MissMini 2006

Home Forums Seriösa träningsjournaler MissMini 2006

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 68 total)
  • Author
    Posts
  • #878531

    Hej hej!
    Nu är det även dags för mig att plita ner mina pass. Målet med min träningsdagbok är finna motivation och ge andra inspiration.

    Lite info om mig:
    Är en tjej på 21år. Har tidigare träningserfarenhet från tävlingsdans. Bor tillsammans med min träningsgalna pojkvän och vår matglada Rottweilervalp! ;)
    Målet med min träning är att komma tillbaka till samma form som jag hade när jag tävlade i SM, fast med mycket mer muskler förstås. :bb:

    Jag är nybörjare inom allt vad gym och styrketräning heter, men gör allt för att lära mig.

    Här följer lite stats:
    Längd: 157cm
    Vikt: 55kg
    Vad: 35cm
    Lår: 54cm
    Höft: 90cm
    Midja: 75cm (59 när jag dansade)
    Bröst: 92cm
    Underarm: 25cm
    Arm: 31cm

    Mvh MissMini

    #85500
    #878532

    Här följer dagens armpass:

    Skivstångscurl, rak stång:
    12*10kg – Uppvärmning
    12*15kg
    12*15kg
    12*15kg

    Hantelsträck bakom huvudet – Tvåhands:
    12*10kg – Uppv.
    12*12.5kg
    12*12.5kg
    12*12.5kg

    Hammercurl:
    12*7kg
    12*7kg
    12*7kg

    Pushdowns – kabel
    12*30kg
    12*35kg
    13*35kg

    Jag tyckte jag va stark idag! Ökat riktigt bra i Pushdowns, där jag gjorde samma reps som senast, fast ökat vikten med 5kg. Körde kort och intensivt pass idag. Brukar köra 3 övningar på var muskel annars.
    Är på diet så glad att jag ökar i styrka samtidigt. :)

    #878533

    Välkommen hit och lycka till! Jör hårt nu! :aggresiv: :emo-thumb

    #878534

    Välkommen till forumet och lycka till med träningen. Kikar in nån gång ibland och kollar hur det går. Kör hårt!

    #878535

    Liinda: Tack så mycket!!

    Jocke: Tack tack, alltid bra med någon som håller koll :D

    #878536

    Jag ska då hålla koll på dig så du sköter dig, inget fuskande här inte:nono: :emo-thumb.

    Kör hårt MissMini och välkommen it//Stolleman

    #878537

    Welcome! :)

    #878538
    lovelysmile wrote:
    Welcome! :)

    Lycka till tjejen..ska nóg bli bra….:emo-thumb

    #878539

    Hur gammal var du när du tävlade i SM?

    #878540

    Välkommen!

    #878541

    välkommen hit! vilken sorts dans tävlade du i?

    #878542

    Tack så mycket allihopa!!! Känns grymt bra med massa trevliga människor som inspirerar :up:

    Milia: Jag tävlade i SM Göteborg, hmm..1999 tror jag det var..lite dålig koll..alldeles för länge sedan..kan ha varit 1998 också..sorry, dålig koll :

    Vanessa : Jag tävlade i 10 dans, 5 latinamerikanska och 5 moderna danser. Sådana danser som dem dansar på ”Let´s Dance” om du har sett det programmet?! Tack för välkomnandet :D

    Ha en bra dag allihopa!

    Kram MissMini

    #878543

    Om du tävlade i SM -98 och du idag är 21 år, så borde det innebära att du då var 13 år? vilket i sin tur innebär att du eftersträvar en kroppsform som du hade när du var 13 år?
    Det är ju inte rimligt. Antagligen skulle du behöva leva sjukligt för att nå den formen och det är INGET jag rekommenderar!

    #878544
    Milia wrote:
    Om du tävlade i SM -98 och du idag är 21 år, så borde det innebära att du då var 13 år? vilket i sin tur innebär att du eftersträvar en kroppsform som du hade när du var 13 år?
    Det är ju inte rimligt. Antagligen skulle du behöva leva sjukligt för att nå den formen och det är INGET jag rekommenderar!

    Inte kroppsformen jag hade vid den åldern, utan samma BF%. Vilket är ganska så väsentlig skillnad. Har en pojkvän som kan en hel del om kost och träning, han håller koll på min hälsa. Men tack för omtanken.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 68 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.