Följ LiMi till Lucia…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Följ LiMi till Lucia…

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 55 total)
  • Author
    Posts
  • #978459

    Följ LiMi till Lucia[/b]

    I skrivandets stund vet jag inte om jag ska tävla på Lucia men en stor förändring har skett. Nu säger jag inte blankt NEJ till tanken på att tävla, vilket känns spännande. Har lite att funder på och personer att prata med innan slutgiltigt beslut tas :|

    Det är 17 veckor kvar och jag kör igång som om jag hade bestämt mig. Ni som har följt min tråd ”MIN DEFF – gram för gram” vet att jag gick ut rätt hårt då. Nu kommer jag mjukstarta med 2500 kcal fördelat på 250g protein, 240g kolhydrater och 60g fett.

    Jag har varit en duktig flicka och ätit upp mig ordentligt under den gångna veckan. Det ska bli spännande att väga mig i morgon. Befarar att vågen kommer visa över 60kg. Förra måndagen vägde jag 55,5kg. Mycket mat har det blivit… ha, ha,ha… :D

    Lite om mig…
    Jag heter Linda och fyllde 35år i veckan (rätt gammal…). Jag är 168cm lång. Har en son som är 11år och en lite Dvärg Schnauzer som är 2år och heter Atlas ;)

    …mer fakta om mat och träning levereras imorgon.

    NU KÖR VI!!![/b]

    [img=http://img345.imageshack.us/img345/5240/dagsformidenim1nl1.jpg]

    #90777
    #978460
    LiMi wrote:
    Följ LiMi till Lucia[/b]

    I skrivandets stund vet jag inte om jag ska tävla på Lucia men en stor förändring har skett. Nu säger jag inte blankt NEJ till tanken på att tävla, vilket känns spännande. Har lite att funder på och personer att prata med innan slutgiltigt beslut tas :|

    Det är 17 veckor kvar och jag kör igång som om jag hade bestämt mig. Ni som har följt min tråd ”MIN DEFF – gram för gram” vet att jag gick ut rätt hårt då. Nu kommer jag mjukstarta med 2500 kcal fördelat på 250g protein, 240g kolhydrater och 60g fett.

    Jag har varit en duktig flicka och ätit upp mig ordentligt under den gångna veckan. Det ska bli spännande att väga mig i morgon. Befarar att vågen kommer visa över 60kg. Förra måndagen vägde jag 55,5kg. Mycket mat har det blivit… ha, ha,ha… :D

    Lite om mig…
    Jag heter Linda och fyllde 35år i veckan (rätt gammal…). Jag är 168cm lång. Har en son som är 11år och en lite Dvärg Schnauzer som är 2år och heter Atlas

    …mer fakta och planering om mat och träning levereras imorgon.

    Bra! Då ses vi där i år också! Eller åtminstone ser jag dig.. när jag sitter i publiken. :friends:

    #978461

    Klart du ska tävla :nod :up:

    Kör hårt!!!

    #978462

    Me wish you goodie luckie! Utgångsläget inför kommande diet kan väl inte vara så illa ialla fall.
    Roligt att se ditt förra resultat.
    Blev slutmålet som du tänkt dig rent visuellt? Viktmässigt var du la bara heton ifrån..

    #978463

    Med tanke på alla poseringar tror iaf jag att det blir byggning 8)

    Kör hårt nu tanten! :p

    #978464
    Aroha wrote:
    Bra! Då ses vi där i år också! Eller åtminstone ser jag dig.. när jag sitter i publiken. :friends:

    Jag längtar redan till december då vi får träffa alla trevliga människor från forumet :up: Men varför ska du sitta i publiken? Jag trodde du hade andra planer :what:

    #978465
    Lina wrote:
    Klart du ska tävla :nod :up:

    Kör hårt!!!

    Vår lilla pratstund vid brännbollen fick tankarna att börja snurra :| Beslut kommer tas i veckan :emo-thumb

    #978466
    ~Frida~ wrote:
    Wow!! Vad kul! Då ses vi PÅ scen & inte bara bakom ;) För isåf kommer väl vi gå i samma klass?

    Lycka till nu, du kommer ju grejja detta galant! Det VET vi sen innan, Kram!

    &du? 35 är ingen ålder, du e en kvinna i dina bästa år!!!![/b]

    Hjälp…:D har inte riktigt bestämt mig än :|

    #978467
    Anna Andersson wrote:
    Me wish you goodie luckie! Utgångsläget inför kommande diet kan väl inte vara så illa ialla fall.
    Roligt att se ditt förra resultat.
    Blev slutmålet som du tänkt dig rent visuellt? Viktmässigt var du la bara heton ifrån..

    Jag va nöjd med resultatet från min lilla prov-deff även om man hade kunnat önska sig lite mer muskler under späcket :bb:

    #978468
    Linn wrote:
    Med tanke på alla poseringar tror iaf jag att det blir byggning 8)

    Kör hårt nu tanten! :p

    Tanten kanske dubblerar :P

    #978469

    Rapportering av :nod
    VIKTEN [/b]

    Snart dax att sticka ut på morgonpromenad men först vågen.
    Det kommer bli avrapportering av vikten varje fredag under
    17 veckor framöver. Har ätit på rätt rejält under veckan som
    gått vilket har resulterat i en viktuppgång på 5,5kg.
    Ner 6,8kg på sju veckor och upp 5,5kg på en vecka :D
    Det är bra jobbat!

    STARTVIKT[/b]

    Dagens vikt (måndagen den 14 augusti):

    61,0kg [/b]

    Mål första veckan: 60,0kg
    Planerad viktminskning: Första veckan kommer jag nog gå ner ett kilo men sedan ska jag försöka hålla -0,5kg per vecka.

    [img=http://img135.imageshack.us/img135/9171/lindamextrale1.jpg]

    #978470

    Dagens planerade intag (14/8) [/b]

    Totalt under dagen: 2500 kcal[/b]
    P: 250g = 1000 kcal = E% 40
    K: 240g = 960 kcal = E% 38
    F: 60g = 540 kcal = E% 22

    #978471

    Va spannande! Vad du an beslutar sa forblir du en tuff brud i mina ogon :nod Men det vore sjalvklart riktigt kul att se dig pa scen pa Lucia. Med din disciplin och livsstil sa kommer det inte vara nagra problem alls for dig! :up:

    #978472

    Det anade man ju att du ville tävla :p

    Vad är din plan nu dessa 16 veckor? Du kommer antagligen gå ner mer än 1kg den första veckan ifall du gått upp 5,5 så du behöver nog ej tappa varje vecka.

    Kör mycket axlar och rygg nu så ses vi på scen eller bakom :P

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 55 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.