Det optimala massaprogrammet!

Home Forums Allmänt om gymträning Det optimala massaprogrammet!

  • This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #84302
    #828998

    Låt höra dina teorier!

    Högrep, lågrep, split, helkropp, variation, volymträning, högintensivt, halvkropp, isolationsövningar, utförande, basövningar, push, pull, styrkeinriktat, pump, superset, giantset, failure, icke-failure, osv osv. – angreppssätten är många, men vad är din åsikt bakom vad som bygger muskler effektivast?

    #828999

    variation!

    #829000
    Proof wrote:
    variation!

    Monster Variation Program by Proof. :emo-thumb

    #829001
    Jay wrote:
    Låt höra dina teorier!

    Högrep, lågrep, split, helkropp, variation, volymträning, högintensivt, halvkropp, isolationsövningar, utförande, basövningar, push, pull, styrkeinriktat, pump, superset, giantset, failure, icke-failure, osv osv. – angreppssätten är många, men vad är din åsikt bakom vad som bygger muskler effektivast?

    Kan bli en kul tråd.

    Split, högintensivt, basövningar, stirkt, icke failure i längeden (dock ibland), men viktigast för mig variation för att slippa alla platåer.

    Tror dock att det mesta funkar för alla om man bara sköter allt.

    #829002
    Jay wrote:
    Monster Variation Program by Proof. :emo-thumb

    :p

    #829003
    Martin. wrote:
    Kan bli en kul tråd.

    Split, högintensivt, basövningar, stirkt, icke failure i längeden (dock ibland), men viktigast för mig variation för att slippa alla platåer.

    Tror dock att det mesta funkar för alla om man bara sköter allt.

    Kör precis som dig. Varierar ofta, mest för motivation, är en morotskille, kan inte stå och stampa på samma ställe så att säga, måste byta ställe att stampa på då och då, annars ruttnar jag.

    #829004

    håll käften och lyft

    #829005
    assmuscle wrote:
    håll käften och lyft

    Allt vad du orkar

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.