drömm kroppen

Home Forums Allmänt om gymträning drömm kroppen

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

tja det är så här att jag blir inte klok på hur jag skall göra och vad som är rätt eller fel så jag tar det från början..

jag gick up 15 kilo på ett år och började träna nu i februari ser resultat och har gått ner ca 6 kg och kroppen ser relativt bra ut nu men nu är det så här att jag vill bli av med det lilla extra..

vad skall jag ta mig till finns det något sätt där du samtidigt kan öka mängden i muskler och gå ner eller minska i kroppsfett. för jag har hört att för en som
    inte tränat innnan kommer man växa till viss del men det tar längre tid och att man kan gå ner en del med..

mål med deff är att gå ner lite så att jag till hösten kan äta upp mig tillsammans med musklerna..

just nu:
    1,90
    95kg +/- 3kg går upp och ner 3 kg hela tiden

hade varit kul om man kunde få hjälp med att förvärkliga drömmen!!

[http://forum.body.se/showthread.php?t=22347]

Gå ner i vikt samtidigt som du satsar på att öka din styrka.

Kreh wrote:
    [http://forum.body.se/showthread.php?t=22347]

Gå ner i vikt samtidigt som du satsar på att öka din styrka.

thx

Att tappa kroppsfett och bygga muskler samtidigt är väldigt enkelt om du är nybörjare eller haft ett träningsuppehåll. Som mer avancerad tränande är det fortfarande helt möjligt med hjälp av en genomtänkt kost och träningsupplägg – jag har gjort det med hundratals klienter. Att beskriva det i en forumpost är omöjligt. Jag har redan skrivit en bok om det om det finns massor med gratisartiklar samt frågor och svar på min hemsida – inklusive dagböckerna från Talangjakten 2008.

Joachim Bartoll wrote:
    Att tappa kroppsfett och bygga muskler samtidigt är väldigt enkelt om du är nybörjare eller haft ett träningsuppehåll. Som mer avancerad tränande är det fortfarande helt möjligt med hjälp av en genomtänkt kost och träningsupplägg – jag har gjort det med hundratals klienter. Att beskriva det i en forumpost är omöjligt. Jag har redan skrivit en bok om det om det finns massor med gratisartiklar samt frågor och svar på min hemsida – inklusive dagböckerna från Talangjakten 2008.

tack så mycket!!
    :emo-thumb

Heej.. Jag har köpt Jockes bok; The Body Transformation Guide och jag rekomenderar den stark!

Mvh DC

Ja, nu har jag köpt denna bok, ska bli kul att läsa!

MalinE wrote:
    Ja, nu har jag köpt denna bok, ska bli kul att läsa!

gillar detta :emo-thumb

DC_23 wrote:
    gillar detta :emo-thumb

antar att jag med skall göra det:P

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.