Ar detta mojligt?

Home Forums Allmänt om gymträning Ar detta mojligt?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 118 total)
  • Author

Jag forsorjer mig som online poker spelare sen ett par ar tillbaka. Min fysik har blivit lidande av detta. Var for nagra veckor sedan i London for en turnering och under en middag kom samtalsamnet traning pa tal. Det finns ytterst fa pokerspelare med bra fysik och det finns inget ursakt for detta med tanke pa att vi har all tid i varlden. Vadslagning ar valdigt vanligt bland spelare och den har middagen blev inget undantag. En av spelarna fran Canada sager att han ger jamna pengar i odds, upp till $12 000, till den som vill sla vad om foljande:

1 ars traning, malet ar att oka 7-8kg (vi gor upp om det innan vadet ager rum) i muskler samt bankpressa sin egen vikt.

Jag ar 26 ar gammal, vager 75 kg, 175cm och normalt/smalt byggd. Sist jag tranade gjorde jag 6-8 repetioner med 20kg pa vardera sida. Jag springer en mil pa runt 45 min.

Om nagon med koll kan gora en estimering om detta ar mojligt utifran vad jag skrivit och vill hjalpa mig, tar jag hans bet for 12k, ater och tranar som ett djur och delar pengarna med dig om vi vinner. Jag ar beredd att jobba riktigt hart for detta! Tar vi vadet och forlorar har jag i alla fall kommit igang med traningen vilket i sig ar enbart positivt. Jag soker nagon med uppenbar koll, garna inom fitness eller kroppsbyggning, man eller kvinna spelar ingen roll, jag finns i Malmo atminstone 6-8 manader per ar.

For mer info, posta i traden. Inleder vi ett samarbete tar vi resten over telefon/oga mot oga.

Jag ar redo, ar du..?

Släng upp en bild på dig, det kan hjälpa till stor del samt vad har du för bf %? Har du tränat något specielt innan?

Sylfeed wrote:
    Det är möjligt – om du är villig att dopa dig, och det är du inte för 6000 kr på ett år.

Glöm det.

Vem hade hjalpt mig for 6000kr? Ingen. En PT kostar mer. Och nej, doping ar inget for mig

Det är inte omöjligt att öka så mkt i muskelmassa på den tiden ren, ni kanske har läst artickeln i body för ca 3 år sen om att öka 10 kg muskler på ett år.

Zugar wrote:
    Släng upp en bild på dig, det kan hjälpa till stor del samt vad har du för bf %? Har du tränat något specielt innan?

Baserat pa dom forsta kommentarerna antar jag malet far bli 7kg. Tror inte han stracker sig under det. Bf antar jag star for bodyfat? Jag ar smalt byggd men inte helt utan fett, forstar det ar svart nar jag inte lagt in bilder. Haller med det ett tag tills jag last lite mer. Seriosa svar fran personer med manga poster+bild+erfarenhet, kan fa bild skickat till sig via Email.

Om detta oavsett forutsattningar ar helt omojligt, om nagra kan bekrafta detta, kan vi avsluta traden direkt :

60K så hjälper jag dig…

Lägga på sig 6-8kilo som otränad på 1år är inga problem REN om du inte har gener som en soptipp

7-8 kg REN muskelmassa är sjukt mycket.. det kan skilja flera cm i armmått osv, det klarar du inte.
    Bänka din egen vikt ser jag inte som ett problem om du verkligen ligger i och kör hårt under 1 år, detta klarar du utan dopning.

Sylfeed wrote:
    Men varför vill du slå vad om något som du med hundra procents säkerhet kommer att förlora om du inte vill dopa dig, när du inte vill dopa dig? Vad är syftet? Gratis coachning i ett år? Skitsmart.

Forstar inte varfor du pratar om doping, men okej..

For min egen del 1) Komma igang med traningen 2) Sjalvklart kommer coachingen vara till stor nytta

For den som antar sig utmaningen utgar jag fr 1) Pengar 2) Kanske kan vara ett kul projekt 3) Skulle den har personen aven vara intresserad av poker och inleder en sjyst grej, sa ar mina tips gratis

Låter kul.

Dwag wrote:
    60K så hjälper jag dig…

Lägga på sig 6-8kilo som otränad på 1år är inga problem REN om du inte har gener som en soptipp

Jag tycker ocksa det later realistiskt, men jag har inte sak kunskap pa amnet.
    Var finns du? 60k sek? Too much…

Halften ar gott nog

Sylfeed wrote:
    Även gamle Dwag har sina brister.

Är 6-8kg ren MUSKELMASSA möjligt att lägga på sig på 1 år ren?

Inte om man är helt otränad.. och sköter kosten super seriöst (och träningen med)

I början kan man ju göra fantastiska framsteg på sin träning, ser inte varför folk tror det skall vara ett hinder… ( dom enda som ser problem med det är dom som började preppa efter 6månader med gym kort)

Sami.A wrote:
    7-8 kg REN muskelmassa är sjukt mycket.. det kan skilja flera cm i armmått osv, det klarar du inte.
    Bänka din egen vikt ser jag inte som ett problem om du verkligen ligger i och kör hårt under 1 år, detta klarar du utan dopning.

Hur kollar man att det ar ren muskelmassa? Ar det samma sak som att ligga pa samma bodyfat % och samtidigt ga upp 7 kg? Jag maste prata med honom exakt vilka regler vi har

Jag kommer uppenbarligen aldrig dopa mig, sa vi ar pa samma niva. Pengarna ar i amerikanska dollar, dvs $6000 till dig om vi klarar det

Klart att han kan klara det, en otränad individ gör så snabba ökningar att med ett bra koncept bra kost och dedikation slutar vadet till hans fördel. Skulle väl inte säga att det inte blir svårt men det är nog långt ifrån omöjligt.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 118 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.