Dr. Bob Delmonteque – 80 år gammal…

Home Forums Allmänt om gymträning Dr. Bob Delmonteque – 80 år gammal…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author

Min mamma såg ett föredrag där dom pratade om en 80- åring som höll sig i oerhört god form, och jag letade upp hans namn för att se vem han var. Jag letade i sökfunktionen för att se om han var postad här, men kunde inte hitta någon post om honom.

Sjukt bra inspirationskälla! Så vill jag se ut när jag är 80 bast! Snacka om fitness for life!

[http://www.bobdelmonteque.com/ http://www.bobdelmonteque.com/%5D

Och HUR tror du han kan ha så bra form i den åldern?

Chillarn wrote:

Han håller sig fysiskt aktiv med en sund kosthållning och troligtvis vet han vad han pysslar med!

Chillarn wrote:

va? :

Sjukt imponerande :)

Tommy Ivarsson wrote:
    Han håller sig fysiskt aktiv med en sund kosthållning och troligtvis vet han vad han pysslar med!

Ja visst är det så, men personligen tror jag det är ngt annat med i bilden. Men nog om det. Bra fysik för den åldern iaf!

gymmaren wrote:
    blir inte ett dugg imponerad eller förvånad.

Varför fan ska det alltid vara NÅGON som ska förstöra alla jävla trådar!? Kan inte folk bara glädjas åt andras lycka utan att behöva spekulera om hur de har kommit dit?

Riktigt imponerande! Och varför skulle det vara något annat med i bilden?

Han har ju haft hela sitt liv på sig att ta reda på hur han ska äta/träna/sova osv. för att just hans kropp ska må så bra som möjligt. Om man ser på det viset så har han ju garanterat dom optimala förutsättningarna för att ha en så god fysik som möjligt.

Riktigt imponerande som sagt! Tror det är flera som skulle kunna se ut sådär om dom bara håller viljan och motivationen i liv vid den åldern, vilket jag tror är det svåra. Ett stort + på gubben:up:

EDIT: Att hålla sig hyfsat skadefri när man kommer upp i dom äldre dagarna har nog stor betydelse också.

gymmaren wrote:
    ber om ursäkt,klart att det ser bra ut för en 80-åring,en skötsam man.

Ber om ursäkt jag själv. Skulle citerat Chillarn.

Jag blir jävligt imponerad, varför är man naiv om man tycker att det är imponerande?gymmaren?
    förstår vad du syftar på… men det här är bodybuilding vi snackar om….=)

Han är ju 90år. Född 1919.

Bob’s Background In His Own Words: I was born on 11/9/1919 in Alvin, Texas.

Ja, snacka om att jag var riktigt misstänksam mot hur han blivit på det viset. Men, kolla på honom, han har sett i stort sett likadan ut sedan han var 17. Faktum är, att han håller en låg fettprocent och har stora bröstmuskler, mer än så är det faktiskt inte. Det är inte så att han är speciellt stor för övrigt!
    Hur många ser man som egentligen håller sig till en strikt fitnessplan i den åldern? Jag vill bli som han när jag blir stor! Och jag tror faktiskt att han är ren, annars hade hans inre organ antagligen kollapsat för länge sedan!

Chillarn wrote:

Dra något gammalt över dig, din jävla trådförstörare! :nono:

JakobMinell wrote:
    Dra något gammalt över dig, din jävla trådförstörare! :nono:

Ibland svider sanningen. :frust:

Bara att han har tränat killar som John Wayne sticker ju ut hyfsat mycket ändå!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.