Katalog [med 40-talet BF/BB personer, till salu på Sweden GP 2010]

Home Forums SKKF informerar Katalog [med 40-talet BF/BB personer, till salu på Sweden GP 2010]

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 46 total)
  • Author
    Posts
  • #556740

    Hej! I höst kommer jag att göra en katalog med ca 40 personer i. 40 stycken BF/BB personer Dom personerna kommer att bli fotade i olika miljöer. Ganska många har redan tackat ja till detta och jag kommer förhoppningsvis att bli sponsrad av olika kosttillskottsföretag. Allt vad det gäller sponsring är inte klart än men kommer bli inom kort (hoppas jag )Katalogen blir i svart/vitt och kommer att finnas för försäljning på Sweden pg 2010. Pengarna som blir över/vinst som jag räknar med kan bli en del kommer att delas upp på följande sätt : 50% går tillbaka till sporten och kommer att delas ut som pris för bäste posör/posörska på en tävling Kan också bli bäste tävlande men ni förstår grejen). Okänt vilken tävling men antingen sm eller LP.

    dom andra 50% av pengarna går till barncancerfonden.

    Katalogen kommer att tryckas upp i minst 400 ex och kommer kosta ett par hundralappar. Det kan bli en rejär summa till sporten samtidigt som vi hjälper barncancerfonden. Är du intresserad och kommer va ra i form i höst mellar september–december så ring mig 0709300211.

    För att nämna några miljöer jag har fixat så är det : Taket på globen,,, nere i tunnelbanan på ett spår som inte används, öresundsbrun i en lina , Torsoskyskrapan på taket…och det är bara början.

    Har fått med mig en hel del folk i byggarvärlden och hoppas att nå er som jag inte har pratat med på det här sättet.

    Kravet är att du under hösten är i bra form och inte är rädd för ”kreativa” miljöer och höjder. Hör av er till mig snarast (för min planerings skull) om ni är intresserade så berättar jag mer.

    OCH ni får gärna föreslå vilka som ni vill ha med också

    Ring mig 0709300211 mvh Tomas Ivering

    P.S jag kommer säkert att glömma fråga någon, i så fall ta inte illa upp utan ring mig istället D.s.

    Ni jag har talat med behöver inte göra nåt när ni ser det här

    P.P.S Mer info om mej önskades: Jag heter Tomas Ivering och jobbar extra som fotograf. Jag bor i stockholm och har alltid varit intresserad av bodybuilding. För ett par år sedan bestämde jag mig att ge mig in i den här världen. En värld där det finns många proffstyckare och få utförare. Jag började provdöma och efter ett år så fick jag välsinngelsen av Jörgen att döma på riktigt.

    Sedan sista årsmötet i SKKF så är jag vice ordförande och tillsammans med dom andra i styrelsen så vill jag få fart på den här sporten.

    När jag inte fotograferar eller dömer så jobbar jag som polis. Jag vill inte gå in på vad jag jobbar med eller var jag jobbar.Men jag kan säga att ni kommer förmodligen inte att träffa på mig i tjänsten.

    I höst gör jag själv min första tävling, Sm i AF i Säffle. Jag gör det av många orsaker men den största är att jag vill gå igenom det en tävlande går igenom med träning, kost och diet. Har aktiv inom kampsport i hela mitt liv så lite har jag att luta mig tillbaka på vad det gäller träning och diciplin. Dock är jag byggd som ett ”indiskt reptrick” så det är mycket jobb att göra. Har dock en suverän coach och stöttning av mina kamrater.

    Den katalog jag nu projekterar för , gör jag för sporten och för att få fotografera. Vi får se med facit i hand sen om det blir en till nästa år.

    #71325
    #556741

    Sådana här gånger man önskar att man besatt en bättre fysik än vad man gör. Jag får väl helt enkelt dra mitt strå till stacken genom att köpa ett exemplar.

    Riktigt jävla bra initiativ. Mera sånt!
    Önskar dig all lycka till.

    #556742

    Tack ! Kommer att behöva lycka till =) Tror faktiskt det här kommer att bli kul8)

    #556743

    Härligt med såna här ideer! massa :up:till dig Tomas!

    #556744

    13 september drar jag igång,,deadline för att anmäla sitt intresse är 1 augusti.
    Resten av tiden fram till den 13 går åt till att planera och som sagt alla som har pratat med mig är klara…har minst 15 platser kvar

    #556745

    Och ni behöver inte tävla i höst….bara vara i tävlingsform

    #556746

    Fast det är klart ni skall tävla om ni är i form ;)

    #556747

    Kan säga att pengarna till sporten…inte blir bäste posör utan kan bli 1 pris overall eller ge förslag själva ,,,kom ingen..

    #556748

    Fota nere i tunnelbanan låter grymt kul. Får man hänga med och fota lite? :)

    #556749
    Tobias Borg wrote:
    Fota nere i tunnelbanan låter grymt kul. Får man hänga med och fota lite? :)

    Pma ditt nummer till mig så grejar det sig

    #556750

    Mig glömmer du väl inte bort om det egna artilleriet inte räcker hela vägen? ;)

    #556751

    Nej jag skulle aldrig glömma dig. Har varit dålig på att höra av mig men våren har varit fullt upp.

    Tänkte att jag med mild övertalning skulle få dig att hjälpa mig med omslaget.

    #556752
    Tomas Ivering wrote:
    Tänkte att jag med mild övertalning skulle få dig att hjälpa mig med omslaget.

    Går nog för sig ska du se – du brukar ju prata mitt språk.

    Och Tobbe! Om det blir fråga om att du ska hjälpa till och härja, då får du precis som vanligt alltid bo hos mig.

    #556753

    Och Marcus du kan väl hänga med upp på Globens tak,:yahoo::helpme:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 46 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.