Svensk Mæstarinna på Norska Mæsterskapen!!!!

Home Forums Tävlingar och Events Svensk Mæstarinna på Norska Mæsterskapen!!!!

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #89760
    #958925

    Før lite drygt en timme sedan avgjordes norska mæsterskapen i body fitness. Det var många tjejer på scen som slitit hårt før att komma i sitt livs form och slitet hade beviserligen lønat sig. Top 3 var riktigt bra i -164cm men vår svenska Pia Jansson var definitivt en smula øverlægsen. Hon tog hem segern i både sin klass och dærefter var hon klar overall segrare. I overallen slog hon Nina som vann øver henne i Larvik før en vecka sedan. Pia var bra i Larvik med under den gågna veckan har hon verkligen blivit både ett och två strån vassare. Hon ær definitivt i sitt livs form trots att det endast var 11 månader sedan hon fødde sin underbara lilla trollunge Felicia.

    Nu har vi just vart o ætit och Pia har fyllt på lite med skræpmat før att imorgon fortsætta dieten. Pia kommer nog bli ganska svårslagen på Nordiska, sjælvklart ær hon væl medveten om att hon kommer få hårt motstånd. Jag ær dock en smula osæker på om våra korta svenska tjejer kan rå på henne om 2 veckor. Sist hon och Linda Fodor stod på samma scen var det vældigt jæmt, de framstegen Pia gjort sedan dess ær fantastiska. Då fick hon bland annat kritik før att hon var något før stor, att hon var mer byggartypen. Hon har tagit åt sig av kritiken och ær i år något mindre, formen ær enastående och hennes scenframtrædande skulle lætt platsa på en proffscen. Sjælvklart ær jag en smula partisk då jag coachar denna svenskfødda skønhet men om 2 veckor får ni sjælva chansen att avgøra om jag øverdrivit eller inte.

    Jag har ca 200 bilder från NM men har ingen møjlighet att ladda upp dem før tillfællet eftersom att jag sitter på Stationen i Oslo och væntar på att åka hem. Om någon ær nyfiken kanske ni kan få ett smakprov på en av de deltagare som troligtvis kommer att vara med och slåss om førsta platsen om 2 veckor.

    Grattis till segern Pia!

    //Janna

    #958926

    Kanonbra Pia!

    Jag hänger inte med i allt nuförtiden, men hur kan en svensk tävla i Norska mästerskapen? Är hon norsk medborgare?

    #958927

    Grymt bra:up: Jag var riktigt imponerad redan av bilderna från Larvik, och har hon blivit ännu vassare än så är det mycket strongt!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.