Fjolliga deffpromenader

Home Forums Allmänt om gymträning Fjolliga deffpromenader

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 31 total)
  • Author
    hundmule wrote:
    skulle inte 15 – 20 min räcka :frust: om du är så djäkla duktig så borde du veta att sifror lägre än det räcker, att löpa 3km under 13 minuter är tex inte en liten bedrift.

Jag försöker bara säga att man inte behöver svälta / plåga sig själv med en massa idiotiska dieter som inte är nödvändiga om man gör rätt från början.

Kcal in, Kcal ut…oavsett om du äter mindre eller rör dig mer.

Flessa wrote:
    Att ”hänga på gymet” handlar väl om att man vill forma sin kropp? Styrketräning är ju trots allt den typ utav träning som just kan uppfylla det ändamålet på bästa sätt. Så att hänga på gymet för att man vill försöka forma sin kropp till vad man upplever vara det bättre är väl anledningen till att man är där, i kombination med att det är kuk så klart.

Inlägget i övrigt, mja… håller med resten.

:what:

someone sounds jealous

Flessa wrote:
    Att ”hänga på gymet” handlar väl om att man vill forma sin kropp? Styrketräning är ju trots allt den typ utav träning som just kan uppfylla det ändamålet på bästa sätt. Så att hänga på gymet för att man vill försöka forma sin kropp till vad man upplever vara det bättre är väl anledningen till att man är där, i kombination med att det är kuk så klart.

Inlägget i övrigt, mja… håller med resten.

Freudiansk felsägning?
    ;)

hundmule wrote:
    skulle inte 15 – 20 min räcka :frust: om du är så djäkla duktig så borde du veta att sifror lägre än det räcker, att löpa 3km under 13 minuter är tex inte en liten bedrift.

Och har kommit mycket i kontakt med längdskidsåkare och alla har sagt att 20 minuter är skrattretande ur konditionstränings synpunkt…

Låter som en bitter trådskapare

fel

Här är en bild på dagsformen.

[http://www.frumsatire.net/wp-content/uploads/2009/02/dog_i_dunno_lol.jpg]

hundmule wrote:

efterlyser mer bröst och underarmar

hundmule wrote:

MarcusLundin wrote:
    efterlyser mer bröst och underarmar

Och ett trollansikte..

lol

OFF TOPIC: Min fru tar mens en gång i måndan på ett ungefär!
    ON TOPIC: Då är jag inte lycklig heller…

hundmule wrote:
    Titteln säger allt. Jag stör mig hårt på folk som gymmar enbart för att få snygga kroppar. Jag tycker att det är patetiskt att köra högproteindieter och hänga på gymmet i timmar, enbart för utseendets skull. Och sen promenera för att förbränna fett. Är ni för lata för att konditionsträna. Och vem var idioten som påstod att högintensiv konditionsträning hämnar muskeltilväxt borde få nobelpris i idioti. Var mike tyson liten? Han sprang 1h per dag. Men fortsätt gå era fjolliga deffpromenader. Är det värt att offra 1h promenad på sin fåfänga. Konditionsträna istället 15 – 20 min, då får man uthållighet på köpet.

+ Högproteinsdeff dieter kan ge blodsukdommar och trög tankeverksamhet.

Själv tränar jag styrka 3gg per vecka. 3 dar kondition. äter oerhörda mängder kolhydrater. Jag har magrutor och väger 90 kilo, cirka 10 % kroppsfett. Min kropp mår bra. Sluta träna för fåfänga.

[img=http://24.media.tumblr.com/tumblr_ldb2mfBwHz1qa02x4o1_400.gif]

Lowgrein wrote:
    Och har kommit mycket i kontakt med längdskidsåkare och alla har sagt att 20 minuter är skrattretande ur konditionstränings synpunkt…

Jag tränade kondition i sommras, jag sprang endast 2,5 km eller 5km. Där 2,5 km tog runt 12-15 min och bara av det kände jag hur mycket bättre det gick nästan gångoch jag orkade mer. Så att 20 min är skrattretande är väll en överdrift, det beror väll som sagt på vad man är ute efter.

TS-Vem fan bryr sej?

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 31 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.