Det optimala massaprogrammet!

Home Forums Allmänt om gymträning Det optimala massaprogrammet!

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Låt höra dina teorier!

Högrep, lågrep, split, helkropp, variation, volymträning, högintensivt, halvkropp, isolationsövningar, utförande, basövningar, push, pull, styrkeinriktat, pump, superset, giantset, failure, icke-failure, osv osv. – angreppssätten är många, men vad är din åsikt bakom vad som bygger muskler effektivast?

variation!

Proof wrote:
    variation!

Monster Variation Program by Proof. :emo-thumb

Jay wrote:
    Låt höra dina teorier!

Högrep, lågrep, split, helkropp, variation, volymträning, högintensivt, halvkropp, isolationsövningar, utförande, basövningar, push, pull, styrkeinriktat, pump, superset, giantset, failure, icke-failure, osv osv. – angreppssätten är många, men vad är din åsikt bakom vad som bygger muskler effektivast?

Kan bli en kul tråd.

Split, högintensivt, basövningar, stirkt, icke failure i längeden (dock ibland), men viktigast för mig variation för att slippa alla platåer.

Tror dock att det mesta funkar för alla om man bara sköter allt.

Jay wrote:
    Monster Variation Program by Proof. :emo-thumb

:p

Martin. wrote:
    Kan bli en kul tråd.

Split, högintensivt, basövningar, stirkt, icke failure i längeden (dock ibland), men viktigast för mig variation för att slippa alla platåer.

Tror dock att det mesta funkar för alla om man bara sköter allt.

Kör precis som dig. Varierar ofta, mest för motivation, är en morotskille, kan inte stå och stampa på samma ställe så att säga, måste byta ställe att stampa på då och då, annars ruttnar jag.

håll käften och lyft

assmuscle wrote:
    håll käften och lyft

Allt vad du orkar

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.