Hjälp!!!

Home Forums Allmänt om gymträning Hjälp!!!

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Hejsan är en kille på 19 år är 1,90 lång väger 100 Kg har tränat sedan 2 månader tillbaka och började med Protein och Preworkout för lite drygt 1månad sedan jag skulle vilja ha hjälp med ett effektivt tränings schema, där jag bygger maximalt med muskler tack på förhand :)
    ps
    i dag ser mitt schema ut så här!

måndag
    Bröst
    Tisdag
    Axlar + ben
    onsdagar
    Rygg + mage
    Torsdagar
    Biceps + triceps

tränar max en timmme per träning

om du ska träna max en timme per pass tycker jag axlar + ben på en timme är lite tid

Mån: Bröst
    Tis: Axlar
    Onsdag:Rygg+ Mage
    Torsdag: Biiceps + Triceps
    Fredag: Ben Vader

hade jag kört om jag va du

Kör hårt!!

passen behöver inte vara en timme då jag älskar var minut av gymmet.. så om du kan hjälpa mig lite till vore väldigt tacksam eftersom jag är lite av en rookie när det gäller träning

ps min massacra är snart slut ngra tips på annat typ RAGE
    killen jag köpte massacran av tyckte man skulle byta efter var burk för att kroppen inte skall vänja sig::

TimNilsson wrote:
    passen behöver inte vara en timme då jag älskar var minut av gymmet.. så om du kan hjälpa mig lite till vore väldigt tacksam eftersom jag är lite av en rookie när det gäller träning

ps min massacra är snart slut ngra tips på annat typ RAGE
    killen jag köpte massacran av tyckte man skulle byta efter var burk för att kroppen inte skall vänja sig::

Passen bör inte överstiga ca 1.5timme, för då startar kortisonutsöndringen.

Som tips på PWO så skulle jag rekommendera VIP-X från MMsports. Jag har dock bara testat VIP-X och NO-xplode men då var VIP-X sneppet vassare än xploden, och billigare.

Och jag tror det handlar mer om att ta ett uppehåll än att ”byta burk” för att inte kroppen ska vänja sig.

jag har testat RAGE de gammla de va bra ös i de och att man ska byta och sånt tycker jag inte låter bra jag tycker man kör på de man tycker är bäst

nible wrote:
    Passen bör inte överstiga ca 1.5timme, för då startar kortisonutsöndringen.

Som tips på PWO så skulle jag rekommendera VIP-X från MMsports. Jag har dock bara testat VIP-X och NO-xplode men då var VIP-X sneppet vassare än xploden, och billigare.

Och jag tror det handlar mer om att ta ett uppehåll än att ”byta burk” för att inte kroppen ska vänja sig.

Tack men har hört att Vip-X som den nu heter skall vara skit nice… thx för tipset

villle8 wrote:
    jag har testat RAGE de gammla de va bra ös i de och att man ska byta och sånt tycker jag inte låter bra jag tycker man kör på de man tycker är bäst

jag har bara testa massacran den ger enormt bra pump och jag är mycket fylligare efter passen:emo-thumb har RAGE samma effekt??

det vet jag inte eftersom jag inte testat massacere elelr va de heter men av rage får du stickningar i huden och sånt och blir riktigt pigg och taggad men de e olika från person till person du kan ju alltid testa :)

villle8 wrote:
    det vet jag inte eftersom jag inte testat massacere elelr va de heter men av rage får du stickningar i huden och sånt och blir riktigt pigg och taggad men de e olika från person till person du kan ju alltid testa :)

absolut tänkte köpa X2an efter denna burken :P
    blir väll i slutet av månaden haha :D

ja samma här jag köpte rage x2 men hade ej pengar att hämta ut de så fick sälja de men ska verkligen testa de min polare som köpte de sa att så fort han började med de blev allt annerlunda han ökade direkt i allt och va riktigt pigg på alla pass

villle8 wrote:
    ja samma här jag köpte rage x2 men hade ej pengar att hämta ut de så fick sälja de men ska verkligen testa de min polare som köpte de sa att så fort han började med de blev allt annerlunda han ökade direkt i allt och va riktigt pigg på alla pass

haha låter enormt härligt

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.