Hålla sig i form

Home Forums Allmänt om gymträning Hålla sig i form

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Vet inte riktigt hur jag skulle skriva rubriken men i alla fall. Har tränat på hårt nu i 2 år och växt på bra och ökat mycket i styrka. Men nu börjar problem dyka upp, har börjat fått rätt många bristningar vid axlarna och ryggen och som jag har förstått det finns de inte mycket att göra åt de än att ta det lugnar på gymmet. Så till min fråga hur tycket ni jag bör träna för att fortfarande hålla mig där jag är i styrka och öka lite slöare än jag gör nu? börja jag köra mer 10×3 istället för 5×3 eller färre träningspass? Kör just nu 4 pass i veckan och varje muskel grupp 2 gånger i veckan och det mesta är 5×3. Eller finns det något mot bristningar för vill gärna fortsätta växa?

zink sägs hjälpa mot bristningar.

Hur mycket har du ökat i vikt?

Jag hade deffat ner mig till en snuskigt bra form och på så vis gjort utrymme för nya ökningar.

På dessa två åren har jag nog ökat från 68-81 kg. Men jag har inget fett på kroppen så hjälper inte mycket att deffa för mer utrymme.

Har dock bara gamla bilder där jag inte fokuserade så mycket på magruter ;), men ni ser själv inte så mycket fett.

[http://www.ladda-upp.com/bilder/27251/xlook-gym]

Men det är mer än inget. Speciellt om du lagt på dig.

(det är alltså ingen som klankar ner på dig eller tycker du ska deffa eller så)

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.