Byta gym, men till vilket (Sthlm)?

Home Forums Allmänt om gymträning Byta gym, men till vilket (Sthlm)?

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 16 through 27 (of 27 total)
  • Author

Ja, jag bor runt hörnet från Sats medis så rätt så nära ;)
    Ska fan dyka förbi där och fråga om man kan få en rundtur!

Håller med oxe. SATS Medborgarplatsen är vad du söker. Ligger nära och du får dessutom tillgång till övriga SATS-gym (många skräp, men en del, som Odenplan, riktigt bra).

Tycker att F&S City och Kungsholmen är bäst. Det är kanske ett alternativ om du fortfarande vill köra billigt. Annars är det sats på kocksgatan eller progym som gäller.

SATS Medis eller Pro Gym är även mina förslag.

Fitness World i Segeltorp. Nytt, fräsht,Sköna vikter och riktigt Hardcore med massa berömda kroppsbyggare som gymmar där.

Du kan ju kolla in nyöppnade Sportlife på ringvägen, vet dock inte riktigt om de är helt klara med installationen av sin maskinpark än

[http://sportlife.se/ringvagen/ http://sportlife.se/ringvagen/%5D

Shit, många bra tips belönas med väldigt många tack! :)

Fick en del att kolla upp nu, men har ca 2 månader på mig innan bytet sker isåfall..

Du är varmt välkommen att få pröve en vecka gratis på Gumse Gym i Sollentuna:up:

Mvh Gumse

CDJ wrote:
    Shit, många bra tips belönas med väldigt många tack! :)

Fick en del att kolla upp nu, men har ca 2 månader på mig innan bytet sker isåfall..

Ah, thanks for the invite!

Ja, alltså jag har kollat upp en massa gym nu (inte fysiskt) men över nätet och kollat priser och öppettider och liknande och det är inget snack om saken att erat gym (Gumse) är det som verkar mest seriöst och absolut bäst/mest passande för mig.

Det jag måste komma fram till är om jag pallar dra mig ända bort till Sollentuna efter jobbet bara för att gymma. :(

Men tåls att tänkas på! :)

Pro gym. Utan tvekan

Du kan ju alltid ta en provträning på Delta Gym vid Odenplan. Ligger centralt och har vettiga priser. Rätt blandad publik från pensionärer till tävlandes..
    [www.deltagym.com]

Flytta till kalmar säger jag, kraftverket öppet från 5 på morgonen till 23 på kvällen alla dagar (inklusive storhelg) samt kostar 3000 =)

Viewing 12 posts - 16 through 27 (of 27 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.