Bygga utan näring?? humhum

Home Forums Allmänt om gymträning Bygga utan näring?? humhum

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • Author

Jag ser inget fel med den kosten, den påminner starkt om min kosthållning nu under uppbyggnadsperioden och det har gått alldeles utmärkt för mig med.

Du ligger ju lätt över 2gr/kg kv vilket troligtvis är fullt tillräckligt vid kaloriöverskott.

Ser inte ”din sida”???

Tommy Ivarsson wrote:
    Jag ser inget fel med den kosten, den påminner starkt om min kosthållning nu under uppbyggnadsperioden och det har gått alldeles utmärkt för mig med.

Du ligger ju lätt över 2gr/kg kv vilket troligtvis är fullt tillräckligt vid kaloriöverskott.

Ser inte ”din sida”???

faan va kul och höra! gjorde mig en aning orolig, men det låter som det funkar, sen kan ju alltid förbättra visserligen..

funkar inte min profil? coldburn, bilder?

Jag kunde se bilderna, bra form. Tänk om man själv kunde gå omkring med magrutor och dricka coca cola på gymmet ;-) keep it up.

Gober wrote:
    Jag kunde se bilderna, bra form. Tänk om man själv kunde gå omkring med magrutor och dricka coca cola på gymmet ;-) keep it up.

tackar!
    å andra sidan hade jag gärna haft nånting att träna av, slutar jag träna ser jag ut som en benget utan ben, skinman!

Formen ser bra ut men jag är lite lack på att du döljer nedre delan av magen med dina händer på bilden framifrån. :D

Det är ju precis den delen du döljer som verkligen skvallrar hur det är ställt med formen. Om du orkar får du gärna slänga upp en bild rakt framifrån i avslappnat läge. :)

Jon Larsson wrote:
    Formen ser bra ut men jag är lite lack på att du döljer nedre delan av magen med dina händer på bilden framifrån. :D

Det är ju precis den delen du döljer som verkligen skvallrar hur det är ställt med formen. Om du orkar får du gärna slänga upp en bild rakt framifrån i avslappnat läge. :)

Ja den jävla biten ja, tur att man kan dra upp sina brallor över naveln :D

J.v.K wrote:
    deffa är väl egentligen också rätt lätt?

bara det att majoriteten(inkl. mig själv) gör det så jävla svårt för sig själva

I teorin är det lätt ja. Äta mindre kan väll vem som helst göra. Men mat är ju gott ; )

Jon Larsson wrote:

det ska bli!:) spänner fram mina försök till vingar så det blev en liten special pose. word, nedre biten är knepig, äter man en måltid så har man knappt fyra rutor och hamnar man på gymmet så har man sex. Lite halvtrist dedär ;)

Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.