få bort fettet mellan absen.

Home Forums Allmänt om gymträning få bort fettet mellan absen.

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

yo. behöver lite hjälp med övningar som förbränner underhuds fettet på magen. på morgonen och efter jag tränat så kan man se absen tydligt. men sen på dagen ser allt ut som ett pack, typ som att man har synliga abs men något som ligger mellan absen och gör att konturerna inte syns på dom.

så jag undrar ifall någon har några bra övningar som man kan göra för att få bort de lilla fettet mellan dom. har nästan inge fett på kroppen annars så bara det kvar :)

Tyvärr kan man inte punktbränna fett =(

Du lägger förmodligen på dig vätska under dagen som gör att du ser ”fetare” ut. Äter du mycket kolhydrater? Det är bara att käka mindre och träna hårdare.

Clark wrote:
    Du lägger förmodligen på dig vätska under dagen som gör att du ser ”fetare” ut. Äter du mycket kolhydrater? Det är bara att käka mindre och träna hårdare.

nja ganska. pasta och potatis varje dag till lunch och middag. :P

viktors wrote:
    nja ganska. pasta och potatis varje dag till lunch och middag. :P

Jag är ingen expert på kolhydratstömmning men testa att skära ner på kolhydraterna så mycket du kan och käka mer protein så kanske du ser lite hårdare ut.

Bara att äta mycket pasta och göra ~150 situps innan läggdags!

För att få synligare abs krävs antingen att du går ner i fettprocent eller att du tränar dem större. Du kan inte punktförbränna fett enbart vid tex magen. Läs deffguiden om du bestämmer dej för att sänka ditt bf% !

Salus wrote:
    Bara att äta mycket pasta och göra ~150 situps innan läggdags!

ha. aa eller hur

Clark wrote:
    Jag är ingen expert på kolhydratstömmning men testa att skära ner på kolhydraterna så mycket du kan och käka mer protein så kanske du ser lite hårdare ut.

Om problemet skulle vara att han lägger på sig vätska udenr dagen så hjälper det knappast med protein.. proteinrika källor är ofta rika på vatten. Som t.ex. kött som består av minst 70% vatten, eller tex keso/kesella som innehåller typ 80% vatten…

malawiglenn wrote:
    öö problemet är att kolhydrater är vätskebindande va? precis som salt..

aatt kolhydrater var vätskebindande visste jag inte, om så är fallet så ger jag mig :worship:

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.