Home › Forums › Allmänt om gymträning › Hjälp!!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 april, 2009 at 22:19 #64565Anonym anvandareMember15 april, 2009 at 22:19 #450068Anonym anvandareMember
Hejsan är en kille på 19 år är 1,90 lång väger 100 Kg har tränat sedan 2 månader tillbaka och började med Protein och Preworkout för lite drygt 1månad sedan jag skulle vilja ha hjälp med ett effektivt tränings schema, där jag bygger maximalt med muskler tack på förhand
ps
i dag ser mitt schema ut så här!måndag
Bröst
Tisdag
Axlar + ben
onsdagar
Rygg + mage
Torsdagar
Biceps + tricepstränar max en timmme per träning
15 april, 2009 at 22:55 #450069Anonym anvandareMemberom du ska träna max en timme per pass tycker jag axlar + ben på en timme är lite tid
Mån: Bröst
Tis: Axlar
Onsdag:Rygg+ Mage
Torsdag: Biiceps + Triceps
Fredag: Ben Vaderhade jag kört om jag va du
Kör hårt!!
15 april, 2009 at 23:08 #450070Anonym anvandareMemberpassen behöver inte vara en timme då jag älskar var minut av gymmet.. så om du kan hjälpa mig lite till vore väldigt tacksam eftersom jag är lite av en rookie när det gäller träning
ps min massacra är snart slut ngra tips på annat typ RAGE
killen jag köpte massacran av tyckte man skulle byta efter var burk för att kroppen inte skall vänja sig::15 april, 2009 at 23:25 #450071Anonym anvandareMemberTimNilsson wrote:passen behöver inte vara en timme då jag älskar var minut av gymmet.. så om du kan hjälpa mig lite till vore väldigt tacksam eftersom jag är lite av en rookie när det gäller träningps min massacra är snart slut ngra tips på annat typ RAGE
killen jag köpte massacran av tyckte man skulle byta efter var burk för att kroppen inte skall vänja sig::Passen bör inte överstiga ca 1.5timme, för då startar kortisonutsöndringen.
Som tips på PWO så skulle jag rekommendera VIP-X från MMsports. Jag har dock bara testat VIP-X och NO-xplode men då var VIP-X sneppet vassare än xploden, och billigare.
Och jag tror det handlar mer om att ta ett uppehåll än att ”byta burk” för att inte kroppen ska vänja sig.
15 april, 2009 at 23:34 #450072Anonym anvandareMemberjag har testat RAGE de gammla de va bra ös i de och att man ska byta och sånt tycker jag inte låter bra jag tycker man kör på de man tycker är bäst
15 april, 2009 at 23:35 #450073Anonym anvandareMembernible wrote:Passen bör inte överstiga ca 1.5timme, för då startar kortisonutsöndringen.Som tips på PWO så skulle jag rekommendera VIP-X från MMsports. Jag har dock bara testat VIP-X och NO-xplode men då var VIP-X sneppet vassare än xploden, och billigare.
Och jag tror det handlar mer om att ta ett uppehåll än att ”byta burk” för att inte kroppen ska vänja sig.
Tack men har hört att Vip-X som den nu heter skall vara skit nice… thx för tipset
15 april, 2009 at 23:37 #450074Anonym anvandareMembervillle8 wrote:jag har testat RAGE de gammla de va bra ös i de och att man ska byta och sånt tycker jag inte låter bra jag tycker man kör på de man tycker är bästjag har bara testa massacran den ger enormt bra pump och jag är mycket fylligare efter passen:emo-thumb har RAGE samma effekt??
15 april, 2009 at 23:41 #450075Anonym anvandareMemberdet vet jag inte eftersom jag inte testat massacere elelr va de heter men av rage får du stickningar i huden och sånt och blir riktigt pigg och taggad men de e olika från person till person du kan ju alltid testa
15 april, 2009 at 23:43 #450076Anonym anvandareMembervillle8 wrote:det vet jag inte eftersom jag inte testat massacere elelr va de heter men av rage får du stickningar i huden och sånt och blir riktigt pigg och taggad men de e olika från person till person du kan ju alltid testaabsolut tänkte köpa X2an efter denna burken
blir väll i slutet av månaden haha15 april, 2009 at 23:46 #450077Anonym anvandareMemberja samma här jag köpte rage x2 men hade ej pengar att hämta ut de så fick sälja de men ska verkligen testa de min polare som köpte de sa att så fort han började med de blev allt annerlunda han ökade direkt i allt och va riktigt pigg på alla pass
15 april, 2009 at 23:57 #450078Anonym anvandareMembervillle8 wrote:ja samma här jag köpte rage x2 men hade ej pengar att hämta ut de så fick sälja de men ska verkligen testa de min polare som köpte de sa att så fort han började med de blev allt annerlunda han ökade direkt i allt och va riktigt pigg på alla passhaha låter enormt härligt
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.