som tungviktare nu...har jag för mig :P

Å Janne...lycka till:up: ...ska bli kul å se dig på scen igen...å jag hoppas vi får tillfälle att komma ner å checka din form även innan dess...

Träna på!:bb3:

Jan Hansson
Titel
Registrerad 2005-10-11
Inlägg 299

quote="Camilla

Jan Hansson
Titel
Registrerad 2005-10-11
Inlägg 299

Vila,

SethRonland
Titel
Registrerad 2005-10-22
Inlägg 391

Jan Hansson skrev:
Vila, Äta, Äta, Äta Måla köket hemma hos syrran. Leka med Charlie, Äta, Äta Vila Vila :lazy: En typisk vilodag hos Janne i Ystad

Hej Janne!
Bra att du börjar satsa igen!
Själv vilar man varje dag nu och ska göra det i två veckor, för att kunna i Januari börja med en träningsmetod som ska ge mig bra förutsättningar för helsatsningen som börjar i mitten av februari till SM i AF.
Hur jag äter ???
Efter diet i över ett halvår har jag drabbats av alzheimers bullimi, äter och äter men glömmer att spy :emo-thumb
Frukost: 7 mackor vitt bröd med smör och diverse pålägg. 2dl gröt. russin. blåbär. protein drink.
Frukost 2: 5 st proteinpankakor
Lunch: Julbord på jobbet. 10 tallrikar mat (ej fulla då...) 4 tallrikar risalamalta med saftsås... lite pepparkakor mm
oj
igår avslutade jag dagen med från kl 18... 2 tallrikar mjölk och kalaspuffar, pasta med ketchup, riskakor med smak av gräslök och sour cream (nästan en hel paket), pepparkakor, proteindrink (gjord som glass).

Så här har det sett ut sen efter tävlingen.
Men nu får det snart vara bra. På måndag är det normal mat som gäller!
Söndag ska jag baka men Malva och Johanna lussekatter och pepparkakor, det lär bli ett par stycken. Eftersom sist jag fick smak på lussekatterna (måndags) åt jag 6st. Därefter en burk (!) pepparkakor och lite grönt te att skölja ner det hela med.

Vi ses på gymmet Janne!
MVH Seth Ronland

Jan Hansson
Titel
Registrerad 2005-10-11
Inlägg 299

SethRonland skrev:
Hej Janne!
Bra att du börjar satsa igen!
Själv vilar man varje dag nu och ska göra det i två veckor, för att kunna i Januari börja med en träningsmetod som ska ge mig bra förutsättningar för helsatsningen som börjar i mitten av februari till SM i AF.
Hur jag äter ???
Efter diet i över ett halvår har jag drabbats av alzheimers bullimi, äter och äter men glömmer att spy :emo-thumb
Frukost: 7 mackor vitt bröd med smör och diverse pålägg. 2dl gröt. russin. blåbär. protein drink.
Frukost 2: 5 st proteinpankakor
Lunch: Julbord på jobbet. 10 tallrikar mat (ej fulla då...) 4 tallrikar risalamalta med saftsås... lite pepparkakor mm
oj
igår avslutade jag dagen med från kl 18... 2 tallrikar mjölk och kalaspuffar, pasta med ketchup, riskakor med smak av gräslök och sour cream (nästan en hel paket), pepparkakor, proteindrink (gjord som glass).

Så här har det sett ut sen efter tävlingen.
Men nu får det snart vara bra. På måndag är det normal mat som gäller!
Söndag ska jag baka men Malva och Johanna lussekatter och pepparkakor, det lär bli ett par stycken. Eftersom sist jag fick smak på lussekatterna (måndags) åt jag 6st. Därefter en burk (!) pepparkakor och lite grönt te att skölja ner det hela med.

Vi ses på gymmet Janne!
MVH Seth Ronland

Ha ha Ha välkommen till mina ätardagar Seth fast du äter rent för lite Choklad :| Snart får du kanske göra din nya satsning på ett nytt gym så anpassa det inte för mycket till YKK maskinparken :whistle: Nya besked kommer inom 1-2 veckor ang gymmet hoppas jag. Trevlig helg på er alla 3.

jocke
Titel
Registrerad 2005-10-15
Inlägg 3 182

då får man ju komma ner och köra lite och vissa vad en -80 kille kan :p :emo-thumb

Jan Hansson
Titel
Registrerad 2005-10-11
Inlägg 299

jocke skrev:
då får man ju komma ner och köra lite och vissa vad en -80 kille kan :p :emo-thumb

Det hoppas jag att du gör Jocke men det dröjer väl innan du går under tungviktstrecket nu. Fortsätt med promenaderna ett tag till där uppe så fixar jag till gymet här nere till dig under tiden så kallar jag när det är redo för dig. :emo-thumb

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 7 medlemmar online. 3 foruminlägg har postats idag.

Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

• De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden
  • BODY 358, maj 2014

• BODY 357, april 2014

• BODY 356, mars 2014