Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
Titel
Registrerad 2015-03-22
Inlägg 1

Hej!

Jag är en stockholmsbaserad formgivare med stort intresse för styrketräning. Efter att ha spenderat en tid på gym och träningsrelaterade hemsidor har jag märkt att dekorationer så som affischer, produktförpackningar och kläder är rent ut sagt — smaklösa. Men det kanske bara är jag.

Jag skulle vilja förändra detta och har som ambition att börja formge träningsrelaterade affischer för både hemmet och träningslokalen.

Min fråga till er är om jag är ute och cyklar. Är vältränade tjejer/killar, stencilerade citat och anatomiska stretchövningar det som gäller eller finns det en önskan av något annat? Om du skulle inreda ditt boende med affischer eller tavlor som kopplas till en aktiv livsstil, vad skulle det vara? Och vad skulle du vilja se på gymväggen?

Mvh,
Edvin

Vincent94
Titel
Registrerad 2012-11-06
Inlägg 282

Var på ett gym i Alanya förra året som jag gillade, satt en hel del affischer på Mr.Olympia killar och tjejer på väggarna där.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 1 medlemmar online. 0 foruminlägg har postats idag.

Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

• De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden
  • BODY 395, juni 2017

• BODY 394, maj 2017

• BODY 393, april 2017