Hjälp med rehabilitering!

Home Forums Skador och rehabilitering Hjälp med rehabilitering!

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #107662
    #1083912

    Hej! Jag var en tränande människa fram till våren 2013. Jag upptäckte då att jag alltid gjorde illa mig på gymmet och trodde att jag hade fått problem på vänster sida vid revbenen (kom ihåg att jag skrev en tråd om det här på BODY). Det visade sig senare att min mjälte var förstorad och jag hade blodcancer. Transplanterades 2014 och håller nu på att återhämta mig från detta. Jag är ännu inte friskriven men håller tummarna att jag ska bli det. Nu behöver jag hjälp…..på grund av mediciner har jag tappat alla mina muskler. Jag går sönder bara jag hostar eller nyser. Väldigt jobbigt och väldigt lång läktid. Jag vill komma tillbaka till gymmet! Min fråga är finns det någon här som har ett tips hur jag börjar på 0. Jag orkar inga vikter direkt så jag behöver en form av rörelseschema för att långsamt stärka mina muskler,främst överkropp. Benen är ok! Går med mina hundar varje dag minst 7 km. Har haft sjukgymnastscheman men gör ju illa mig hela tiden tyvärr,det schemat innehåller band och vikter. Alla tips är välkommna!! Tack på förhand!/Erika

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.