MissMini 2006

Home Forums Seriösa träningsjournaler MissMini 2006

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 68 total)
  • Author
    Posts
  • #878531

    Hej hej!
    Nu är det även dags för mig att plita ner mina pass. Målet med min träningsdagbok är finna motivation och ge andra inspiration.

    Lite info om mig:
    Är en tjej på 21år. Har tidigare träningserfarenhet från tävlingsdans. Bor tillsammans med min träningsgalna pojkvän och vår matglada Rottweilervalp! ;)
    Målet med min träning är att komma tillbaka till samma form som jag hade när jag tävlade i SM, fast med mycket mer muskler förstås. :bb:

    Jag är nybörjare inom allt vad gym och styrketräning heter, men gör allt för att lära mig.

    Här följer lite stats:
    Längd: 157cm
    Vikt: 55kg
    Vad: 35cm
    Lår: 54cm
    Höft: 90cm
    Midja: 75cm (59 när jag dansade)
    Bröst: 92cm
    Underarm: 25cm
    Arm: 31cm

    Mvh MissMini

    #85500
    #878532

    Här följer dagens armpass:

    Skivstångscurl, rak stång:
    12*10kg – Uppvärmning
    12*15kg
    12*15kg
    12*15kg

    Hantelsträck bakom huvudet – Tvåhands:
    12*10kg – Uppv.
    12*12.5kg
    12*12.5kg
    12*12.5kg

    Hammercurl:
    12*7kg
    12*7kg
    12*7kg

    Pushdowns – kabel
    12*30kg
    12*35kg
    13*35kg

    Jag tyckte jag va stark idag! Ökat riktigt bra i Pushdowns, där jag gjorde samma reps som senast, fast ökat vikten med 5kg. Körde kort och intensivt pass idag. Brukar köra 3 övningar på var muskel annars.
    Är på diet så glad att jag ökar i styrka samtidigt. :)

    #878533

    Välkommen hit och lycka till! Jör hårt nu! :aggresiv: :emo-thumb

    #878534

    Välkommen till forumet och lycka till med träningen. Kikar in nån gång ibland och kollar hur det går. Kör hårt!

    #878535

    Liinda: Tack så mycket!!

    Jocke: Tack tack, alltid bra med någon som håller koll :D

    #878536