Home › Forums › Allmänt om gymträning › Är min träning bra?
Hahaha, bollnäsfysiken! Tror faktiskt inte detta fenom är koncentrerat just till bollnäs, kanske bara lite extra extremt där. Men på 90-talet körde fan ingen knäböj på de gym jag var på, det var många fågelben och massiva överkroppar där. Minns speciellt en kille som kallades elvis, såg lite ut som Frank Zane i överkroppen och som Stephen Hawking i underkroppen.
Men annars har Seba en poäng. Startar du från noll och inte har några tävlingsplaner eller finslipar formen inför en tävling så finns det ingen anledning till att inte ge 110% för alla muskelgrupper.
Och sen till TS: För guds skull glöm inte benen, många som slarvar med dessa och shit vad det ser fruktansvärt roligt ut när överkroppen växer ifrån underkroppen.
Andra gången jag skriver detta idag:
”Alla stora byggnader vilar på en stadig grund” :emo-thumb
Jag förstår exakt vad du och ”Seba” menar men ville som sagt bara förtydliga. Att man inte kör hela kroppen lika hårt behöver inte betyda att man skiter i benen, snarare att man kanske prioriterar benen vilket förövrigt är mer accepterat än att man prioriterar armar vilket är lite absurt.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY