Angående proteinpulver, behöver hjälp :)

Home Forums Allmänt om gymträning Angående proteinpulver, behöver hjälp :)

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Hej.

Jag har sett att många tycker ON 100% whey är bra men jag läste någonstans att den ger konstiga muskler eller något, minns inte riktigt vad det var. Jag vet inte vilken jag ska köpa, ON 100% whey eller NitroTech Hardcore. Någon som kör med ON 100% whey eller Nitrotech som kan slänga upp ett par bilder ? ON 100% whey är också ganska billig vad jag ser medans nitrotech är lite dyrare. Får man verkligen vad man betalar för ?

– Tack på förhand.

Azune wrote:
    jag läste någonstans att den ger konstiga muskler eller något, minns inte riktigt vad det var.

Om det är vad som faktiskt stod så glöm att du någonsin läst något så korkat.

Azune wrote:
    Hej.

Jag har sett att många tycker ON 100% whey är bra men jag läste någonstans att den ger konstiga muskler eller något, minns inte riktigt vad det var. Jag vet inte vilken jag ska köpa, ON 100% whey eller NitroTech Hardcore. Någon som kör med ON 100% whey eller Nitrotech som kan slänga upp ett par bilder ? ON 100% whey är också ganska billig vad jag ser medans nitrotech är lite dyrare. Får man verkligen vad man betalar för ?

– Tack på förhand.

Optimum Nutritions Protein är inte bland de billigaste, men bland de godare.
    Jag använder det själv. Jag hade en kund häromdagen som trodde att
    just ON´s protein ledde till mera viktökning än andra sorter, hennes kille
    hade då föreslagit Muscletech, det var inte du?

Jag tycker folk bör skaffa sig kunskap om vad protein är för ämne, innan
    man funderar på att köpa ett tillskott utav detta.

Pontus_H wrote:
    hennes kille
    hade då föreslagit Muscletech, det var inte du?

Jag har ingen flickvän så det måste nog varit någon annan.
    Jag ska nog kanske testa både ON 100% whey och Nitrotech.

Men om du provar båda kanske vissa muskler blir konstiga och vissa inte?

Troll eller bara extremt lat och okunnig?

Det känns som det har kommit ett stim av suspekta trådar den senaste tiden. Den ena är konstigare än den andra.

Self 100 % micro whey är minst lika bra som de dyrare enligt mig,testat ett antal produkter och inte många slår just micro whey i smak och blandningsväg och den funkar kanon dessutom!

Nej, glöm det dina muskler kommer inte att bli konstiga om du använder varken det ena eller det andra proteinpulvret.

Asså 4 halvspydiga svar än så länge… Alla har vi varit okunniga någon gång

Proteinpulver är inget du behöver om du äter en varierad kost.

dinomog wrote:
    Asså 4 halvspydiga svar än så länge… Alla har vi varit okunniga någon gång

Om du syftar på mitt svar så va det absolut inte med mening, men orkar sällan göra smilies för att visa mina avsikter men jag gör ett undantag :D😉

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.