Home › Forums › Allmänt om gymträning › Bygga den perfekta kroppen?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 mars, 2010 at 20:00 #58304Anonym anvandareMember4 mars, 2010 at 20:00 #326272Anonym anvandareMember
Hej, tänkt lite på hur man bygger den ”perfekta” kroppen(typ brad pitt), lagom muskler, typ en riktig strand kropp:) matschema, träningsschema, kosttilskott m.m
Har sätt många här på forumet med väldigt fina kroppar (inte på bögit vis, är hetro) och undrar vad ni äter, när ni äter, hur ni tränar, vilka kosttillskott ni tar och när ni tar dom. Skulle att någon som har varit i min position kan svar hur du har gått tillväga, (är runt 190 lång och VÄLDIGT smal ca 65 kg:| ) men alla får självklart svara för att hjälpa mig:) jag vet att det att det kommer att bli hårt men jag är redo för att kämpa för att få en fin kropp :up:Mvh Adam93
4 mars, 2010 at 20:14 #326273Anonym anvandareMemberAdam93 wrote:Hej, tänkt lite på hur man bygger den ”perfekta” kroppen(typ brad pitt), lagom muskler, typ en riktig strand kropp:) matschema, träningsschema, kosttilskott m.m
Har sätt många här på forumet med väldigt fina kroppar (inte på bögit vis, är hetro) och undrar vad ni äter, när ni äter, hur ni tränar, vilka kosttillskott ni tar och när ni tar dom. Skulle att någon som har varit i min position kan svar hur du har gått tillväga, (är runt 190 lång och VÄLDIGT smal ca 65 kg:| ) men alla får självklart svara för att hjälpa mig:) jag vet att det att det kommer att bli hårt men jag är redo för att kämpa för att få en fin kropp :up:Mvh Adam93
Du tränar så hårt, effektivt och massabyggande som möjligt och när du tycker att det är lagom lugnar du ner dig helt enkelt. Hur man går till väga är vad nästan hela forumet handlar om. Det är bara att surfa runt och ta till sig av alla tips.
4 mars, 2010 at 20:20 #326274Anonym anvandareMemberGlenn Spänn wrote:när du tycker att det är lagom lugnar du ner dig helt enkelt.Det är lååångt ifrån majoriteten som ens kommer i närheten av sitt eget ideal, bör tilläggas. Det tar många år av riktigt hård träning och bra kosthållning för att komma upp till hur Brad Pitt ser ut i exempelvis Troja också, det är inget ettårsprojekt precis.
Till trådskaparen: Det finns inget speciellt träningsschema för att få den perfekta kroppen. Allt handlar om genetiska förutsättningar, kosthållning och hur du tränar. Skynda långsamt.
4 mars, 2010 at 20:56 #326275Anonym anvandareMemberVi ser alla olika ut, fästen tar plats lite på olikaställer, olika långa armar, ben rygg etc. detta ger oss olika rörelsemönster som tillgoggör våran kropp.
Men basic tung styrketräning med mkt kött, fisk kyckling frön stärkelse, frukt och grönt + vatten. Grunden är enkelhet med kunskap tycker jag.4 mars, 2010 at 21:21 #326276Anonym anvandareMemberGenetik ! Men ät bra mat, och träna hårt så blir det nog bra ska du se
4 mars, 2010 at 21:26 #326277Anonym anvandareMemberTycker att speciellt bröst och mage kan variera väldigt mycket i hur snygg den muskelgruppen blir. Jag t.ex. gillar inte den där klykan jag har vid brösten eller glappet mellan magrutorna i mitten men man får acceptera det man inte kan ändra på.
5 mars, 2010 at 18:24 #326278Anonym anvandareMemberNu börjar det verkligen märkas att sommaren kryper närmare. Hela internet fylls med grabbar som vill bli snygga inför beachen och ställer urdumma frågor om allt istället för att läsa och lära sig något.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.