Bra less

Home Forums Allmänt om gymträning Bra less

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • Author

Ja nu vet jag ej vart jag ska lägga in den här tråden men , ja ja:)

Hade nu i veckan som var kommit i bra form, Inte stenhård men så att alla magrutorna var synliga , lite vätska kvar typ.

Så nu var jag på en vecka semster utomlands, de första dagarna åt jag relativti nyttigt, men sen drack jag mig två dagar full, plus att slutet på veckan så vart de lite väl mycke skräpmat men ändå inte så många mål mat som jag brukar äta hemma fast då nyttigt. vart ändå energi överskott antar jag..

promenera mycket och svetttades jämt;)

Men ändå så lägger jag på mig så mycket vätska, hela formen bara totalförsvann enligt mig.

Pumpen och hårdheten i kroppen bara försvann å man kändes sig allmänt vattnig å svullig.

Är det så illa att man inte ska få unna sig en vecka med bara vila å Inte tänka på träning å nyttig mat jämt.

För de är ju då man vill visa upp sin kropp va man slitit å så..

Finns det nått sätt man kan göra, medicin eller vad. blir galen att man ska vara så känslig för onyttigheter när man kan se vissa som inte tränar så ofta, ser muskulösare ut än en själv och kan stoppa i sig onyttigheter hela tiden.

Sen såg jag en mycket grov kille där. Han verka ha sånt tryck i musklerna, så blodådrorna skulle flyga ut:) Å han var inte ny pumpad antar jag. Men hur fasen blir man så, är det träning å träning som gäller eller kräver de olagliga grejer för att man ska så ut i avslappnad läge?

Tacksam för svar

Du menar väl inte att du går på beachen utan att pumpa upp innan???

;)

Kanske bara har lite dålig självkänsla? en släng av megarexi kanske?

Det finns säkert några som kollar in dig och tänker:
    – Där går den däringa muskelhunken Micke Dee.

Så, hoppas det känns lite bättre nu.

Mvh

Hahaha låter ju fan exakt som jag. Jag var i Grekland för en vecka sedan och levde precis som dig. Slarvade även lite efter hemkomsten, och såg också en ”grov” snubbe där jag var. Haha… låter ju som om det är jag själv som skrivit inlägget. :D

Men jag tror inte man ska tänka så där, för hur ska man kunna unna sig något av det goda livet då? Man är inte helt kapsejsad bara för att man inte är ripped to the bone. Det är ens egen syn som spökar. Man har slitit hårt och är lite orolig över att förstöra allting man jobbat för. Men man gör inte det… det är ögat som spelar ett spratt tror jag. Visst tappar man lite form av att lyxa lite, men det är nog inte så illa som man tror. Man är ju mest kritisk mot sig själv och det gäller väl att kunna tillåta sig att släppa tyglarna och njuta när man väl gör det. Det är en semester och inget annat. Man får förbereda sig lite innan man drar. Ställa in psyket på tomgång. När man är hemma igen så får man slita tag i allt.

Om man vill återgå till samma form innan man drog så får man väl kliva tillbaks till defftillståndet ett tag och slava lite cardio. Det orkade i alla fall inte jag när jag kom hem. Så jag går direkt på bulken och göttar på som en liten kulting här.:P

Nja jag glömde de nu på semstern:p

Nä men börjar ju fundera va man håller påm e:) jo jag ahr nog en tendes av av se mig fel i spegeln

haha ja man kan ju alltid hoppas:) men jagh ska försöka tänka annat men de är svårt..

Svensson wrote:
    Du menar väl inte att du går på beachen utan att pumpa upp innan???

;)

Kanske bara har lite dålig självkänsla? en släng av megarexi kanske?

Det finns säkert några som kollar in dig och tänker:
    – Där går den däringa muskelhunken Micke Dee.

Så, hoppas det känns lite bättre nu.

Mvh

haha de var lite kul de där, tänk om du vart på samma ställe då hade jag fan börja undra lite

nä man ska inte tänka så där, men tankarna kommer ju alltid upp men jag försökte leva livet.

jo ögat lurar nog en jävligt mycket, man tycker vissa ser så grov ut fast man ser bra mycket grövre ut själv:)

Man tänker nog för mycket på va andra ska tycke , de har jag problem med..

Så nä de är bara å köra igång igen, avslutar min krafsdag idag nu:)

Som sagt man lever bara en gång.

Peter.S wrote:
    Hahaha låter ju fan exakt som jag. Jag var i Grekland för en vecka sedan och levde precis som dig. Slarvade även lite efter hemkomsten, och såg också en ”grov” snubbe där jag var. Haha… låter ju som om det är jag själv som skrivit inlägget. :D

Men jag tror inte man ska tänka så där, för hur ska man kunna unna sig något av det goda livet då? Man är inte helt kapsejsad bara för att man inte är ripped to the bone. Det är ens egen syn som spökar. Man har slitit hårt och är lite orolig över att förstöra allting man jobbat för. Men man gör inte det… det är ögat som spelar ett spratt tror jag. Visst tappar man lite form av att lyxa lite, men det är nog inte så illa som man tror. Man är ju mest kritisk mot sig själv och det gäller väl att kunna tillåta sig att släppa tyglarna och njuta när man väl gör det. Det är en semester och inget annat. Man får förbereda sig lite innan man drar. Ställa in psyket på tomgång. När man är hemma igen så får man slita tag i allt.

Om man vill återgå till samma form innan man drog så får man väl kliva tillbaks till defftillståndet ett tag och slava lite cardio. Det orkade i alla fall inte jag när jag kom hem. Så jag går direkt på bulken och göttar på som en liten kulting här.:P

Är det så jävla viktigt att springa runt hand i hand med ”pumpen och hårdheten”? Skärp dig för fan, det låter som att du lever för den där veckan då du är sjukt snygg på stranden.

Har man kommit ner i en låg bf så ger onyttigt leverne en större visuell förändring än om du redan hade varit i dålig form. Har man fått fram lite konturer och linjer så kan dessa lätt försvinna om man blir vattnig.

Det bör ju inte komma som en chock att supa sig full och käka en massa skräpmat inte gör under för formen? :)

Du ska vara glad att du har fått en sådan bra form att den går att spoilera på kort tid ;)

nutz wrote:
    Är det så jävla viktigt att springa runt hand i hand med ”pumpen och hårdheten”? Skärp dig för fan, det låter som att du lever för den där veckan då du är sjukt snygg på stranden.
    Quote:
    För de är ju då man vill visa upp sin kropp va man slitit å så..

Detta är något jag sent kommer att förstå. Framförallt, då majoriteten utav alla människor runt om en ser med avsmak på kroppsbyggare och bekräftar sitt eget ”övertag” med självmatade kommentarer som ”det där är ju inte ens snyggt” och dylik dominant skit.

Varför jobbar du så hårt, för att impa på dem som inte vet vad det innebär? Du kämpar i flera år, för en tresekunders tanke som lyder ”Åh, ännu en muskelknutte.”

Varför?

MVH

Jojje89 wrote:
    Kan inte hålla med dig om det Marcus, alla människor behöver bekräftelse, ifall han vill ha det på stranden en vecka får han väl det?

Sen, vem säger att muskelknuttar är fula?… (ifall någon säger det är det av ren avundsjuka) Jag har bara fått positiv respons av min träning, förutom haters som klagar överallt och alla.

Marcus varför är du så aggressiv på forumets inlägg? Är du så aggressiv IRL? Bara undrar :

Peace Jojje

Jag kan inte påstå att jag tycker Markus inlägg är särskilt aggressivt utan har betoning på ,att varför träna arslet av sig för att hävda sig bland ”pöbeln och förstå-sig-påare” och spänna sig på stranden när man kan eller ska träna för sin egen skull?”. Vissa människor söker väl mer eller mindre bekräftelse i det mesta samt jämför sig och tävlar emot andra hela tiden varesig de vill erkänna det för sig själv eller nån annan. Träna och bli så jävla bäst du kan för din egen skull och skit i vad andra tycker, eller vad du tror de tycker om dig.
    Micke Dee:– F*ck it om du tappade tryck och blev slät.. du hade ju iaf en sjyst semester och förmodligen var du väl ändå i bättre form än 99% av ”svenssons” om man nu ska jämföra..

Jojje89 wrote:
    Kan inte hålla med dig om det Marcus, alla människor behöver bekräftelse, ifall han vill ha det på stranden en vecka får han väl det?

Och det jag frågar i mitt inlägg är, om du läser lite mer noggrant än med brunögat, VARFÖR han väljer att få sin bekräftelse ifrån en målgrupp som inte är intresserade. Ifall hans syfte med träningen är att imponera på dem, hur han orkar gå igenom det som krävs för att bygga upp en ordentlig kropp.

Jojje89 wrote:
    Sen, vem säger att muskelknuttar är fula?… (ifall någon säger det är det av ren avundsjuka) Jag har bara fått positiv respons av min träning, förutom haters som klagar överallt och alla.
    • 95% utav alla kvinnor jag diskuterat saken med, i de flesta olika åldrar då utseende fortfarande är av intresse.
    • Jasså, det bestämmer du? Så avsmak för det extrema är en omöjlighet?
    • Orsaken till det är nog huvudsakligen för att du inte är nämnvärt biffig.
    Jojje89 wrote:
    Marcus varför är du så aggressiv på forumets inlägg? Är du så aggressiv IRL? Bara undrar :

Aggressiv vill jag inte hålla med om att jag är, däremot ifrågasätter jag alltid saker jag inte förstår, och är sällan onödigt smidig när jag gör det. Sen att jag är väldigt rakt på sak och aldrig är särskilt ödmjuk kanske kan uppfattas som aggressivitet, och ja, då är jag precis likadan ”IRL”.

MVH

PS. Tack Hellboy.

nä det är inte dirkt viktigt att jag ska se bra ut för andra på stranden, men för mig blir det ett störande grej om jag tycker e själv.. i och för sig så drack jag två gånger, den gör ju sitt också, men det jag mena med det här är att vissa individer kan hålla formen bra oavsett skit mat o.s.v.

nutz wrote:

Okej, jo man har väl den genen att man lägger på sig vatten lätt, är bara å erkänna, men det är drygt.

å nej, det är ju inte de bästa för formen, de visste jag mycke väl när man satt å drack där;) men kroppen kunna väl hålla lite vatten bortom sig:)

För vissa individer kan ju äta massa skräp och dricka alkolhol utan att bli vattnig.

Jo ut och springa,träna å äta nyttigt så släpper de ju fort som tur är..

Peter Storhannus wrote:
    Har man kommit ner i en låg bf så ger onyttigt leverne en större visuell förändring än om du redan hade varit i dålig form. Har man fått fram lite konturer och linjer så kan dessa lätt försvinna om man blir vattnig.

Det bör ju inte komma som en chock att supa sig full och käka en massa skräpmat inte gör under för formen? :)

Du ska vara glad att du har fått en sådan bra form att den går att spoilera på kort tid ;)

Jo jag ahr ingen vilja å vilja impa direkt, men de är kul att höra eller visa va man kämpat för.. så en sorts bekräftelse är man nog ute efter, och det handlar ju om självkänslan, jo jag vet,
    men jag tror många tänker så där som håller på med träning å byggning.

Och många tycker ju att stora kilar är fult, men jag tycker jag inte är direkt stor och då vill man ju ha lite deffnition kvar och inte bli som en vattenpåse över en vekca för lite unnande och leva livet en stund:)

Marcus Syvertsen wrote:
    Detta är något jag sent kommer att förstå. Framförallt, då majoriteten utav alla människor runt om en ser med avsmak på kroppsbyggare och bekräftar sitt eget ”övertag” med självmatade kommentarer som ”det där är ju inte ens snyggt” och dylik dominant skit.

Varför jobbar du så hårt, för att impa på dem som inte vet vad det innebär? Du kämpar i flera år, för en tresekunders tanke som lyder ”Åh, ännu en muskelknutte.”

Varför?

MVH

Marcus Syvertsen wrote:

Varför?

MVH

Och du menar att alla tränar för att tävla? Då måste jag tyvärr flika in med att det är väldigt sällan jag ser en äkta BB:are skutta runt på en badstrand för att impa på brudar. Jag törs nog påstå att det är väldigt sällan jag en ser dessa personer på en strand överhuvudtaget. Alla tränar vi för olika orsaker och alla har vi olika mål. Tråkigt att du inte kan acceptera det.

Jag kan dock förstå de som tränar för att se bra ut på stranden, för vad är det som är så fel i det? Många som börjar träna gör väl det för att de en gång haft komplex över att ha varait för feta/smala? Det finns en liten ”payback”-stämpel över det. Visst kan man kanske tycka det är lite töntigt att det finns de som tränar för att spänna på sig, men alla har som sagt olika mål med sin träning. Huvudsaken är väl att den som tränar gör det för att må bra på ett eller annat sätt?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.