Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
Zebaztian
Titel
Registrerad 2005-10-14
Inlägg 697

Var inne på Norges motsvarighet till SKKFs hemsida och hittade nåt som heter Fredrikstad Open.. Någon som vet något om detta. Läste även att de skulle ha årsstämma där då, så det kanske inte är en tävling.. Nån som vet? Hittade inte mer information där eller på google..

mbranzen
Titel
Registrerad 2005-09-12
Inlägg 17 580

Zebaztian skrev:
Var inne på Norges motsvarighet till SKKFs hemsida och hittade nåt som heter Fredrikstad Open.. Någon som vet något om detta. Läste även att de skulle ha årsstämma där då, så det kanske inte är en tävling.. Nån som vet? Hittade inte mer information där eller på google..

Det verkar vara en ny tävling som avhålls för första gången. Således inte så mycket info att hitta:

Citat:
NYHET!
Stevne i Fredrikstad!
Dato: Lørdag 25. april
Sted: Kulturhuset
Blå Grotte

Arrangør: Christian Mathisen

Zebaztian
Titel
Registrerad 2005-10-14
Inlägg 697

Magnus Branzén skrev:
Det verkar vara en ny tävling som avhålls för första gången. Således inte så mycket info att hitta:

Du har möjligtvis inga kontakter som du kan uttnyttja och få lite mer info om denna tävling.. Ha det gott!

Mvh

mbranzen
Titel
Registrerad 2005-09-12
Inlägg 17 580

Zebaztian skrev:
Du har möjligtvis inga kontakter som du kan uttnyttja och få lite mer info om denna tävling.. Ha det gott!

Mvh

Jag ska be svenska förbundet, SKKF, gräva bland sina kontakter för att få mer info sig tillsänt av sina norska kollegor.
Jag har också pingat arrangören på Facebook om uppdateringar...

Zebaztian
Titel
Registrerad 2005-10-14
Inlägg 697

Du är också en kippa Magnus!!

mbranzen
Titel
Registrerad 2005-09-12
Inlägg 17 580

Det norska förbundets hemsida har blivit uppdaterad med mer information om den nystartade tävlingen Fredrikstad Open. Se även Facebook-gruppen för tävlingen för information om/för besökare.

Citat:
Dato: Lørdag 25. april
Sted: Kulturhuset Blå Grotte - Fredrikstad

PRISPENGER!

Klasser:
Bodybuilding Herrer -80 kg/ -90kg / +90 kg
Classic Bodybuilding Herrer -180 cm / +180 cm
Bodyfitness Damer -163 cm / + 163 cm
---
Benkpress konkurranse
Kampsport oppvisning

Billettpris: 250,-
Billetter: Fredrikstad kino tlf 69306090
www.billettlluka.no

Innveiing: 24. april kl. 18.00
Sted: Fredrikstad Helsesenter, Traraveien 18

Arrangør: Christian Mathisen
Telefon: 40844897

Påmelding:
Send en SMS til 92413066 eller en mail med følgende opplysninger:

* Navn: (Ola Nordmann)
* Adresse: (Oslodammen 120)
* Postnr og sted: (0001 Oslo)
* Mobil: (900 00 20)
* Fødselsdato: (17.05.1975)
* Stevne: (FredOpen09)
* Klasse: (+90kg)
* Klubbnavn: (Harald's Gym)

PS! Må være registrert som medlem i NKF/IFBB for å delta.

Bild

Zebaztian
Titel
Registrerad 2005-10-14
Inlägg 697

Jag skall köra här och jag hoppas nån mer svensk bestämmer sig för det! Ni som kört nyss på SWGP eller skall köra Loaded kör vidare. Det är bara 2 veckor dit. Håll ut och kör! Och kom gärna och titta också! Fredrikstad för er som inte vet ligger ungefär 30 minuter från Svensk/norska gränsen och är en mkt fin sommarstad så i lunchpausen kan man gå ut på stan och ta en nice lunch..

Passa på att få lite inspiration och kom och kika på denna tävling!

Zebaztian
Titel
Registrerad 2005-10-14
Inlägg 697

Liza85 här på forumet skall köra också! GRYMT!!

Samir
Titel
Registrerad 2010-11-03
Inlägg 5 370

Kommer antagligen svänga förbi och hejja hejja ropa ropa

Zebaztian
Titel
Registrerad 2005-10-14
Inlägg 697

Grymt Samir! Då får ni passa på att stanna på Norby shoppingcenter på vägen hem och köpa godis (det skall jag).. För er som inte vet så är godisbutikerna vid norska gränsen ungefär på mellan 1000- 3000 KVADRATMETER!!!! HEhehehehehe

Titel
Registrerad 2005-10-05
Inlägg 60

Treningsforum.no kommer til å dekke dette showet med bilder og intervjuing!

:)

Zebaztian
Titel
Registrerad 2005-10-14
Inlägg 697

Treningsforum.no is tha shit!! Keep it up! Har gjort allt jag kan för att få hit tävlande och publik i alla fall. Lagt ut alla trådar jag kan!

hompan84
Titel
Registrerad 2007-12-09
Inlägg 25

Jag ska (troligen) vara med också:)

Något tips om billigt boende i närheten??

Zebaztian
Titel
Registrerad 2005-10-14
Inlägg 697

Arrangören snackade om att sas radisson skulle ha specialpriser för tävlande.. Annars är det inte långt från strömstad och kör man bil så kan man bo i sverige (oftast billigare) och köra över.. Så skall jag göra. Kommer dock bo hos vänner i strömstad. Kolla nätet efter strömstads turistbyrå så finns det nog en massa tips där. Finns mkt hotell, vandrarhem, motell, stugor osv i strömstad..

Kul att du skall köra!!

Mvh Sebbe

FEVER
Titel
Registrerad 2005-10-05
Inlägg 3 878

Familjen H skall dit.
Massor av bilder och film.
Åsa tävlar i BF och jag eventuellt i bänkpress.

Mer på Bloggen.

59912.attach

FEVER
Titel
Registrerad 2005-10-05
Inlägg 3 878

Då så är framme efter en låååång resa.
Stanna till hos sponsorn Nutrend på vägen upp, för att få produker och resebidrag:emo-thumb

Kommer när tid finnes att uppdatera så gott det går.
Bjuder på en bild som över sex år (min första tävling).

59999.attach

Zebaztian
Titel
Registrerad 2005-10-14
Inlägg 697

Jag vägde in på 96,5 denna gången.. Dags att fylla och vila för att köra hårt imorgon!!

Peter_Eriksson
Titel
Registrerad 2007-11-06
Inlägg 2 103

Lycka till Zebbe!!

Edit: och Åsa oxå!!

FEVER
Titel
Registrerad 2005-10-05
Inlägg 3 878

Vi klara:up:
Jag 71,8 kg med kalingar, klocka, linne mm:o
Men jag har ätit som fan, så jag var chockad;)
Åsa mätte över med 20 cm:)
Synd att jag inte kan få in bilder, få se imorgon

Ps skall nog tävla i bänkpress också

Peter_Eriksson
Titel
Registrerad 2007-11-06
Inlägg 2 103

allright! Lycka till du med Georg, missade dig :o

Titel
Registrerad 2007-08-01
Inlägg 4 154

Fan va skoj, kul att ni åker runt och tävlar Zebastian och familjen H. Uppdatera oss! :)

Titel
Registrerad 2005-10-05
Inlägg 60

Lagt ut backstage bilder:

http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=968

Titel
Registrerad 2005-10-05
Inlägg 60

Åsa

Bild

Zebaztian
Titel
Registrerad 2005-10-14
Inlägg 697

Då var man hemkommen. Blev trea denna gången ( i och för sig sist) men lika glad är jag för det men gladast är nog räven. Hahaha, var tvungen. Näe men nu är man en erfarenhet rikare och ett kg protein, en handduk och en pokal rikare också!

Verkligen supertrevlig tävling och mycket fint arrangerad och skön avslappnad atmosfär backstage (snackade och skojjade med typ alla och var riktigt, riktigt nice, inte alltid man kan göra det backstage på en byggartävling då alla är helt inne i sig själva)! Om det blir nästa år så SKALL jag få med mig många från Sverige!!

Bilder från tävlingen kommer i min blogg förhoppningsvis under dagen..

Richard B
Titel
Registrerad 2005-10-29
Inlägg 1 646

Zebaztian skrev:
Då var man hemkommen. Blev trea denna gången ( i och för sig sist) men lika glad är jag för det men gladast är nog räven. Hahaha, var tvungen. Näe men nu är man en erfarenhet rikare och ett kg protein, en handduk och en pokal rikare också!

Verkligen supertrevlig tävling och mycket fint arrangerad och skön avslappnad atmosfär backstage (snackade och skojjade med typ alla och var riktigt, riktigt nice, inte alltid man kan göra det backstage på en byggartävling då alla är helt inne i sig själva)! Om det blir nästa år så SKALL jag få med mig många från Sverige!!

Bilder från tävlingen kommer i min blogg förhoppningsvis under dagen..

Du verkar ha haft några roliga och lärorika veckor nu. Formen ser ut att ha varit riktigt bra Sebastian! Hoppas få se dig på fler tävlingar

Zebaztian
Titel
Registrerad 2005-10-14
Inlägg 697

Klart richard! Om inte som tävlande så blir det ju som åskådare! Im a fan of Bodybuilding!!

Zebaztian
Titel
Registrerad 2005-10-14
Inlägg 697

NU har jag lagt in en del bilder på min blogg från tävlingen!

FEVER
Titel
Registrerad 2005-10-05
Inlägg 3 878

Kommer att lägga upp lite bilder och film från tävlingen.
Skall även försöka summera ihop lite av alla intryck av denna underbara tävling.
Vi åker till Italien om ca fyra dagar (VM i långdistanslöpning), så måste ju packa för detta och sedan liten annat.

[metrobloggen.se/hteam H TEAM]

60098.attach 60097.attach 60096.attach 60095.attach 60094.attach

Jonas Lundberg
Titel
Registrerad 2005-10-05
Inlägg 7 253

Den här gången satt formen på Marius Graatrud, riktigt bra!

Bild
Bild

Ser han ut så här, så får dom flesta se upp!

Titel
Registrerad 2006-03-08
Inlägg 318

Zebaztian skrev:
Grymt Samir! Då får ni passa på att stanna på Norby shoppingcenter på vägen hem och köpa godis (det skall jag).. För er som inte vet så är godisbutikerna vid norska gränsen ungefär på mellan 1000- 3000 KVADRATMETER!!!! HEhehehehehe

Haha hur mycket reklam gjorde du för Gottebiten och Bodypower på själva tävlingen? :D

Förvisso en hel del att göra på centret idag och koffeinhalten i kroppen var alldeles för låg för att ha jobbat närmare 45h i helgen men tror iaf jag träffade på 9-10 svenska och norska byggare som frågade mig efter vägen till Gottebiten idag och jag funderade på om det var Body Power som drog eller varför alla just skulle upp till Gottebiten och handla, now it all make sense! Bra reklam för oss på centret Sebbe, ska snacka med ägarna om vi kan ordna spons åt dig, de brukar lyssna på råd från vakterna :emo-thumb

Får gratulera Åsa till segern och dig Sebbe till pallplatsen iaf! Hör av dig här på brädan eller msn nästa gång du har vägarna förbi och träna på Westcoast, missar dig alltid!

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 11 medlemmar online. 3 foruminlägg har postats idag.

Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

• De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden