Brukar ni träna när ni är…

Home Forums Allmänt om gymträning Brukar ni träna när ni är…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author

…förkylda?

Det är rätt irriterande att du inte kan skriva ut hela ämnesraden…
    Känner du dig tillräckligt frisk för o träna så träna.. har du ont i halsen så stanna hemme. Lite snuva har aldrig dödat någon..

Lyssna på din kropp!

jag tränar när jag är förkyld. ska sluta med det därför att det var så farfar dog, han tränade sönder sin kropp när han var sjuk… fick aldrig träffa han :(

så länge det inte ”tar emot” i flåset som jag brukar beskriva det. vet att det inte är bra men jag stoppar huvet i sanden o lyfter ändå :)

Fy farao för sådana som smittar andra på gymet.

Känner jag att jag kan köra ordentligt så…

Lite snuvig så okej, men ont i halsen är nononono för mig.

olle wrote:
    Känner jag att jag kan köra ordentligt så…

Säger ungefär samma sak. Sålänge du känner att du kan köra på i gymmet som vanligt kan du ju gå dit, annars är det ju bara att ta en vilodag. Det har aldrig skadat någon 8)

Hur många trådar med frågan ”Träna när man är förkyld?” finns det på detta forum!? Minst en ny i veckan. Kan inte folk söka innan man ställer en sådan fråga!? För överig borde väl man kunna lista ut om det är bra eller dåligt på egen hand!?

henrikg82 wrote:
    Hur många trådar med frågan ”Träna när man är förkyld?” finns det på detta forum!? Minst en ny i veckan. Kan inte folk söka innan man ställer en sådan fråga!? För överig borde väl man kunna lista ut om det är bra eller dåligt på egen hand!?

Chilla mannen ;)

Jag tränar om jag är snuvig. Men vid feber / ont i halsen så tränar jag inte :)

Anton Kinnander wrote:
    Jag tränar om jag är snuvig. Men vid feber / ont i halsen så tränar jag inte :)

Japp!

Tränar om jag är lite snuvig men har jag åkte på en riktigt ordentlig förkylning så tränar jag inte eller om jag har ont i halsen så stannar jag hemma ändå

Tränar när jag är förkyld jag med, snuva och en och annan hostning har man inte dött av. Men det gäller att lyssna på sin kropp…

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.